Resultater: 16481 til 16500 af 436512
-
Fysik - nogen der vil sige mig hvad der er galt...
ForumindlægHey, er der nogen der vil se mit regneark / diagram igennem og fortælle mig hvad jeg har gjort forkert? min kurve ser lidt forkert ud :-\\ Hvis der er nogen der har staroffice og kan hjælpe så skriv ;-P på forhånd tak! -
En lille smule tysk
ForumindlægHej. Er der nogen, der har tid og lyst til at rette i følgende tysk stykke?Das Gedicht besteht aus vier Strophen, und ist vonn Bertolt Brecht vervasst. Brecht wurde im Jahre 1898 in einer Oberschicht Familie geboren. Bertolt Brecht distanzierte sich von den Nazisten und flüchtete 1939 ins Ausland... -
Ventriklen
ForumindlægEr der nogen, som kan forklare mig de 3 faser i ventriklen, så det er forstående og kan forklares til eksamen? Og hvornår de korte reflekser bruges, og hvornår de lange reflekser bruges? Tusind tak på forhånd! Håber, I kan hjælpe en pige, som er ved at falde død om af angst pga. eksamen! -
hjælp til 3 små matematik opgaver?
ForumindlægVille høre om der var nogen der kunne hjælpe mig med disse 3 matematik opgaver? så ville jeg være meget taknemmelig.1.108)En familie af andengradspolynomier er givet vedfc(x) = x^2-2x+2+cBestem de værdier af parameteren c, for hvilke fc ingen rødder har1.112)Det oplyses, at π/6 er løsning ti... -
Hvor mange mulige forskellige kombinationer kan du lave af bogstaverne H A N N A H
ForumindlægJeg ved ærligt talt ikke hvordan jeg kommer videre, eller hvad jeg skal søge/læse for at finde ud af det. -
Vietnamkrigen
Forumindlæghej! er der ikke nogle der har nogle spændende ideer til hvad man kan skrive om i sin historie opgave om vietnam. har selv tænkt på de amerikanske politikeres syn på krigen og medierne. Nogle der har nogle gode forslag? -
PLEASE help !!!
ForumindlægHey forum.Ville bare høre om nogen gad rette denne oversættelse igennem for fejl !?!?!?!PÅ dansk:Jeg beklager meget, at artiklen i The Irish Times har givet dårlig motale og direkte nedgang i salget.Desværre må jeg give dem ret i, at vi skulle have løst problemet med den personlige tekst på skoen... -
Rettelse?
ForumindlægHej, er der en som vil hjælpe med at rette denne tekst igennem? :) -
Analyse af kronik: "Det danske sprog har engelsk syge" af Egon Clausen
ForumindlægHej, Jeg ville høre om en derude har lavet en analyse af kronikken "Det danske sprog har engelsk syge" af Egon Clausen? eller om der er en sød sjæl derude som har lyst til at hjælpe mig? Kronikken: http://politiken.dk/debat/kroniken/ECE145753/det-danske-sprog-har-engelsk-syge/ Tak... -
forsøg
Forumindlægcuso xh2o -cuso (s) xh2o (g) -
Bevis for a i lineære funktioner
ForumindlægHej Jeg står og er ved at bevise a i lineære funktioner og er nu fået til skridtet, hvor jeg går fra a*x2-a*x1 til a*(x2-x1), hvilket er et hop som jeg slet ikke forstår... Er der mon et dejligt menneske, der hvilke give en forklaring på dette sprig? På forhånd tak :) -
sammensat funktion
Forumindlæghej jeg har en opgave som jeg tror er ret simpel, men ved ikke rigtig hvad de vil have jeg skal. Opgaven lyder: skriv funktionen som sammensat funktion a) = h(x) = (4x + 5)^2 -
Analyse af Jens Martik Eriksen "Nani"
ForumindlægHej alle! Jeg skal have analyseret og fortolket et uddrag fra Bogen Nani. Jeg kan simpelthen ikke komme i gang. Nogen søde folk der har tid og overskud til at hjælpe? Jeg vil være taknemmelig!! Jeg har vedhæftet dokumentet. :) -
Bush
ForumindlægBush er på røven, det er hele det hvide hus, er det nu så hvidt som det fremstilles i medierne?? Bush og co, er muligvis den dummeste regering USA har haft nogensinde... hvis li plusser deres Iq´er har de en IQ på under stuetemperatur tilasammen.. -
proportional
ForumindlægHej derude Cirklens areal er A=p×r^2 Kan man sige, at arealet og radius er proportionale, hvis pi er konstant? Tak på forhånd -
Multimediedesigner
ForumindlægHejsa. Jeg er igang med et projekt om multimediedesigner .. Jeg er igang med at lave powerpoint, hvor jeg viser noget HTML-koder og så resultatet af koden... Har i nogle ideer til, hvad jeg mere kan ha' med i powerpointen. -
Fra barn til teenager
ForumindlægJeg skal have fremlæggelse, imorgen og jeg har skrevet på de små kort om det men jeg ved stadig ikke hvad jeg mere skal skrive kan i hjælpe :) -
problem med en opgave
Forumindlægmin opgave handler om en stof som hedder gallusyre og en stof som hedder mescalin, man danner mescalin ud af gallusyre under flere trin, den ene trin bliver en carboxylsyre benzoesyre kondenseret til en ester, spørgsmålet hedder: Ud fra 50,2 g af stof B isoleres 28,3 g af stof C, Beregn udbyttet ... -
Nationale Karakter Gennemsnit
ForumindlægJeg sidder lige og ser mig omkring og tænkte om der er et sted man kan se de nationale karakter gennemsnit. Altså hvor mange der i gymnasiet i 2007 fik over 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 osv.. -
f(x) = 0
Forumindlægf(x) = x^4 - 8x^2 + 1 Løs ligningen f(x) = 0 HVAD GØR JEG??
