Søgning på: analyse af vædderen. Resultater: 16661 til 16680 af 23785
-
Fik 4 for en virkelig god SRP. Hvad gør man så? (eng. A. Mat. A)
ForumindlægHej alle, Jeg synes selv, og nogle af mine kammerater, at jeg har skrevet en virkelig god SRP, selvom jeg endte med at få 4. Nogle gange får jeg også 7 i spansk eller 7 i dansk opgaver, men det skyldes primært, at jeg en time før opgaven skal afleveres (i dansk) eller et kvarter før (i ... -
Filosofi og matematik
ForumindlægHej. Jeg har tænkt mig at søge ind på en uddannelse i år. Jeg er dog kommet i et dilemma, da jeg står mellem to veje jeg gerne vil gå :) Min første plan var at tage bacheloren naturvidenskab og it, og så senere tage matematik som kandidat. MEN! Jeg kunne også godt tænke mig at læse matematik, hv... -
Gym efter sommerferien ..
ForumindlægJeg skal starte på gym efter sommerferien med studieretningen Naturvidenskab: Matematik A, Fysik B og Kemi B. Som kunstnerisk fag har jeg valgt musik .. Jeg ville lii høre hvordan det er at gå i gym ? Er det meget hårdt ? Hvordan er fællesskabet? Hvordan foregår faget musik ?? Hvor lang tid skal ... -
Hjææææææælp bioanalytiker og uddannelsen
ForumindlægJeg skal lave en opgave/rapport/fremlæggelse om en uddanne og da jeg ikke havde tid til at vælge valgte jeg bioanalytiker uddannelsen. men jeg ved ikke meget om det og det jeg indtil vidre har fundet på nettet er ret forvirrende. dette er min problemformulering: 1. Hvordan bliver man bioanalytike... -
Eksamen skriftlig dansk HJÆLP!!!
Forumindlæghej jeg har lige været til eksamen idag i skriftlig dansk og da jeg ikke nåede at rette mine stavefejl samt kommasætning vil jeg spørge hvor meget betyder det for karakteren. jeg har desværre spotte omkring 40 fejl:( udover det ville jeg spørge om en af jer gad at læse den for at bedømme de... -
Statistik !! statlearn.
ForumindlægNogen der kan hjælpe med følgende opaver? eller har den eksammenssæt som jeg må låne? Opgave 3 Du bliverer nu bedt om at bistå en vurderingsansvarlig medarbejder i Neptun Estates afdeling Nordjylland og i dag skal du ud og vurdere et nyopført sommerhus i Løkken. Pga. Neptuns forsigtige ud... -
Maple på matematik KU ?
ForumindlægHej Studieportalens brugere Er der nogle studerende på MATH som kan fortælle lidt om brugen af Maple på studiet? 1) Hvor meget bruger man det? 2) I hvilke kurser bruger man det? 3) Uddeler underviserne vejledninger i brugen af Maple: en slags manual til Maple? 4) Hvordan bruger man det i kur... -
Dansk
ForumindlægHej alle sammen...Jeg vil gerne høre om der er en der har læst en roman, der hedder Tine af Herman Bang.Om der er en der har lavet opgave om det eller så´n noget, skrivet noter eller et eller andet...Eller som kender noget til bogen, så´n fortælle mig lidt om det ...HVIS I GIDER HAR LYST...PÅ FOR... -
hvad er din ynglingssang
Forumindlæghej,jeg er lidt nysgerrig og vil gerne vide hvad folk derude egentlig høre af musik...så hvad er jeres ynglingssang... jeg er sådan blevet lidt træt af de sange jeg hører.. såååå måske kunne i anbefale nogle gode sange... jeg har en sang som jeg aldrig bliver træt af og det er Majids sang "m... -
Dagens skriftlige eksamen
ForumindlægGik det godt? Hvilket enme valgte i, og hvad kom i ind på?Valgte selv den sidste...Vi snakker selvf gymnasiet ;D -
Marxisme - Pelle Erobreren bind 3
ForumindlægHej alle! I AT har jeg valgt at læse Pelle Erobreren bind 3 (Den store kamp), og drage parallel til Marxisme mht konflikten mellem arbejdere og arbejdsgivere. Mine fag er Samf A og Dansk A. Er der nogle der kan fortælle mig lidt om Marxisme mht det ? Hvis der er nogle som har det samme emne, så k... -
Hjælp til komma-afsætning
ForumindlægHej alle, er der nogen der gider at sætte og rette kommaer i min stil? TAKKER Indledning "Det kan være svært at indse virkeligheden, men denne bog giver et indblik i livet som en helhed udført smukt af Tove Ditlevsen. Det dyster med had, lykke, død, sygdom og en slags f... -
Hej er der et sød sjæl som vil rette min dansk og det vil betyde meget for mig :)
ForumindlægIndledning af: Yahya Hassan & Zaki Youssef Zaki Youssef og Yahya Hassan er blevet meget omtalt digter, især Yahya Hassan og det skyldes, at han fortæller hvor slemt det er at være muslim og bo i en ghetto sted med en far som tæsker en, og Zaki Youssef har vundet mange priser for hans arbejde... -
AT Lord of the Flies
ForumindlægHeey sidder lidt fast, håber der er nogle, som kan hjælpe. Jeg prøver at begrænse mit enme i mit afgørende AT forløb "Rejser – opdagelser, forandringer og ny viden". Jeg har valgt at have om bogen "Lord of the Flies"/"Fluernes Herre" og mangler lidt inspiratio... -
Mord im Hotel
ForumindlægHej alle sammen :) Er der nogle der vil hjælpe mig med at rette min aflevering igennem? Jeg har en del problemer med gramatikken, så det ville være rart hvis i kunne forklare hvorfor, at i retter de ting i gør :) Mord im Hotel – Analyse - Analyse von der text: ”Mord im Hotel&rdqu... -
SRP - Naja marie aidt.
ForumindlægYo alle. Jeg har bl.a. fået til opgave at analysere og fortolke "myggestik" fra novellesamlingen "Bavian". Jeg ville være evigt taknemmelig, hvis nogen havde guldkorn til denne novelle eller ville sende en analyse og fortolkning til mig hurtigst muligt. [email protected] S... -
International markedsføring
ForumindlægHej folkens, så er det min tid til at få lidt hjælp!Jeg skal igang med at lave en opgave i international markedsføring, hvor jeg skal lave en strategisk analyse af firmaet Danionics.Er der nogen derude, som måske har lavet en lignende opgave før eller bare ved, hvordan den skal struktureres? For ... -
Barndommens gade
ForumindlægJahh, så skriver jeg altså 1.g opg. Jeg skriver lidt om barndommens gade... Jeg skriver en skrækkelig masse, men jeg tænkte på om i kunne give mig nogle flere ideer...Min problemstilling er:Der ønskes en redegørelse for hovedpersonens udvikling i Tove Ditlevsens roman "Barndommens gade"... -
Diskussion ?!?!?!
ForumindlægHey , Jeg sidder midt i 2. års opgave, og er mere eller mindre fortabt.. - jeg er rigtig meget i tvivl om hvad en diskussion helt nøjagtig skal indeholde??? (jeg skriver om romerrigets fald, og redegør for militæret, administration, slave/slaveoprør og krise i det 3. århr) - hvis evt. analyse e... -
Layout og de to fag
ForumindlægJeg skriver SRP i matematik og historie, Mit emne er lineær programmering og Vietnam-krigen. Mit problem er at jeg ikke kan finde ud af hvordan jeg skal stille min opgave op. Jeg havde tænkt mig at efter indledningen skulle komme et referat af Vietnam-krigen, og så derefter ville jeg forklare pr...
