Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 16701 til 16720 af 163702
-
PLEASE HJÆLP ! Tysk eksamen i morgen
ForumindlægHej :) jeg skal til tysk mundtlig eksamen i morgen, jeg har 24 timers forberedelse og har været i gang hele dagen. jeg har lavet nogle danske sætninger, som jeg har oversat til tysk, som jeg har tænkt mig at sige. eller gå ud fra. derfor er det vigtigt at det er nogenlunde korrekt grammatik osv... -
Spørgsmål omkring eksamen og årskarakter
ForumindlægHej, jeg forstår ikke helt hvordan det med eksamen og årskarakter fungerer. Hvis man har fået 7 i både mundtlig og skriftlig mat B, og man får 4 til eksamen i skriftligt, hvad ligger ens snit så på i matematik? Jeg har hørt at de begge karakter (både eksamen og årskarakter) står står på eksamen... -
HF eller STX?
ForumindlægJeg er gik i 1.g sidste år på HTX, men droppede ud i december og tog et halvt år på efterskole. Jeg fortryder at jeg droppede ud af gymnasiet, for fik aldrig det ud af efterskolen, som jeg gerne ville have. Jeg er så startet i 1.g igen på STX. Jeg har søgt samfundsfag-Engelsk, men er kommet i Ma... -
En sætning
ForumindlægHej er der nogle der har læst teksten the future of robots og kan forklare mig hvad denne sætning betyder? "Human experience is marked by a refusal to obey our limitations" -
Brug for hjælp
ForumindlægKære folk derude Jeg står og skal vælge studieretning til gymnasiet, og er i tvivl om, jeg skal vælge Spansk A - Engelsk A Psykologi C/Samfundsfag B eller Fransk forts. A - Engelsk A Psykologi C/Samfundsfag B. Jeg har idag fransk i folkeskolen, men jeg er i tvivl om det bliver for meget, at skul... -
Nede over min karakter
ForumindlægHej Alle. Har lige fået 02 i mundtlig dansk. Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal håndtere det. Jeg følte jeg gjorde det ganske udmærket, men min lærer slagtede mig foran censor. Ville lige hører om afganskarakteren her i eksamen af 9 klasse, har noget som helt med noget at gøre?? Jeg er komm... -
Kan man godt skifte klasse?
ForumindlægHej folkens, Jeg kan virkelig ikke klare samfundsfag på A, og jeg synes at det er et TOTALT kedeligt fag. Jeg skal ikke bruge samfundsfag til min videregående uddannelse. Tror I der er mulighed for at jeg kan flytte klasse? (Jeg går i 1g) -
Oversættelse
ForumindlægJeg ved godt at det er den 3 gang jeg spørger, men er der virkelige ikke nogen der kan se nogle grammatiske fejl eller noget andet...? fra dansk til engelsk. For tiden lærer 64% af alle unge danskere engelsk som fremmedsprog. Andre lande er mere tøvende, men engelsk bliver talt og skrevet i meg... -
Hvilken tekst skrev du om?
ForumindlægHejsa kære venner. Jeg håber i alle sammen har det godt. Den her tråd henvender sig mest til de folkens som har været til skriftlig dansk (studentereksamen) d 22/05-06. Jeg er bare vildt nysgerrig efter at vide, hvilken tekst de forskellige personer har valgt at skrive om. Jeg kan starte med at... -
International virksomhedskommunikation-Jobmuligheder?
ForumindlægJeg overvejer at læse international virksomhedskommunikation i engelsk på AU næste år, men har hørt at detr er meget svært at få job som færdiguddannet, hvis man studerer det? Er det korrekt? Vil det være bedre at vælge marketing and management communication eller er der også høj arbejdsløshed so... -
Statskundskab - hvilke valgfag er gode?
ForumindlægHej! Jeg har længe været 100% på, at jeg gerne ville optages på statskundskab. Jeg går i 2.g på samfA-matB-NG, og skal til at vælge valgfag. Jeg er helt sikker på, at jeg vælger NG som B-niveau, men jeg er i tvivl om jeg vil få mest ud af at vælge matematik eller engelsk op på A-niveau. Rent op... -
Andengradsligningen
ForumindlægHej,Er ved at bevise løsningsformlen for andengradsligningen. Jeg dividerer først formlen igennem med a, og benytter derefter "completing the square":ax^2+bx+c = 0x^2 + b/a*x + c/a = 0 (x + 1/2*b/a)^2 - (1/2*b/a)^2 + c/a = 0Mit spørgsmål er så, hvad formålet er med at gange b/a med 1/2,... -
Rettelse af tekst
ForumindlægJeg har fået en opgave i fejlstøvsugeren for :) Tænkte lidt på, om der er nogen der gider tage et kig på det og se om der er nogle fejl :D (jeg har oversat det fra dansk til engelsk) min oversættelse: 1) That teacher, she had in the first two years, meant everything to her. 2) The... -
Gennemsnt 7 Skala
ForumindlægHey hva så der. sad lige og sgu til at regne mit gennemsnit men er lidt i tvivl om hvordan det ska regnes. Jeg får kraktere efter den nye skala.er der nogen der ka hjælpe -
Hvad må man medbringe
ForumindlægHej allesammen. Som over skriften siger, hvad må man medbringe til mundtlig fysik ? På forhånd tak :-) -
Sprogrejse USA
ForumindlægHej. Nogen som har erfaring med sprogrejse (engelsk)? Har læst man kan tage til new york og lærer engelsk, nogen som ved hvad det koster? Kunne godt tænke mig et år i udlandet og lærer engelsk. -
SAT, ACT eller TOEFL niveau!!
Forumindlæghej er der nogen der kender et engelsk kursus som kan løfte en op et niveau, så man kan bestå SAT, ACT og TOEFL test, med en rimlig høj score??? eller kender nogen gode engelsk kursuser, der kan hjælpe en med at blive bedre og lære mere end det man gør i skolen? -
ekspontiel vækst - eksamen c
ForumindlægHej. Kan man sige mere om den ekspontielle vækstmodel y = b * a x end dette : En ekspontiel funktion er en funktion, der har en regneforskift af formel y = b * a x, hvor a og b er positive konstanter. Kan man redegør mere for den? -
Fremskrivningsfaktoren i eksponentiel vækst
ForumindlægHej, Jeg skriver da jeg er blevet lidt forviret omkring det med fremskrivningsfaktoren, Er det blot a(det har jeg set regne eksempler på), eller er det som følgende Fy = ax2 - x1(set for beviset). Jeg håber meget I kan hjælpe da det ha gjort mig godt forvirret. Det er noget som jeg skal... -
London Riots
ForumindlægJeg skriver SRP i øjeblikket og min første problemstilling lyder nogenlunde sådanne her: I dit projekt skal du med udgangspunkt i relevant samfundsvidenskabelig teori undersøge ” the London Riots” 2011 og komme frem til en faglig forståelse af urolighedernes årsag. Er der nogle ...
