Søgning på: matematik noter 10 klasse. Resultater: 16761 til 16780 af 92586
-
odysseus
Forumindlæghej er der nogen der har gode noter om Homers Odysseen? især virkemidlerne? tema? -
religionskritik
ForumindlægHej.. nogle der har noter til religionskritik____ kan ikk finde nogle her paa siden.. paa forhaand tak ;) -
alkibiades
Forumindlæghey..er der nogen der har nogle noter til eller kan forklare mig noget om dialogen mellem sokrates og alkibiades? er helt på bar bund nemlig! -
Sjove tysker
ForumindlægNogle der kan give mig en hånd, med at rette følgende sætninger på tysk 1. Der Lehrer kauft der Klasse einen Kuche - Læreren køber en kage til klassen 2. Die Mutter singt für die Kind ein Lied - Moderen synger en sang for barnet 3. Der Postbote bringt der Geburtstagskind ein Paket - Postbudet bri... -
Vita Andersen Sendt væk
ForumindlægHejsa folkens. Jeg går på Nørregymnasie, jeg har enormt brug for hjælp til min analyse. Er der nogle af jer som har læst: sendt væk af vita Andersen? Har i måske skrevet nogle gode noter som jeg må låne? Håber i kan hjælpe mig:/ -
"Growing up"- af Anthony Hill
ForumindlægEr der nogen, der har skrevet et engelsk essay af "Growing up", skrevet af Anthony Hill. ?? Det ville hjælpe, hvis der var nogen, der kunne sende dokumentet, eller hvis der var nogen der sad med nogle gamle noter om den!! Taaak på fohånd! :D -
Jura (EU-ret)
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er igang med at studere jura på SDU, men jeg har det virkelig svært med et fag, nemlig EU-ret. Er det tilfældigvis nogle herinde som har nogle noter der kunne overskueliggøre faget? Mvh Kristina. -
Hvad skal jeg!!!
ForumindlægHej jeg går i folkeskolen har lige fået mine eksamenskarakterer men de er ret dårlige har dumpet i dansk (jeg kan godt komme ind da mit snit ligger over 02)men jeg vil gerne på stx efter ferie og det kan jeg også fordi jeg er blevet ærklret uddannelses parat og der havde jeg faktisk fået 4 i dans... -
Hjælp til Kemi-opgave!
ForumindlægHejsa. jeg har denne opgave for:Der fremstilles en serie opløsninger af iod i ethanol med kendt koncentration. Derefter måles opløsningernes absorbans ved 440nm i en kuvette med den indvendige bredde 1,00cm. Målingerne giver følgende sammenhørende værdier af iodkoncentrationen og absorbansen:[L2]... -
Lidt engelsk hjælp
ForumindlægNogen der ville være så søde lige at se dette igennem, ville gør mig rigtig glad.People want to have it today but pay tomorrow. That is the main reason to why people drown in debts. The most precious thing today is, the time. People want to do so many things in their life. But the problem is they... -
Budskabet!
Forumindlæghey med jer.. vil bare spørge hva budskabet kunne være til eventyret "sneglen og rosenhækken af HCA? mit bud er at han viser hvordan mennesker kan være? f.eks. er rosehækken jo meget flink hvis man nu tænker logsik.. den giver alt ud, mens sneglen lukker sig ind i sin egen verden og mopper d... -
Talteori
ForumindlægHey.Har lige lidt problemer med følgende to opgaver:1) Findes der to positive hele tal a og b, så sfd(a,b) = 7 og a + b = 311?Her tænkte jeg på at omformulerer den til sfd(311-b,b) = 7 og så løse den der fra...2) Lad a være et helt tal. Vis, at 4 ikke kan gå op i a^2 + 2.Her har jeg tænkt på at d... -
Bestillingstidspunkt
ForumindlægHey guys!! giv jeres bud på nedenstående!!Produktionschefen er ved at planlægge produktion og indkøb for de kommende uger. I uge 27 skal der produceres 400 trailere. Hver trailer skal have 2 hjul, som skal monteres fredag; derfor skal de være til rådighed torsdag i uge 27. Efter den nuværende pla... -
Bestemt Integral
ForumindlægHvordan laver jeg disse? 2eS (1/xlnx)dxe2eS (lnx/x^3)dxee^2S (1/x(lnx)^3)dxePlease hjælp -
Fortrudt valg efter grundforløbet?
ForumindlægHej, jeg har længe gået og tænkt på dette. Lige nu går jeg i 1.g på STX med et naturvidenskabeligt forløb. I grundforløbet troede jeg at det var det rette valg for mig. Men jeg fandt først ud af at det ikke var det jeg ville have efter grundforløbet. Er der mulighed for at jeg kan tage 1.g om i... -
Konstruér en trekant
Forumindlægkonstruér en trekant med siderne 6 cm, 8 cm og 4,5 cm. mål vinklerne. tegn trekantens vinkelhalverings linie Kan nogen hjælpe mig please. En eller anden jeg søger virkelig meget hjælp. Kan en tegne den og send den ned i kommentar feltet tak. Jeg vill sætte en stor pris på hvis i svarer, og hj... -
Tysk stil
ForumindlægJeg skal skrive en tysk stil om mig selv. emnet er præsentation. men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal starte den. -
købes:TI-89 halv pris+
Forumindlægjeg vil gerne købe en TI-89 for det halve af ny-prisen, hvis det en brugt. og ca. 1000+ hvis den er ny eller næsten ny. med i prisen skal være: USB-kabel cd'en brugshåndbog hvis nyere model: kvitering kort sagt hele mulletjavsen.. det vil være et plus hvis du bor på djursland. jeg kan konta... -
A-fag
Forumindlægjeg skal snart til at vælge fag, men er i tvivl om hvad jeg skal vælge. Problemet er lidt at jeg allerede nu har 4 A-fag, dansk, historie, mat, og spansk. på den ene side ville jeg rigtig gerne have engelsk A men ved ikke om det bliver for meget med 5 A-fag. Nogen der kan sige om de A-fag jeg h... -
Hjælp
ForumindlægHej er der en der kan hjælpe mig med dette spørgsmål. Turen gennem byen er 2 km. Lufthavnsvejen er 5 km. En lufthavnstur går fra sygehus til lufthavn og tilbage igen • hvor lang er turen ?
