Søgning på: dansk 9 klasse synopsis. Resultater: 16801 til 16820 af 75430
-
analyse
ForumindlægHej! Jeg er en ny bruger her på studi! Vil I rette min analyse ?? -
Find den ubekendte
ForumindlægJeg ved ikke hvordan jeg skal finde den ubekendte i denne ligning, kan I hjælpe mig??? x betyder gange 3 x 9 x v = 27 4 5 -
Arabisk, persisk og hebraisk
ForumindlægEr der andre end mig, der har ansøgt på et af de tre studier på Københavns Universitet med start 1.sep? -
Økonomien
ForumindlægHej Hvad betyder overophedet Altså i min bog står der at: Økonomien bliver overophedet -
hjælppp - kongeloven 1648
Forumindlæghej er i gang med min dho som skal afleveres imorgen .. Jeg modtog problemformulerien fra min his lærer, men forstår ikke et af spørgsmålene .. Diskuter med udgangspunkt i din analyse hvorvidt den nye kongelov stod for kontinuitet eller nybrud Jeg ved hverken hvad kontinuitet betyder... ... -
lungekræft
ForumindlægJeg skal skrive 3.g9;s-opgave og vil gerne skrive noget om lungekræft fremkaldt af rygning! Da mit overordnede emne er 9;Tobak9;. Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde noget rigtig godt materiale, der virkelig forklarer lungekræft meget biologisk, da jeg skriver i bio. på A-nivea... -
terminsprøve(imorgen) _ vil have repons
ForumindlægHej er der ikke en der vil være sød at give repons eller hvad jeg skal gøre bedre. Skal op i mundtlig dansk imorgen, men skal først der ind kl. 139;9; -
Rettelse af spansk aflevering :)
ForumindlægHej. Jeg håber lidt der er nogle der gider at kigge på min aflevering, i hvert fald grammatisk og stavelse kontrol agtig. På forhånd tak:) Oversættelse – Opgave 9 side 84 i øvebogen 1. Jeg vågner altid tidligt om morgenen. · Me depierto siepre a la mañana 2. Hvornår står du op? · ¿Cuándo se ... -
Eksamen - vietnamkrigen
ForumindlægJeg har lige trukket mit emner og har 24 timer til at arbejde på det. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal gøre det? Skal man lave problemformulering og problemstillinger? Hvor mange af kilderne skal man bruge? Er der evt. nogen derude som har haft noget lignende og har lyst til at dele af deres er... -
AT-årsprøve på bar bund...hjælp?
Forumindlæghej.. står i den situation at jeg skal til at-årsprøve i morgen (mandag), og syntes selv at vi ikke har fået det store vejledning til hvad man egentlig skal sige til sådan en årsprøve... så hvad skal man sige? -
Hjælp til Geografi eksamen
ForumindlægHej, jeg har trukket Produktion med bæredygtig udnyttelse af naturgrundlaget og jeg ved ikke hvad for nogle emner og problemsstillinger jeg kan lave, kan nogle hjælpe mig det haster tak! -
Må man ændre en problemformulering?
ForumindlægHej folkens! Jeg skal op i AT i morgen, og vil rigtig gerne inddrage noget med Bush9;s taler, men det indgår ikke i min proplemformulering, og er derfor overflødigt, så derfor er mit spørgsmål om man må ændre i ens problemformulering? Jeg holder mig stadig til mine fag og mit overemne! Håber ... -
mundlig matematik
Forumindlæger der nogen som har gode tip i baglommen fra erfaringerne i folkeskolens afgangsprøve i matematik+fysik/kemi mundtlig???? -
Justering af eksamensgennemsnit
ForumindlægKan jeg godt få mit eksamensgennemsnit justeret ( + 1.08 - fra 9 til 10,08 ), efter et års supplering af fag, efter gymnasiet? og hvordan? hvis man har snit på 9 og vil gerne søg ind på medicin... -
Procent.
ForumindlægHvor meget er det hele hvis 10% svarer til 5 kr? = 5*10 = 50 kr? Hvor meget er det hvis 3% svarer til 9 kr? = 3*9 = 27 kr? -
Fortegn
ForumindlægHej. Hvordan ved jeg, at fortegnet betyder, at det er en minusparentes eller at jeg skal trække fra? Feks. 33-(55) Hvordan ved jeg så, at minusset betyder, at jeg skal trække fra eller det er en minusparents? går kun i sjette klasse, så har svært ved at forstå det, derfor har jeg også problemen... -
gendan PC fuldstænding
Forumindlægda jeg har fået en Mac vil jeg gerne af med min bærbar. vil forære den til en ven, men jeg vil gerne gendanne den, hvordan gør jeg det? jeg mener alt skal væk. da jeg engang havde PCen åbent i frikvarteret og var ude, havde nogle fra klassen fundet noget porno i min bærbar, som jeg havde slettet... -
FUR - Eksport (diskussion)
ForumindlægEfter at Fur er blevet meget omdiskuteret i den anden tråd, mener jeg at det virker lidt uoverskueligt idet samtlige problemer bliver diskuteret i samme tråd. Derfor opretter jeg denne til diskussion (om KUN) eksport, idet flere og flere er kommet ind på dette problem. Personligt har jeg tænkt ... -
brug for hjælp til AT-eksamen?
ForumindlægHej, Har lige været til AT-eksamen; og ville høre om nogen har brug for råd inden de skulle op? ;) Skriv bare over sp ;) -
Tysk - rettelse af opgave
ForumindlægAustausch in Aschersleben Ich hatte ein gutes und gleichzeitig ein komisches Erlebnis in Aschersleben gehabt, und ich will die Woche nie vergessen. Der Ausflug begann, wenn ich im Bus mit meinen Klassenkameraden sass. Wir hatten für 15 Stunden im Bus gesessen, aber es war eine gemütliche Busf...
