Søgning på: biologi eksamen 2007. Resultater: 16881 til 16900 af 41309
-
klage eller ej?
ForumindlægHvornår bør man klage angående sin eksamen? Jeg var oppe i samfundsfag, men er meget utilfreds med min eksamen. Min lærer sad og løj overfor censor, han sammenlignede mig meden anden i min klasse, der lige havde været oppe - da han skulle give karakterer. Og desuden kom jeg ind på alle spørgsmål... -
Kan jeg stadigvæk søge ind selvom jeg har dumpet et fag?
ForumindlægHejsa. Jeg blev student i år, men har desværre ikke bestået den skriftlige eksamen i Dansk A, hvor jeg fik 00. Mine årskarakterer i faget var 02 (skriftligt) og 4 (mundtligt). Kort tid før eksamensperioden blev jeg diagnosticeret med ordblindhed i en forholdsvis alvorlig grad. Jeg opfylder alle... -
onenote
Forumindlæghvordan kan man gør at man ikke synkronisere i onenote, fordi til eksamen må man ikke synkronisere. -
Dumpe matematik måske, hvad nu ?
ForumindlægHej går i 3.g på Teknisk Gymnasium, og skal til at afslutte her snart, dog har jeg fået et ret stort problem. Matematikken havde jeg det okay med fra 2.g af, jeg lå på 4/4, MEN så gik det galt 3.g 0/0, så sir læren at hun vil holde øje ekstra øje med mig men det samme, jeg har en følelse af hun h... -
Samfundsfag C tvivl om hvilken karakter
ForumindlægI 1.g gik jeg på en musik linie som havde jeg samfundsfag på B-niveau. Det tidspunkt havde jeg en standpunkts karakter på 4 i årskarakter, men dukkede op til eksamen og mærkeligt nok fik jeg 00 i årseksamen... Jeg har nu flyttet gymnasie og g... -
Tysk besvarelse.
ForumindlægHej. Jeg ville blive glad, hvis der var nogle tysk-genier der ville hjælpe mig med denne tekstbesvarelse jeg har skrevet: Steffi ist einer der 3 glücklichen studierende in 9d, das eine Lehrstelle gefunden hat. Zum Herbst müssen sie eine Ausbildung zur Kindergärtnerin angefangen. Das ist genau d... -
Mangler jeg et fag? -hjælp!
ForumindlægHej Studi Håber I lige kan hjælpe, for er lidt i tvivl. Jeg har haft eller har følgende fag på STX: samf A, eng A, fransk A, historie A, dansk A, biologi B, drama C, religion C, idræt C, oldtidskundskab C, fysik C, matematik C, naturgeografi C, filosofi C. Som udgangspunkt havde jeg samf på b-ni... -
Logaritmiske funktioner
ForumindlægHej, Jeg sidder og laver dispositioner til min mundtlige eksamen og er løbet ind i et problem. Jeg skal gøre rede for sammenhængen mellem eksponentielle funktioner og logaritme funktioner, altså jeg skal grundigt forklare hvad det vil sige at logaritme funktioner og eksponentielle funktioner er ... -
Om at tage 3.g om?
ForumindlægHej alle. Jeg står i en ærgerlig situation, hvor har jeg har fået et gennemsnit, som jeg slet ikke kan bruge til at blive optaget i de uddannelser jeg overvejer, pga af de års- og eksamenskarakter jeg fået i 3.g. Mit karaktergennemsnit for 1. og 2.g, lå på 9,3 efter bonus (fra esktra A-fag). G... -
synopsis
ForumindlægHvad er en synopsis. Skal jeg bare lave en rapport også fremlægge i powerpoint til eksamen ?? -
Rettelse af en referat.
ForumindlægHej. Nogle der vil rette dette referat. Bliver seriøst glad for det :D Laura will gern zu zelten fahren mit Paolo, aber ihr Vater sagt nein. Paolo hat 10 Jahre in Deutschland gewohnten. Paolo ist 19 Jahre alt, fünf Jahre älter als Laura. Paolo hat eine Schwester, als heißt Maria. Sie machen ... -
1.G om igen?
ForumindlægHej med jer :-) Jeg sidder og er meget frustreret over, hvad jeg skal med min uddannelse. Jeg går på STX, og startede i sommers i 1.G Jeg tog 10 klasse efter folkeskolen, for lige at blive det år ældre inden gym. Jeg har altid været mest sprogligt anlagt, men har også haft stor interesse... -
Hjælp til opgave
ForumindlægEr der nogle der evt. kan hjælpe mig med opgave 7 i følgende sæthttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/UD0588.pdfJeg aner intet om det emne. Var sygemeldt i perioden. Har prøvet at læse mig lidt frem til det. Lidt svært! -
fagudtryk
Forumindlæghej, skal snart op i old og er pludselig blevet ramt af en kæmpe usikkerhed. hvilke fagbegreber forventes der at man bruger til old eksamen under gennemgang af teksterne symposion, odysseus og ødipus?? på forhånd mange tak for hjælpen!! -
Tæller årskarakteren med
ForumindlægHej med jer/dig, Jeg er i den situation, at jeg har nogle udmærket årskarakterer pt. men mine eksamens karakterer har ikke været så gode, faktisk skidte. Er årskarakteren med til at rette lidt op på det, så gennemsnittet kan blive højere. -
Rødforskydning
ForumindlægHej allesammen, Jeg skrev for lidt tid siden om Rødforskydnings forsøg, om hvordan man finder spektrallinierne, og generelt hvordan forsøget er. Jeg har virkelig brug for hjælp, da jeg skal op til fysik eksamen kl 08.00 i morgen tidlig. Er der ikke en af jer eksperter, der vil være så venlig at ... -
Ba. samt cand. studerende - hjææælp!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg sidder i en rigtig irriterende situation der ærligt talt gør mig pisse nervøs! Jeg mangler en sidste eksamen på mit studie bestående af 5 ECTS point førend jeg kan kalde mig bachelor. Problemet er bare at jeg har brug for gode råd til hvordan jeg kan forberede mig til den... -
Ny karakterskala
ForumindlægHej alle . Vi er en del i min klasse, der har diskuteret, hvorledes den nye skala fungerer mht. årskarakterer og eksamenskarakterer samt skriftlige karakterer på B-niveau. Så jeg ville høre, om der måske var nogen herinde, der havde et endegyldigt svar på disse diskussioner . Der er nogen i mi... -
Need help! Ansøgning via "Den Koordinerede Tilmelding"
ForumindlægHej Jeg sidder og skal til at sende ansøgning via Den Koordinerede Tilmelding. Mit eksamensbevis fra min fulde HF i 2010 er til at finde i eksamensdatabasen. Og det er jo godt nok. 1. Men trods at jeg kan logge ind på Eksamensdatabasen's egen hjemmeside og se at min Matematik B eksa... -
YEAH! :D
ForumindlægJeg har været oppe i samfundsfag på mellemniveau i dag!!! Fik 11 *weeeee*er super-glad.. :).. ved godt indlægget her måske virker lidt irrelevant.. men jeg ville sige spytte min glæde lidt ud :DHåber andre også har klaret det lige så godt :)
