Søgning på: Engelsk. Resultater: 16941 til 16960 af 23967
-
Be vs. Being
ForumindlægHej Er der nogen der kunne forsøge at forklare nogen husleregler for, hvornår man bør benytte be eller being? Herunder et konkret eksempel: Would it please be/being possible to be/being the last person to be/being called up? På forhånd tak. -
Tysk aflevering (70 ord ca.)
ForumindlægHej! Er der nogen som ville rette denne her tekst, som jeg har skrevet? "Jetzt ich bin gelandet auf der Erde und ich bin sehr glücklich. Ich lache und ich fühle mich sehr cool, weil ich bin gelandet auf der Erde vorsichtig. Es ist gut, dass ich nicht zu Schaden kommen. Am Anfang war ich ne... -
Psykologi kvote 1 og 2
ForumindlægHej. Jeg har et snit på 9,3 (hvor jeg har ganget med 1,08), og vil rigtig gerne ind på psykologi, som kræver et snit på 10,6 i Aarhus og 9,7 i Aalborg. Tror I der er chance for, at jeg kommer ind? Har forresten søgt kvote 2 i Aalborg også. -
Væksttyper
ForumindlægVækstyper Kender I nogen hjem sider der kan forklar om vækstyper ? (kunne ikke finde det i frividen.dk) eller et hjem side hvor man kan test sig sekv i vækstype ? eller bar generalt matematik ? Tak i for vejen -
Stil
ForumindlægKan man godt skrive det sådan her? ' At 6 o'clock they find a restaurant that they can eat in. ' ?? :-) -
Er det for at opnå troværdighed eller ligger der andet bag det?
ForumindlægHejsa, jeg har brug for hjælp til et spørgsmål, som lyder: Forfatterne redegøre for søgestrategien. Hvorfor gør de det? Jeg har indtil videre svaret: For at identificere forskningsbeviser, har de anvendt en kombination af flere forskellige tilgange - evidenssøgning via elektroniske databaser... -
SRP-matematik!
ForumindlægJeg mangler stadig inspiration til mit SRP-emne! Jeg ønsker, at kunne komme ind og forklare om binære tal, samt omregningen fra decimaltal til binære (og omvendt). Jeg mangler bare noget, som kan tilkobles til emnet! Nogle idéer? Har før skrevet om Alan Turing og det binære talsystem, men hvis ... -
Ketohexoser og seliwanoffs væske
ForumindlægHej. Jeg sidder med min SRP, og jeg skal forklare teorien bag Seliwanoffs væsken. Jeg har fået denne reaktionsskema af min lærer, men jeg forstår desværre ikke helt, hvad der sker. Er der nogen der kan forklare det? Eller bare hjælpe mig med at forstå den? Tak på forhånd :) -
Hjælp til formulering af sætninger
ForumindlægHej alle. Jeg har problemer med at formulere disse sætninger på tysk, og jeg kunne derfor godt bruge lidt hjælp. Jeg har selv en idé om hvordan de skal lyde, men jeg er ikke sikker, så jeg har skrevet det jeg ønsker at sige på dansk (det med fed skrigt), og så har jeg også skrevet mit bud på hvo... -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHvordan ville I sige: Spillene blev opført en torsdag hvert år i juni måned. Alle vognene samledes ved siden af domkirken og kørte derpå rundt i byen, hvor de gjorde holdt omkring et dusin steder, hvor stykket så blev opført. Every year on a random Thursday in July the plays were performed. All t... -
Biologi og ?
ForumindlægJeg tænkte, at det ville være det letteste, hvis man lavede en tråd for de "største" fag, så man ikke fik oprettet for mange tråde omkring det samme emne, så forum heller ikke bliver for uoverskuelig. Men jeg tænkte, at man kunne komme med ideer i denne tråd, hvis man har biologi i ta... -
Studieretning afgangprøven
ForumindlægSkal man op til eksamen i de fag man har inden for sinstuderetning? -
hjælp til oversættelse
ForumindlægHej Er der en der har lyst til at se min oversættelse igennem for fejl??PPÅ dansk:Den unge James Kilroy var i 1940erne havnearbejder i Bostons dokker, hvor han lastede pakkasser med cowboybukser, der skulle sendes med fragtskibe til alle egne af verden. En regnfuld november morgen havde kilroy s... -
Bedømmelse af SRP
ForumindlægHej Alle. Er der nogen der gider, at bruge tid på at læse min SRP og give en bedømmelse af den og hvilken karakter den burde få? Jeg har lige fået den tilbage og er utrolig skuffet over min karakter.. Tak på forhånd. Venlig hilsen Maria -
HASTER..hjælp til rettelse af 5 linjer
Forumindlæghej, er der nogen som vil lige kigge på sætningen i parantes og se om det er rigtigt oversættet ud fra det danske sætningen? 1. jeg åbnede øjnene og så på vækkeuret (I opened my eyes and saw at the alarm). 2. efter et par minutter (after a couple of minute ) 3.jeg satte (mig) op i seng(en) <... -
"The Beach" (hjælp (haster) til problemformulering)
Forumindlægjeg sider fast i min problemfomulering. jeg skriver om the Beach med i et sociologisk syn på rejsen, altså en form for identitetsdannelse. jeg ved bare ikke hvad jeg skal i min problemformulering. HJÆLP -
Hjælp til 7 linjer baby tysk
ForumindlægFølgende ville veje fænomenalt at få hjælp tilJeg hedder Holger og jeg er Marthas søn.I vores hus var der mange diskutioner og skænderier.. Min far var tit fuld og bankede min mor..Jeg så min mor dræbe min far og dette tilgiver jeg hende aldrig..Jeg snakker aldrig med hende igen..Min far var måsk... -
Gymnasievalg(linje)
ForumindlægHej til næste år vil jeg på gymnasiet. jeg er gået hen i et kæmpe dillema. jeg er god til samfundsfag og vil gerne have det på A niveau, men så skal man have matematik på B niveau, det er et lille problem da jeg ikke ligefrem er arkimedes. jeg ville bare vide når linjen er en international sa... -
Ret fejl i sætning.
Forumindlæg"Did you take my lunch money? I left them on the kitchen counter last night." In his autobiography, the author speaks very open about his complicated relationship with his parents. The story takes place in a small town that are located in Nepal The story is build up chronologia... -
2. fremmedsprog - spansk A eller tysk B
ForumindlægHej alle, Skal jeg vælge spansk A eller tysk B som 2. fremmedsprog? Er spansk svært at lære?
