Søgning på: Engelsk. Resultater: 16981 til 17000 af 23967
-
SRP - bio - samf
ForumindlægHej alle, Jeg skal skrive min SRP-opgave i biologi og samf og vil vildt gerne skrive om biologisk krigsførelse. I biologidelen har jeg en idé om hvad jeg kan komme ind på (miltbrand, pest, ebola osv) men den samfundsfaglige del kan jeg ikke komme på nogen teorier. Kan kun komme i tanke om at jeg ... -
Aktionspotentiale og depolarisering
ForumindlægHej! Jeg er virkelig i tvivl omkring, hvorfor depolarisering sker. Stimulus modtages - kan have forskellig "styrke" --> Na^+ kanalerne åbnes (pga stimulus) --> influx af Na^+ ioner --> Vm stiger (dvs. depolarisering, hvor elektrisk potentiale i cellen stiger i forhold til ude... -
Dansk A sommerkursus karakter
ForumindlægHej, Jeg skal på sommerkursus i Dansk A her i juli efter jeg afslutter gym i næste uge. Jeg har altid fået 7 både mundtlig og skriftligt i dansk. jeg vil høre, om det er realistisk at gå hen og få topkarakterer (12 i skr og 12 i mdt.) på et sommerkursus, som varer fra juli til August, ... -
1 spørgsmål
ForumindlægHej Jeg skal skrive en opgave om 1. verdenskrig, og jeg skal fortælle om årsagen til 1.verdenskrig. Var årsagen ikke, at en serbisk gymnasieelev dræbte den østrig-ungarske tronfølgerpar? Er der andre årsager? -
grammatik
Forumindlæghej, jeg har en opgave for hvor jeg skal rette en hel masse sætninger hvor der er én fejl i hver, dog er der et par stykker jeg ikke helt kan få øje på fejlen i, nogen der evt kan hjælpe? Vi skal bruge fagtermer som fx genitiv og forholde os til den sætning som vi undervejs arbejder med, altså at... -
Fejlsætninger (pronomener)
ForumindlægNogen der vil hjælpe mig med at finde 5 fejl i nedenstående sætninger (Der kan være flere fejl i hver sætning) They who want to attend the meeting in the main building must be there at a quarter to eight. This is important if you want to be sure of getting af seat. Futhermore, you should be awa... -
oxford og cambridge
ForumindlægHej.. Hvor kan man så hvor mange karakter man skal have for at læse jura på oxford og cambridge i England? Jeg har været inde på deres hjemmeside, men kunne ikke se hvor adgangskravene var.. hilsen mikala -
A,B & C-FAG
ForumindlægHej! Jeg har fået at vide, at man på gymnasiet, kun har C-fag (undtaget idræt) i det første år, B-fag i to år og A-fag i tre år. Det er vel rigtigt? Men så har man jo faktisk "kun" 4-5 fag i 3.G? Eftersom man har 4-5 A-fag? Kan det passe? Tusinde tak for alt hjælp der må komme! -
fejlsætninger
ForumindlægNogen der kan hjælpe med at finde fejlen i følgende sætninger: 1. The Danish government is confident that the is a lot of people who will opt for space tourism. 2. The birth of Prince George was an exciting news in the royal family this year. 3. With tears in her eyes enjoyed the mother her da... -
Hvilken sætning er rigtig?
ForumindlægHej hvis man skal oversætte: "Det er meget almideligt for teenagepiger" Hedder det så: - It´s is very commom for teenagegirls eller - It´s is very common in teeangegirls -
ich habe ein? problem :)
Forumindlægsidder fast i endnu en sætning jeg ikke kan få oversat fra tysk til dansk!! sætningen ser således ud Vater, das erste Reis, das Euch auf Eurem Heimweg an den Hut stösst, das brecht für mich ab. jeg har oversat den således: Far, den første rejse, der Jer på Jeres hjemvej støder på sukkertoppen, ... -
Matematik bog på dansk!!!
ForumindlægHejsa. jeg er igang med basisåret, som ingeniør og vi bruger calculus early transcendentals som undervisnings materiale. Jeg forstår ok matematiken og teorierne, mit problem er at jeg ikke helt forstår formuleringen i bogen? Så jeg tænkte på om der var nogen der kendte til en tilsvarende dansk v... -
Hjaelp! kan ikke skrive ae og o etc.
ForumindlægHej, jeg har lige f[et formateret min computer og nu kan jeg ikke skirve ae og aa, nar jeg praver dukker der disse tegn frem> .,\] [';/\ etc. Hjaelp! << -
5 A fag?
ForumindlægHej, Jeg skal vælge valgfag for næste år (3.g stx), og er i tvivl om jeg skal vælge kemi A. Det skal lige siges at jeg i forvejen har spansk, mat, dansk og his A, dvs jeg vil få 5 A fag hvis jeg vælger kemi. Er der nogle af jer ved, om det er meget hårdt at have 5 fag på A niveau? Og ved I, om ke... -
Metafor! need help...
ForumindlægHvad er det nu lige en metafor er? -
Abstract- nogen der vil rette?
ForumindlægHej :) Vil bare høre om der er nogle der vil rette dette abstract igennem for eventuelle fejl? This study investigates the concept “the golden proportion”, which also is expressed by the number phi ( ). The golden proportion was defined by the ancient Greeks. Using different geometric methods (t... -
Respons på abstract - på DANSK!
ForumindlægJeg har skrevet et abstract, indtil videre kun på dansk. Ville være rart hvis nogle ville give lidt respons. Jeg er i tvivl om resultater og konklusion halter lidt? eller om det er fint nok. Abstract: Opgaven undersøger den græske matematiks udvikling helt tilbage til oldtidens Grækenland og fre... -
hurtig, rette
ForumindlægThe next morning when I wake up, there was a police man at my room, he said to me, I should go whit him. I don’t remember what i do, but many hours after, I find my self at the police station. I looked around and was scarred, I don’t know what I had to do there. A police man came to me and said h... -
HASTER utrolig kort tekst
ForumindlægDette er en meget kort tekst som skal bruges inden i morgen, håber nogen har tid til at rette den igennem da det haster utrolig meget... :-( There are several different point of views and they are used in different ways. It Is the narrators inner voice, the voice that is in our mind when we read... -
uægte børn?
ForumindlægJeg skal lavet projektopgave mit emne er "uægte børn" har lidt svært med at fine information om det. hvis der nogen der kender til det, ville det være meget sødt af demm at skriv.
