Søgning på: hitlers vej til magten sso. Resultater: 16981 til 17000 af 19042
-
Trigonometriske funktioner og svingninger
ForumindlægHej SP! Jeg sidder og er i gang med opgave 2 på nedenstående billede. Jeg ved at der er tre løsninger til opgaven. Jeg ved også godt at perioden/svingningstiden kan findes ved at sige Jeg fandt perioden til at være eller 0.04. Jeg løste herefter ligningen - for t - og fik svaret ... -
Cand.Polit
ForumindlægHej Jeg står i den situation, at jeg meget snart skal have valgt videregående uddannelse og den 5. juli er der deadline for ansøgning til de videregående uddannelser. Jeg har endnu ikke helt 100 % fået afklaret hvad der skal ske efter sommeren. Jeg har altid haft i hovedet, at jeg gerne ville... -
2 ligninger med 2 ubekendte?
Forumindlæghvordan løses den her ligning 6x+8y=22 og 6x+ y= 28 -
Jura
ForumindlægHej allesammen! Jeg overvejer at søge ind på jurastudiet, men er pludselig blevet i tvivl! Er der nogle der kan fortælle lidt om studiet og om man går helt kold i det? Hvor stor er arbjedsbyrden ca. pr. dag udenfor eksamsperioden? Skal man have tålmodighed eller er det kedeligt? P... -
Jeg er ikke klar til studie - alligevel
ForumindlægHej alle. Jeg står i en rigtig kedelig situation, som jeg håber I kan være behjælpelige med. Jeg er i dag begyndt på mit første år på lærerseminariet, og jeg havde en rigtig kedelig start. Jeg er selv kun 19 år gammel, lige blevet færdig med gymnasiet og alle i min klasse var over 23 år gammel.... -
oplysningstiden
Forumindlæghvad kan jeg kort fortælle om oplysningstiden og forfatterne i denne periode??? jeg kender kun Holberg -
Fysiologi / Respiration; Eskretion af O2
ForumindlægHej jeg kunne godt bruge hjælp til denne opgave som skal være beregnet i morgen. Tror måske at jeg har beregnet #1) Men ser det forkert ud må man gerne lige give et nap med. Men ellers er problemet i #2); jeg har en størelse der hedder Alveolær PO2, men er det det samme som PEO? fordi jeg ha... -
Kemi :'(
ForumindlægHej. Jeg kan simpelthen ikk finde ud af de her kemiopgaver. ¨Håber nogen af jer vil hjælpe mig.. :s Opgave. For en vandig opløsning af ammoniak har man målt en densitet på 0,910 g/mL. opløsningen indeholder 24 m-% NH3 a. Find opløsningens koncentration af ammoniak i enheden g/L b. Find den fo... -
Religion?);
ForumindlægForklaring på hvad :: Regeletik, Konsekvensetik og Sindelagsetik er? -
HURTIG HJÆLP!!! PLEASE..
ForumindlægHej dette skal gå hurtigt. Meget hurtigt. Undskyld.. Please svar på disse spørgsmål. 1. Hvad er det mest overnaturlige ved Kristendom + buddhisme + islam? 2. Hvad går frelsen ud på? hvordan får man et godt liv ifølge de tre religioner? (islam kristendommen og buddhisme.) SVAR. TAK! -
Globalisering
ForumindlægHej alle. Jeg har fået en opgave som jeg skal skrive om, og jeg ved ikke helt hvad jeg skal inddrage. Jeg er lidt lost. Håber der er nogen som vil hjælpe :) Opgve 3: Du er politisk rådgiver for Anders Fogh Rasmussen. Skriv et notat, der indeholder en begrundet strategi for, hvordan globalisering... -
Enhedscirklen
Forumindlæghar problemer med den her opgave. jeg har set på pythagoras' sætning for cosinus og sinus. kan ikke få det til at give mening. nogen der kan hjælpe. Den skal laves uden hjælpemideller -
Termisk energi - blandingstemp
ForumindlægSkal bare have lidt hjælp - har regnet den, men synes ikke mit resultat lyder rigtigt. Opgaven hedder: I et kar, der er forsynet med en hane i bunden, anbringes 8 kg kobber på 70 grader C, 6 kg jern på 36 grader C og 12 kg is på 0 grader C. Der skal så findes: 1) blandingstemper... -
Udtale
ForumindlægHejsa, mit første indlæg her....sååå Jeg er begyndt på selvstudie via nettet da jeg er "gammel". Jeg er fint med gramatisk, men hvad med udtale. Hvad gør i andre her. Jeg har godt nok nogle Cd´er men oplæsning af En vivo, men syntes det er meget svær at bedømme mig selv på den måde via ... -
Gange med 1,08
ForumindlægEr det rigtigt- hvis jeg får et snit på 9,0, og skal ind på universitetet så kan gange med 1,08- hvilket ca vil give 9,78- i snit? Er det rigtigt- Eller ...? I så fald- så er det jo alle tiders-- -
En opgave med e
ForumindlægLøs ligningen sinh(x) = x2. Find x for g(x) = f(x), hvor f(x) = sinh(x) og g(x)= x2 ved benyttelse af e (tre betydende ciffre.) Jeg skal indrømme, at det er helt min egen konstruktion. Jeg tror ikke, at opgaven er givet nogle steder i lærerbøger eller på nettet. -
De syv dødssynde
ForumindlægHej, er der en historie, novelle eller en form for test som omfavner emnet - de syv dødssynd? :) -
Shakespear - Macbeth
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med følgende opgave?? :) -
Hjælp til at reduktion!!
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at reducere dette: (x^2+x-2)/(5x-5) Jeg ved at udrtykket i tælleren skal skrives som kvadratet på en toleddet størrelse, men hvad skal jeg efter?? -
Oversættelsesproblem i engelsk kemi bog.
ForumindlægHej alle sammen :) I min kemibog "Fundamentales of(...)chemestry" er jeg igang med at læse om pH.. Er stødt på nogle problemer mht. oversættelse som jeg håber i kan hjælpe mig med. "the neutralization reaction of an acid with a base yields water plus a salt, an ionic com...
