Søgning på: Engelsk. Resultater: 17021 til 17040 af 23967
-
Hvilken linje?
ForumindlægHejsa. Oprettede en anden tråd, fordi jeg var blevet rådgivet til at komme udenom fysik/kemi. Det kan jeg så høre på jer, at det er en dårlig idé, og at jeg helst skal have det på gymnasium :) Så derfor. Hvilken studielinje/retning skal jeg tage? Skal jeg tage noget samfundsvidenskabelig, eller ... -
At tag gymnasiet i england?
ForumindlægJeg har tænkt på, at tag gymnasiet efter efter 3.g ?hvad muligheden der, kan man godt det ? jeg har tænkt mig at, lave noget i Dk i 2 år, og så tag en gymnasium uddannelse i England eller USA elller Australien eller måske i et spansk talende land? Så jeg vil være omkring 23-24 år, der ? kan man ... -
bi-og ledsætning
Forumindlægskal der ikke komma,hvis en bi- kommer før en ledsætning? Tak på forhånd -
Bionormalfordeling og normalfordeling
ForumindlægHej alle! Jeg er igang med bionormalfordeling og normalfordeling, men synes, det er lidt svært at finde ud af, og også hvordan man eventuelt kan regne og lave opgaver i Nspire.. Jeg har lige et par opgaver, jeg bøvler lidt med, og jeg ville høre, om nogen kan hjælpe mig (og hvis det kan laves på... -
Abstract - smid et råd
ForumindlægHej folkens. Jeg skal afleverer min SRP om få dage, og jeg ville høre om der ikke er nogle som gad komme med nogle forslag til forbedringer/rettelser i mit Abstract. Her er det som det foreløbigt ser ud. This paper accounts for the concept American exceptionalism and in which degree it has been ... -
Eksame - Emnevalg. HJÆLP!
ForumindlægOk, skal her i næste uge aflevere min synopsis, men jeg har slet ikke valgt et underemne endnu! Så jeg vil gerne høre om I har nogle forslag? Vores overemner muligheder er: - New Zealand - Being Young - Racism - Violence På forhånd tak! btw. her kan i se mit pensum også. -
Skifte gymnasie?
ForumindlægJeg skal begynde i 1.g på HTX efter ferien, men jeg har slet ikke lyst til det. Jeg føler mig helt ulykkelig ved tanken om at skulle gå på HTX. Grunden til, at jeg valgte det, var vist nok mest pres fra min familie til at vælge noget naturvidenskabeligt, og at jeg havde hørt, at STX mindede utrol... -
Gennemlæsning af tyskstil
ForumindlægHej! Jeg synes godt nok at jeg er lidt rusten i mit tyske grammatik her efter ferien, og føler at jeg har glemt alt hvad jeg har lært. Hvis en har lyst til at kigge min tyske stil igennem for basale fejl, ville jeg være meget taknemmelig! Sophie ”Liebediener” ist ein Roman, von Juli... -
grammar
ForumindlægJeg har fået en opgave hvor jeg skal oversætte bl.a disse tre sætninger med fokus på there is/there are -Der er en dreng og en pige ved fordøren (front door) -Der er meget mad på bordet -Der er mange mennesker i salen(hall) Her er mine bud: - There are a boy and a girl at the front door -Th... -
Hjælp mig! Det vigtigt!
ForumindlægHej SP. Er der en venlig sjæl herinde, der vil rette en opgave for mig? -
Musisk analye af "Heal the world" og "They don't care about us"
ForumindlægHej Jeg skal analysere "Heal the world" og "They don't care about us" af Michael Jackson til min SRP. Jeg er ret meget på bar bund, og jeg er meget i tvivl om hvordan jeg skal gribe det an. Hjælp modtages med kyshånd! :) -
Haster, BREDDEGRADER & LÆNGDEGRADDER & INDEX ERROR
ForumindlægHEJ Er der nogle, der kan hjælpe med at lave opgave 1? Jeg er stuck og forstår det på ingen måde og skal have lavet det indenfor 3 dage. -
Hjælp til tysk stil!!
ForumindlægHej, Jeg er blevet i tvivl om hvordan jeg skal formulere en sætning i min tysk stil. Jeg vil gerne skrive: det gør jeg også - på tysk, Hedder det: "Es macht ich auch" eller "Es tun ich auch" eller noget helt tredje? På forhånd tak for hjælpen. -
Vand og lambda værdi
ForumindlægHej Studieportalen Jeg er igang med et SO-projekt, hvori jeg i mit projekt vil undersøge noget angående isolering af en væg, hvori jeg vil benytte mig af vand. Nogen der ved om lambda værdien for vand vil ændrer sig ved temperatur stigning, da jeg desværre intet kan finde på dette. Hvis ja, er d... -
Oversættelse fra dansk til tysk
ForumindlægHej alle! Har et kort stykke dansk som jeg gerne vil have oversat til tysk. Er der nogle gode tyskere som kan hjælpe med en præcis oversættelse?? Her er teksten: København var engang hovedstad i et land, hvor man talte tre forskellige sprog i mange forskellige varianter, nemlig dansk, nors... -
helP
ForumindlægJeg er i gang med en OSO opgave! Jeg har om at være professor i filosofi. Kan I hjælpe mig med at finde et del emne til dette! Kan det være at fokusere? eller ! -
Who’s Irish . rettelse
ForumindlægHej folkens, er der nogle der kan rette dette til mig, nu er jeg så mega dårlig til engelsk Så det kunne være rigtigt nice hvis der var en flink person der kunne rette dette til mig. På forhånd tak! Who’s Irish The text is about a sixty-eight years woman, who is also the narrator of t... -
rettelse/ grammatik ^^
ForumindlægHej sidder og skriver stil/oplæg. for at sige det rent ud er jeg dårlig til engelsk. Specialt ved grammatik :( fik et 7 tal med hjem i årskarakter. Har en lille stil, håber nogle gider at rette det værste grammatik :).PS: hvis i kigger på min stil vil jeg gerne stille nogle spørgsmål til stilen/g... -
Dead Man Walking
ForumindlægHej Alle Sammen :) Jeg har fået en opgave for til imorgen. Den går ud på at vi skal læse en engelsk tekst- gætter på at det er en uddrag fra en bog, da det kun er på få sider "Dead Man Walking" af Helen Prejean i vores engelsk bog "Pit Stop topick book 9". Men problemet er... -
AT 2009 Rejser
ForumindlægHej alle Som de fleste nok ved omhandler dette års AT-projekt rejser. Jeg har fået af vide, at der er tale om fysiske rejser. Jeg er nu kommet på en idé som jeg brænder for, men er ikke sikker på, hvor vidt man kan kalde det en fysisk rejse. Jeg kunne godt tænke mig at arbejde med kunstig befrugt...
