Søgning på: dansk 9 klasse synopsis. Resultater: 17081 til 17100 af 75430
-
For eller fra & at eller og ?
ForumindlægHvilken ord er korrekt at bruge? Han beskyttede dem for/fra fremmede? Vi skal ud at/og spise? -
Analyse af "Der er et yndigt land"
Forumindlæghvad betyder det i digtet at Gudinden "freja" bliver nævnt? -
areal
Forumindlægtegningen til højre viser en husgavl. Beregn gavlens areal med de angine mål. 3,9 M. Højden er: 3,5 M og Bredden er : 2,25M -
invictus
ForumindlægEr der nogle som har set filmen Invitus ?? -
odontologi/tandlæge
ForumindlægHej alle sammen, Hvis man har et gennemsnit på 9.9 med hurtigstartsbonus og ønsker at læse tandlæge, som har en adganskvotien på 10,0 og standby på 9,7 på KU, hvad ville chancerne være for at komme ind på standby ? -
The Great Gatsby
ForumindlægHej, Jeg har læst og set filmen "The Great Gatsby" og skal nu svarer på nogle spørgsmål iforhold til Nick som fortæller. Håber der er nogen derude der vil hjælpe, da jeg har svært ved det.. 1. What is Nick like as a narrator 2. Is he a reliable storyteller, or does his version of e... -
ret opgave om nationale identitet
ForumindlægHej kunne jeg få jer til at rette min lille opgave om nationale identitet, i kan godt tilføje noget, hvis i synes det er vigtig at bidrage, og rette sprogfejl osv. Opgaven Nationale identitet Det som udgør et menneskes nationale identitet, er der hvor man stammer fra. Det er ligegyldigt om ... -
Hvad er en beregning?
ForumindlægHej. Jeg sidder og er i gang med at skrive min første FK rapport, men jeg er kørt lidt fast på det her beregning. Er der nogle der vil forklare det så en dummernik kan forstå det? (jeg TROR jeg ved hvad det er - når jeg har opmålt 1ml. syre og blandet med 9 ml. vand, kan man så ikke skrive en ... -
matematik opgaver
Forumindlæghej alle er der nogle der kan hjælpe mig med disse tre opgaver: 1) om et 2.gradspolynomium oplyses at der har rødderne 5 0g 9 samt at punktet (7,4) ligger på dets graf. opskrif en formel 2) Bestem minimum for funktionen f(x)= X^2+2/8, x>0. 3) om en ekspontielt voksende funktion F(x) oplyses... -
Haster! Årskarakter
ForumindlægHvordan udregnes årskarakteren for skriftlig dansk? Alle tre år har jeg fået at vide, at alle de skriftlige årskarakterer udregnes ved et gennemsnit af afleveringernes karakterer i løbet af året. I mine danske afleveringer har jeg fået: 8, 8, 9, 9, 9, 10, 10. Jeg har fået 8, men gennemsnittet er ... -
En dag i mit liv
ForumindlægHej alle på studieportalen, Jeg har fået en danskstil, for hvor jeg skal skrive om "en dag i mit liv" (p.s. jeg går i 6. klasse). Det er op til os selv om vi vil skrive det i novelleform (Det har jeg valgt), eller om vi vil lave det med en masse diagrammer og lignende. Jeg vil IKKE ... -
Standardafvigelse og Matematikbøger
ForumindlægHej! Jeg er en ufattelig dårlig matematiker, men har forelsket mig i programmering. Og da matematik er en fatal byggeklods inde for denne branche, er jeg ret... fæcked. Jeg forstår selvfølgelig det grundlæggende, men efter ottende klasse begyndte jeg at ikke kunne finde rundt i skole og fritid, s... -
Fortrudt at have hævet c-fag til b-niveau
ForumindlægHej allesammen! Jeg går i 2.g, og jeg havde tidligere på året valgt at hæve biologi fra C-niveau til B-niveau, så jeg ville komme til at fortsætte med faget i 3.g. Lidt senere på året gik det dog op for mig, at jeg ikke var så interesseret i faget, som jeg troede jeg var, og jeg har derfor fortr... -
Tysk oversættelse!!! *s*
ForumindlægHejsa! Er der nogen der vil kigge disse sætninger igennem efter eventuelle fejl? *ss* Dansk: 1. Vi holder vores ferie i Østrig, fordi vi forstår sproget der. 2. Hvis hun har sagt det, passer det sikkert. 3. Før det blev aften, havde de nået byen. 4. Jeg stiller altid vasen væk, når mine venners b... -
Er der nogen der kan rette disse sætninger
Forumindlægdette er de danske sætninger nedenunder findes de tyske som vi gerne vil have rettet 1. postdam er en by i det tidligere DDR 2. indtil genforeningen var byen en del af det socialistiske tyskland 3. indbyggerne i postdam har oplevet store forandringer gennem de sidste år 4. bybilledet æn... -
Ret sætningerne :-)
ForumindlægHej, er der en der vil være så venlig at rette disse sætninger for mig: 1. Los niños se están vendiendo las banderas y los manifestantes compra las banderas. 2. Cuando los manifestantes salta en la manifestación contra de Allende, Silvana no salta. 3. Willy apodos Gonza... -
Engelsk Oversættelse
ForumindlægHej er der nogen som vil være sød at hjælpe mig med nogle engelske oversættelser. Jeg har selv lavet dem men jeg er i tvivl om alt grammatiken er korrekt så hvis nogen vil hjælpe med at rette dem. Både danske og engelsk sætninger er der.På forhånd tak Det her er sætningerne jeg skal oversætte 1. ... -
Den sidste rettelse
ForumindlægHej. Jeg har nogen sætninger for i spansk, og jeg har lavet dem, men ville høre om nogen måske kunne se nogle fejl i dem? På forhånd tak. Dansk: 1. For tiden bor Hr. Nielsen i et privat hus i Salamanca. 2. Han er altid på sit værelse. 3. I dag spiser han sammen med de spanske piger. 4. Christina ... -
Valg
ForumindlægSå er det afgjort, hvem der er vores statsminister og bla bla bla (jeg beklager dovenskaben) Hvad mener I om gårsdagens resultater? Var det det I forventede/havde håbet på? Synes det var indlysende, allerede en time før selve "afgørelsen".... Mussy06 ;D -
faktorisér andengradspolynomiet
ForumindlægJeg har fået diskriminanten til at være -72 Det er ud fra denne x^2 – 6x + 9 = 0 faktorisér andengradspolynomiet Jeg ved ikke hvordan jeg faktorisere den??
