Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 17101 til 17120 af 19198
-
Geometrisk isomeri
ForumindlægHej. Jeg har virkelig brug for hjælp til at løse et par opgaver om geometrisk isomeri. I hvilke af følgende tilfælde er der mulighed for geometrisk isomeri: 1. 1,1-dichlorpropen 2. 2-methylhex-2-en 3. 3-methylhex-2-en Det eneste jeg har brug for hjælp til er at få lavet skruturformlerne fo... -
I er alle kloge
Forumindlæg--||-- -
Omskrivning af sætninger fra aktiv til passiv
ForumindlægHej, jeg har fået et grammatik ark for hvor der står at jeg skal omskrive de nævnte sætninger fra aktiv til passive og at jeg skal bruge s-passiv. Jeg forstår bare ikke hvor jeg skal sætte det i f.eks. "Mekanikeren reparerede hurtigt bilen" der har jeg ærligt talt ingen idé om hvor jeg ... -
Koreansk på gymnasiet
ForumindlægJeg ville gerne lære at tale Koreansk. Lige nu går jeg i folke skolen, jeg har længe kigget efter flere steder hvor jeg kunne få Koreansk, der er ikke nogle aftenskoler her i Odense der har Koreansk, så tænkte jeg at man kunne gøre det i gymnasiet, men jeg kan hellere ikke finde noget om det. J... -
Din ferie
ForumindlægJa nu er sommerferien snart slut for de fleste af os.. Folk kommer snart tilbage fra ferierejser og mange er allerede vent hjem.. Hvor har du så været? Var du tilfreds med rejsen? Var det som du havde forventet det osv. Jeg var selv ude og rejse med familien fra d. 30 maj til d. 21 juni Det... -
Htx / Stx ?!
ForumindlægHej! Jeg går i 9. kl og skal snart finde ud af, hvilket gymnasium jeg skal vælge. Dermed har jeg MEGET svært ved at træffe en beslutning! Altså jeg står i det dilemma, at jeg ikke kan finde ud af, om jeg skal vælge stx / htx. Derfor tænkte jeg på, om der er nogen, som vil fortælle / hjæl... -
har jeg eller jeg har
ForumindlægHej... jeg er ny i danmark og jeg har problem med at find ud af hvad forskel mellem har jeg og jeg har kan i hælp mig? på forhånd Tak -
Er disse sætninger grammatisk korrekte?
ForumindlægIngrid Schmidt war eine Frau, die mit ihrer Familie nach Westdeutschland flüchtete. Sie ging auf ein Mädchengymnasium, in dem alle wohlabend waren. Neidisch war sie aber nicht, und sie verdiente selbst Geld. Sie schreibt im Text auf Seite…, Zeile …: “zum Beispiel habe ich scho... -
Engelsk grammatik
ForumindlægNu har jeg lavet så mange af sætningerne som muligt, men jeg sidder simpelthen fast ved disse fem! Håber på en hjælpende hånd herude fra ;-) Opgaveformuleringen: Hvad er fejlen? Forklar. 1. When arrested and taken to the police station, admitted the man that he had been drunk. 2.... -
Er der nogle fejl?
ForumindlægHej er i gang med en præsentation af en tekst. Er der nogle der vil se om der er grammatiske fejl: Der Titel des Textes ist “Helden der Zeit”. Der Text ist im Jahre 2006 geschrieben. Der deutsche Schriftsteller des Textes ist Kay Fischer und er schreibt typisch um Weise Zeit. Die ges... -
Dativ - hvordan finder jeg det?
ForumindlægHej, jeg skal lave en opgave, hvor jeg skal finde og markere de led i sætningerne, som står i dativ. Jeg har dog svært ved at finde dem. Nogen der kan hjælpe? (Jeg har understreget, dem som jeg kunne finde) Opgaven er vedlagt som bilag (screenshot) Ps. forklaringer er mere end velkomne :) Tak... -
Stram Finanspolitik
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg er igang med at skrive noter til eksamen, og har derfor brug for lidt hjælp angående Finans politik. Ved at gennemføre en stram finanspolitik, hvordan bliver disse faktore påvirket: • Inflationen • BNP • Beskæftigelsen • Eksporten • Valutakurs Je... -
HJÆLPPP!!!
ForumindlægHEEEJJ !!!1 er der nogle der har analyseret "HC ANDERSENs LAnd"???? pleasseee send opg så... -
Nogen søde mennesker der vil hjælpe ??????
ForumindlægEmna : oliekrisen og danmarks økonomiske udvikling Spørgsmål : Perspektiver til den økonomiske politik i DK mellem 1973 og 1982 -
Optagelsesprøve 2010
ForumindlægHej Jeg ville gerne lige høre om noget fra dem der har været til en optagelsesprøve til gymnasiet sidste år. og kan fortælle konkret hvad der forgår under prøven og om de giver kommentarer efter hver prøve....Er vildt nervøs for at jeg dumper. -
STRESS :´(
ForumindlægHej alle sammen Der er kun 4-5 måneder tilbage til eksamener, så jeg går og stresse så meget, jeg har aldrig haft det sådan før, det er forfærdeligt. Jeg SKAL bare kommer ud af hf med et godt gennemsnit. Hvad skal jeg gør for at slippe af med alt det stress. :´( -
HTX og STX hvad er forskellen?
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål som lyder som overskriften: Hvad er forskellen mellem HTX og STX?? -jeg har tænkt mig at tage en naturvidenskabelige studieretning, og gå på stx, men min fysik lærer anbefaler mig at gå på htx hva synes i ? -
Hjælp til bøjning af stærke verber
ForumindlægHej allesammen:) - Er der en der kan rette og hjælpe mig med mine oversættelser? Jeg har prøvet at gøre mit bedste, men jeg er desværre ikke super til bøjning er stærke verber og tror jeg har nogle fejl som jeg nok ikke selv kan se. Mange tak på forhånd! vokalskifte i-a-u: Hvorledes befandt d... -
Samfundsfag Danmark i EU
ForumindlægHeej Jeg har et spørgsmål vedrørende Danmark i EF/EU. 1. Hvad talte for og imod optagelsen i EF i 1972? Hvad menes der med spørgsmålet? Er det hvor mange der var imod og for det? Eller hvem var for og imod? Eller det tredje? Hvad talte ????? -
Hvad gør jeg?
ForumindlægHey jeg har et snit på 5,2 uden bonussen på 1,08. Jeg er interesseret i politik, historie,sprog og kultur. Ved i hvilken uddannelse jeg skal søge ind på? Jeg skal desuden supplere matematik på B-niveau i et halvårligt forløb.
