Søgning på: et dukkehjem 3. akt. Resultater: 17141 til 17160 af 114887
-
Habla con ella
ForumindlægHej :) Nogen der har noter til "habla con ella" fra scene 5-9 ?? Skal bruge det på tirsdag :( -
Primtalsfaktorisering
ForumindlægJeg er i gang med at redegøre for matematikker bag primtalsfaktorisering, men er kort på gode hjemmesider, med forklaringer der går i dybden. hvis nogle ligger inde med links eller henvisninger til bøger (danske såvel som engelske) vil jeg være meget taknemlig. Tak på forhånd. -
Syrer Og baser
Forumindlæghej. jeg ville spørger om 2 spørgsmål vedrørende om: Fællestræk hos Syrer Fællestræk hos Baser -
hej
ForumindlægHej Jeg skal til Skotland på klasserejse i år og jeg vil spørge om der er nogle der ved hvor jeg kan bestille et skotsk visum . Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre? Vh . Dea -
integration by parts
ForumindlægJeg skal integrere cos(x)*cos(x)*cos(x) * sqrt(sin(x)) dx. (Der staar cos i tredje) Jeg er med paa at det skal foregaa by parts. kvadratroden er jo let at differentiere, men jeg har ingen ide om, hvordan jeg saa skal integrere cos-delen. -
Kvadratsætning hjælp..
Forumindlæg16x2 - 24x + 9 -
Beregn entalpi
ForumindlægNår jeg beregner standard entalpi for denne reaktion (billede vedhæftet), får jeg =-92 kj/mol , men min lære får =-45 kj/mol? Hvad gør jeg forkert? -
Hjælp med matematikopgave!!!!
ForumindlægHej alle folk derude Jeg har denne allersidste opgave i min matematikaflevering, som jeg har brug for hjælp til :-// Jeg har bestemt arealet af punktmængden M, men det er den næste opgave med omdrejningslegemet, der er svær at gennemskue hvordan man løser Det kunne tænkes, at jeg skulle trække... -
please hjælp mig.. :39;(
Forumindlægsæt mest muligt uden for parentes: -9xb+6a= 24bc-6c i anden-d =Nogen der vil forklare udregningen? -
differentialregning
ForumindlægBestem x-koordinaten til det punkt på grafen for f(x)=x4, hvor tangenthældningen er -32 hjælp? Er kommet frem til: 4x3 = -32 kan ikke komme videre -
hjælp
Forumindlægjeg skal angive stamfunktion G til f ,hvis graf har linjen y=3x+2 som tangent når f(x) 6-3x hvordan gør jeg det? opgaven siger mig ikke noget -
ligning :OO?
Forumindlægen linie m har hældningskoefficienten -2 og skærer koordinatsystemets førsteakse i punktet P(3,0). Bestem en ligning for linien m. -please hjælp mig ? -
værdimængde
ForumindlægHEj.. jeg har lige et spørgsmål, hvordan kan man udregne en værdimængde for en funktion uden at skulle bruge grafregneren? nogle der kan hjælpe :D -
lovgivningskompetencen
Forumindlæghey håber der er nogle der kan hjælpe mig med hvad lovgivers kompetence omfatter som udgangspunkt? -
Cold Case = dansk?
ForumindlægHej :-) Jeg ved godt hvad en Cold Case betyder, men er der nogen som har et ord på dansk som betyder det samme? Tak! -
Ulighed
ForumindlægBestem a, så uligheden 2x2-2x-4 ≤ -x2+2x+a har løsningen [-1,3] -
Kvalitativ fysik spørgsmål
ForumindlægFysik spørgsmål Hvor man skal tænke sig om (: Når flyet accelererer ned af startbanen, skal du tage nøglerne fra lommen og hænge dem i en tynd tråd. hænger de lodret? Forklar. Det eneste jeg kan sige er at når flyet accelerer så påvirkes nøglerne af en vis kraft, som gør at nøglerne vil næsten hæ... -
Heste
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af den sidste opgave der lyder: Hvor lang skal staldbugningen forlænges? Alle andre opgaver har jeg løst -
Isolere
ForumindlægHeej(: Hvordan isolere jeg h i denne her ligning? 1=1/3*h*pi*r^2 Hjælp! -
Tegne program!
ForumindlægSom overskriften indikere, så søger et mat. program, der skal anvendes i forbindelse med mon kommende trogonometri aflevering! Nogle anbefalinger? Geometer er ikke et alternativ, da dette skal købes, jeg søget et gratis alternativ. Derudover har vi på nuværende tidspunkt ikke fået udlevert et p...
