Søgning på: srp engelsk spansk. Resultater: 17161 til 17180 af 36230
-
Hjælp til at rette
Forumindlæger der ikke lige en der kan hjælpe mig med at se om jeg har oversat rigtigt fra dansk til engelsk? Dansk: En dag flygter en ung butikstyv fra Auggies tobaksbutik og undgår at blive fanget. Under flugten taber han imidlertid sin tegnebog. Auggie samler den op og overvejer at ringe til politiet, m... -
Den mindste skrifttype
ForumindlægHej alle Jeg er i gang med at skrive SRP, men jeg har desværre lavet lidt for mange sider, og i stedet for at slette mit hårde arbejde vil jeg gerne finde en lille skrifttype, hvilket jo forhåbentligt kunne skære nogle sider ned, men jeg har ikke selv fundet nogle tilfredsstillende mellem dem Wor... -
Fibonaccital bevis
ForumindlægHej derude. Jeg er igang med min SRP og har problemer med et bevis. Jeg skal bevise denne sætning: Fn+3=Fn+2*Fn+1 Jeg skal bevise sætningen ved hjælp af induktion, men jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal gøre det og har virkelig prøvet at søge information. Håber der er en der vil hjælpe. På ... -
HJÆÆÆLP :(
ForumindlægHej jeg er igang med at skrive SRP , men jeg forstår ikke en del af min problemformulering. Jeg skriver om tuberkulose. Bio A og His A "Analyser sygdomsforløbet forbundet med tuberkelbakterien i en samtidig vurdering af bakteriens evne til at sprede sig i befolkningen i 1800-tallet" H... -
Julius Cæsar - hvem er morderne?
ForumindlægHej.. jeg har hermed en opgave som består af flere opgaver.. men en lille ting driller... jeg har søgt og læst alt mulige steder om ham man intet fandt om hans mordere.. kan i hjælpe eller vise mig et sted hvor der står om hans mord? på forhånd tak! -
At sige mere i tysk!
ForumindlægDav. Jeg har ret svært ved at få tungen på gled i tysk-timerne ! Kender i en eller anden måde, at komme igang med det, og få bedre mundtlige karakterer? Øve sig derhjemme eller noget?\n\nNogle erfaringer måske? -
udregne snit..
ForumindlægHeeey,jeg pleger at udregne snit ved at addere alle karakterene og derefter dele med antallet af karaktere.. men nu har lige fået at vide at idræt og kunsterisk fag kun tæller som en ½ karakterhvordan udregner man så det ??jeg har i alt 16 karaktere.. 2 af disse tæller kun som en halv karakter..?? -
God karakter
ForumindlægHvad er for jer en god karakter? Gør et 9-tal jer tilfredse eller skuffede? -
De mest eftertragtede uddannelser?
ForumindlægHvilke uddannelser er mest eftertragtede og hvilke uddannelser ser i som "Høje" uddannelser? -
Forstår ikke billedet? HDL-kolesterol
ForumindlægHej jeg skal snart til AT-eksamen i biologi og dansk. Mit emne handler om HDL-kolesterol Jeg har lige set dette billede på nettet, er der nogle der kan oversætte dette til dansk? Fordi jeg forstår det ikke også selvom jeg har benyttet diverse oversættelsesprogrammer. Det kunne være rart, hvis d... -
Kan du skrive?
ForumindlægVi søger en eller flere til at skrive artikler på 400 - 500 ord. Artiklerne er indenfor emnerne ferie, vægttab, rygestop, motionsløb, gør det selv tips mm. Vi kommer med en titel og et nøgleord som skal forekomme 3 - 5 procent af artiklen. Artiklerne skal være unikke og på ikke have været udgivet... -
Jeg er i tvivl om jeg vil på efterskole eller bare direkte på HHX efter 9. klasse
ForumindlægHej =)! Jeg er en dreng som lige er fyldt 15 år og går i 9. klasse. Jeg går og tænker rigtig meget over hvad jeg vil efter 9. klasse. En ting jeg er sikker på, er at jeg vil læse jura på universitet efter HHX. Men jeg ved bare virkelig ikke om jeg vil på efterskole inden HHX. Jeg er bange for... -
Oversættelse
ForumindlægHej!Er der nogen som vil rette min oversættelse?Takker på forhånd!Min oversættelse:Flamenco es una popular baile. Muchos extranjeros identifican flamenco con toda España, pero flamenco es de Andalucía. Andalucía está en el sur de España. Un típico bailes flamencos llama Sevillana. En muchas disco... -
Jers mening?
ForumindlægHar i nogensinde, kommet til at tænke på at det ville bare være så meget nemmere og aflevere en andes 3.g'ers studieretningsprojekt, som går på et andet gymnasium? (og opgaven havde fået en god karaktere) Så behøvede man jo ikke og skrive den selv.. Man må jo selv bestemme hvad man vil skrive... -
studieretnings fag
ForumindlægHej hvad stiller man op hvisman dumper i sit studieretningsfag på B niveau ? skal man starte forfra eller skal man klage og hvor og hvem klager man til. -
Studieretningsopgave i mat og fysik
Forumindlæghej alle sammen. jeg skal skrive studieretningsopgave i matematik og fysik. nogen der har skrevet som vil dele med mig? jeg vil bare se hvordan det skrives :) -
Idéer, tips osv til dansk historieopgave?
ForumindlægHej SP. Står i den situation at jeg her om et par uger skal til at skrive en opgave på de 8 sider. Går i 2.g. Muligheder: Dansk. Historie. Tværfaglig (mix mellem dansk og historie.) Prøver denne gang at være ude i god tid, så jeg ville høre om der er nogle erfaringer, tips, og ikke mindst forslag... -
Hvilket fag skal jeg vælge?
ForumindlægJeg står og skal til at vælge fag til DHO. Jeg overvejer at vælge dansk, da jeg plejer at få 10 for mine danskafleveringer. På den anden side vil jeg også gerne vise, hvad jeg kan i historie, men det er ikke sikkert at jeg er lige så god. Hvad vil I råde mig til at vælge? -
Valgmuligheder ved AT
ForumindlægHejsa Er der nogen der ved om man kan vælge alle fag til AT-eksamen, eller om det skal være fag fra en studieretning? -
Metodeafsnit?
ForumindlægHejsa Jeg kom lige i tanke om, skal man have et metodeafsnit med i sin opgave, og hvis man skal, hvad består sådan et af, sådan helt konkret? Håber nogle som kender svaret, vil melde tilbage på det hurtigst muligt.. Venlig Hilsen Nanna
