Søgning på: to keep the faith. Resultater: 17161 til 17180 af 18613
-
Fermats sidste sætning - n=4 - Hjælp!
ForumindlægHej Jeg skal bevise n=4 for fermats sætning. Fermats sætning er som følger: x^n+y^n=z^n Er der nogen der kan hjælpe mig med beviset? Jeg vil et gerne have nogle hints, to meget gerne have et link hvor hele beviset står hvis du tilfældigvis har det :-) Og hvis du ellers kan sige noget om fe... -
Tømmermænd
ForumindlægHvad gøre man udover at tage en kodimagnyl? -
hvem styrer
Forumindlæghvem styrer mest på portalen? -
Funktioner
ForumindlægHej, Er der nogle der kan hjælpe med den her opgave? -
Hjælp til cirkels radius og centrum
ForumindlægHej alle Jeg skal løse denne opgave Find radius og centrum for den cirkel, der beskrives ved følgende ligning x^2 + 6x + y^2 + 10y - 30 = 0 Hvordan gør jeg det? Jeg er helt lost. Normalt beder jeg ikke om facit, men lige med den her vil jeg gerne se en udregning og et facit så jeg kan... -
Java programmerings-opgave
ForumindlægHej! Jeg har ret svært ved denne opgave. Jeg har prøvet mig frem via forskellige tutorials, men har desværre ikke kunne komme særligt langt. Er der en programmør der kan hjælpe med denne opgave, evt mod betaling? Jeg skal i hvert fald have afleveret opgave 5 til i morgen. På forhånd, tak! -
Plinius' to breve
Forumindlæghvor er det muligt at få fat i Plinius' to breve? jeg har søgt på bibliotek.dk, men der er det ikke muligt at bestille bogen hjem, da den kun findes på det kongelig bibliotek. jeg er ikke så meget for at få dem fra et tilfældigt sted på nettet, da lærerne ikke altid mener det er troværdigt d... -
Hvordan er det gået?
ForumindlægHej alle i skønne 3.g'ere. Nu har størstedelen vist været oppe til AT efterhånden, og jeg er da lidt nygerrig efter hvordan det er gået. Hvad har i fået? Forløb eksamen som forventet? Har i overhovedet fået noget ud af faget AT? Skal personligt først op på i morgen, og er lidt bange. AT er f... -
engelsk eksamen imorgen
Forumindlæger der nogle der har en analyse model engelsk mundtlig eksamen eller er der nogle der ved og gider skrive hvorfor nogle punkter man skal gå ud fra. på forhånd tak. -
Studieportalen er på vej i grøften
ForumindlægStudieportalen er fyldt af "low lives" der ødelægger diskussionerne med irrelevante spørgsmål om sex og andre unødvendige ting. Jeg foreslår en grundig oprydning af brugerprofiler. Erik Morsing, Sommerflue, eksamenshaj, tal pædagog, ... disse brugere skal til at tage sig sammen, lade væ... -
Lorentz-faktoren
ForumindlægHvilke beviser af flere udgaver vil I anbefalde? -
Kender i sangen?
ForumindlægJeg hørte forleden en flok dygtige 3.g'er (som har musik på A-niveau) synge en sang, men jeg husker ikke så meget af den, og da jeg virkelig gerne vil høre den igen, så håber jeg på, en herinde fra, vil/kan hjælpe mig. Jeg kan huske nogle ord som first time I pray for you (eller var det last ... -
Mit hjertes indvandrer
ForumindlægEr der nogen der har nogle interessante tanker om Benny Andersens digt: "Mit hjertes indvandrer". Hvis der er ville jeg meget gerne have nogle input's...! Jeg skal aflevere i morgen.. -
Nietzsches filosofi
ForumindlægHvordan er Nietzsches idéer anderledes end de foregående accepterede opfattelser? -
Hvorfor fik nazismen ikke fat i DK?
ForumindlægEr igang med dansk-historie opgave, og har stillet mig selv spørgsmålet "Hvorfor fik nazismen ikke fat i Danmark i 30'erne?" Hvorfor??? -
Tilpasning og Naturlig selektion
ForumindlægHejsa. jeg skal skrive biologi rapport om Evolution. Jeg skal forklare begreberne " Selektion ( Naturlig)" og " Tilpasning", jeg det gør mig lidt forvirret, for jeg synes det minder om hinanden. En der kan give mig en forklaring på begreberne og forklaring på forskellen? Tak. -
Hjælp geometri!
ForumindlægHej Ja jeg har en opgave der hedder følgende: I et rektangel er diagonalen 5 cm, mens arealet er 11 cm2 a) Bestem rektanglets sidelængder. Håber í kan hjælpe med det. -
Badminton drejebog eksamen
ForumindlægHey jeg går på HF og har idræt på B-niveau, jeg skal med en klassekammerat bruge 20min til eksamen på at fremvise diverse badminton øvelser. Jeg kunne godt bruge nogle fif til hvordan drejebogen udarbejdes. Vigtigst af alt, så mangler vi nogle gode badminton øvelser. Der lægges vægt på funkt... -
Mælkesyre PH-værdi og mælkeallergi
ForumindlægSkader mælkesyre mine tænder? Jeg er 95 procent sikker på at jeg har mælkeallergi og desuden meget lav tolerance for lactose.. Jeg har prøvet at undgå mælk i min mad men det er svært.. Og jeg synes jeg kan mærke det tydeligt fordi jeg for ekstra slim i halsen som generer mine tænder.. Omvendt ha... -
hvorledes mutationer kan føre til forkert opbyggede proteiner, men at det ikke altid sker.
ForumindlægHej Nogle der kan hjælpe med dette spørgsmål: Forklar hvorledes mutationer kan føre til forkert opbyggede proteiner, men at det ikke altid sker.
