Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 17261 til 17280 af 25375
-
Hvad handler denne tyske sang om..?
ForumindlægHej!Sangen her hedder "Die da", hvilket jeg vil oversætte med "Den eneste". Det jeg kan se ud af sangen er, at Smudo og Thomas måske er forelsket i den samme pige... Ellers har jeg ikke fanget så meget. Håber I gider at læse den igennem, og give et kort referat af den (ligemeg... -
Jobsamtale i morgen i Føtex
ForumindlægHej!Jeg skal til jobsamtale i morgen kl. 10.30 og vil lige høre hvordan sådan en samtale foregår? Og hvad vil ansætteren med størst sandsynlighed spørge mig om? Er der nogle ting jeg skal passe på med at sige?Hvis du selv har prøvet det, må du også meget gerne skrive hvordan det gik :)Små tips og... -
"omvendt psykologi" på eng?
ForumindlægHej, hvordan siger man "omvendt psykologi2 på eng? Det står ikke i min ordbog, men er det noget ala revers psykology?Hvordan siger man: Jeg forbeholder mig retten til at...Er det: I preserve the right to...?Taktak. -
Gymnasieelevers fritidarbejde. For meget?-eller for lidt?
Forumindlæghej derude. Som vi alle ved, stiger antallet af gymnasieelever, som har mindst et arbejde i deres fritid. Men hvad synes I egentlig om det? Arbejder de for meget? Bruger de alt tiden for arbejdet? eller er det godt at de arbejder, og kan tjene deres egne penge? Kom med nogle gode og dårlige sid... -
Hjælp Dansk!!!!
ForumindlægEr der nogle, der kan hjælpe mig med DANSK?Der er nogle punkter jeg ligger meget lavt ved, er der nogle der kan hjælpe mig?1) Vil gerne blive bedre med "staccato-sætninger"2) Metoder til hvordan man kan blive bedre til at sætte Komma og punktum.Vores lærer, lære os tingede ikke så godt,... -
Regression
Forumindlægskal svare på en opgave under emnet regression og for at være ærlig aner jeg ik hvad det er, fordi jeg ik var i skole da læren forklarede det. Så hvis jeg kunne få en til at hjælpe mig med den her opgave ved at fortællle nøgagtig hvad man gør så ville det være fantastisk. Sammenhængen mellem ... -
Fui correo de la droga - spansk studentereksamen, maj 04
ForumindlægHey! Jeg skal aflevere spansk stil om en ugens tid, men jeg har virkelig et problem -jeg plejer altid at kunne hente hjælp her eller på studienet, men det lader til at ingen har lavet stilen.\nEr der nogen der eventuelt har lavet den, eller kan give en hjælpende hånd? Sættet hedder "Fui corr... -
Biologi mht. Udd.
ForumindlægHejsa!\n\nJeg ville lige hører en mere generel mening om mit valg?.. Så jeg er sikker på jeg gør noget der kan komme mig til gode i sidste ende!\n\nJeg håber på at komme ind på medicin studiet, når jeg er færdig med min HTX..\n\nVi skal til at vælge valgfag, som vi får på 3.år.. Jeg er på 1. år..... -
Karakterskala system - USA vs DK
ForumindlægBegrebet "straight A's" er trods dens ultimative placering på bedømmelsesskalaen et mindre usædvanligt fænomen, end 13/11 på stribe i Danmark.\n\nEt gennemsnit af A-skalen udføres gennem den såkaldte GPA-calculation, hvor 4.0 (straight A) fremkommer hyppigere end i øvrige vesterland... -
fejlstøvsuger
ForumindlægVil blive rigtig glad, hvis der evt. var en der kunne rette det vedhøftede med rødt skrift :) -
Areal af trekant
ForumindlægHej derude. Jeg har nogle problemer med en opgave, som burde være nem. Jeg skal udregne en trekants areal samt længden af højden på ha (a'et bør være forneden) på siden a. Trekanten er ikke retvinklet. Jeg har beregnet mig til disse informationer: A=102, B=26.39, C=51.60 og a=132, ... -
Hvor mange børn skal du have?
ForumindlægHvor mange børn skal du have? Skal du overhovedet have nogen? -
Optagelsesprøve
ForumindlægKære studieportalen Jeg skal her den 18. maj til optagelses prøve på gymnasiet (stx), hvilket jeg er nervøs over. Jeg skulle høre om i kunne komme med nogle ideer på, hvad jeg kunne øve mig på. Kan næsten det hele i matematik, men har desværre problemer med dansk :( - Det er skriftlig dansk, enge... -
Kvartiler og boxdigram
ForumindlægHej. Jeg sidder og skal tegne et stolpediagram Det har jeg gjort. Nu skal jeg så angive kvartilsættet og tegne et boxdiagram. Hvordan gør jeg dette? Jeg er virkelig på bar bund.På forhånd mange tak! -
litterært værk
ForumindlægHej! I 2.g skal jeg læse et litterært værk, helst ikke for svært. Nogle eksempler? Klasikkere, i må meget gerne skrive hvad værket handler om. på forhånd tak for hjælpen! -
Slette profil?
ForumindlægHej. Ved godt det er et mærkeligt spørgsmål, men hvordan sletter man sin profil herinde? Jeg kan simpelthen ikke finde måden, selvom det nok er ret åbenlyst.. ? -
Hvad gør I med alle jeres parpirer?
ForumindlægHejsaEr 3.g'er og jeg har efterhånden samlet en kæmpe stak af gamle papirer - noter, stile, rapporter mm, og det er jeg sikker på at også mange andre har. Så jeg vil bare vide om I smider dem allesammen ud eller gemmer dem? Er det for langt ude at gemme sine gamle stile og matematikaflevering... -
To sætninger, der ingen mening giver!
ForumindlægHåber at der er nogen, der kan hjælpe mig at forstå disse sætninger. - Ich bin schon beim Schleim ersoffen beim Schnorren, aber ich verdiente viel Geld. Jeg er blevet druknet i slim fra at tigge?? - Erstaunlich ist, dass viele Jungen eine Halbtagstätigkeit in Kauf nehmen würden, um ihrer Partne... -
objective/subjective?
ForumindlægHvad betyder det/hvordan kan det ses i en tekst, hvis den enten er objective eller subjective ? -
En der vil tjekke
ForumindlægH&M =UdvalgsvarerAldi= DagligvarerIRMA= DagligvarerTDC = UdvalgsvarerSadolin Farveland = ServiceydelserFona = UdvalgsvarerMatas = UdvalgsvarerInspiration = UdvalgsvarerAarstiderne.com = UdvalgsvarerEkstrabladet = DagligvarerNybolig = UdvalgsvarerWrangler = UdvalgsvarerNestle = DagligvarerJack & J...
