Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 17321 til 17340 af 42938
-
Essay
ForumindlægHvad er et Essay ? -
Gendoping og doping test
ForumindlægHvad er forskellen på at dope sig med EPO ved brug af kanyle og så at dope sig ved gendoping dvs. at ved hjælp af en vektor at overføre et gen ind i menneskeceller, så de producere mere EPO end normalt. princinppet og formålet er jo det samme, at få mere EPO i blodet, hvilket gør at mængden af r... -
AT Synopsis
ForumindlægHej folkens, Er det muligt at få en af jer til at læse min synopsis til AT? Sådan at jeg kan få lidt respons, og måske nogle forslag til forbedringer. -
undren integration
ForumindlægHvad sker der hvis man integrerer to gange får man så et rumfang ? Måske et dumt spørgsmål - men hvis nogen kan svarer vil jeg være glad. -
Mangle analyse ark til litterær artikel
ForumindlægHej allesammen (: Jeg er ved at analysere Helle Helle: Tirsdag nat, men jeg har smidt mit analyse ark til litterære artikler med de væsentligste punkter på væk, og derfor ville jeg høre herinde om nogen har et analyse ark til rådighed? Jeg er ikke meget for at være herinde, i det jeg opfatter de... -
Forberedelsestid til forelæsning mm.?
ForumindlægHej :-) Jeg er ret sikker på, at jeg søger ind på økonomistudiet på KU her til sommer og i den anledning har jeg nogle spørgsmål. I har mange gange hjulpet mig med mine spørgsmål, så nu får I muligheden igen ;-) Hvor mange hold- og øvelsestimer er der på 1. og 2. semester? Ligger timerne "pæ... -
Økonomi problem!!!!!!!!!!
Forumindlægopgaven går ud på jeg skal forklar hvorfor man gør som man gør indenfor økonomi. syntes det er et vidt begreb , måske kunne i hjælpe mig med hvordan jeg skal gribe den an. redegørelse indenfor nogle økonomiske funktioner eller formler :S -
klage over årskarakter, 3.g stx
Forumindlægjeg er ret sikker på at jeg vil klage over en karakter når årskaraktererne bliver offentliggjort. men jeg aner ikke hvordan man klager. nogen der har styr på det? -
Linjens ligning BEVIS - Er dette rigtigt?
ForumindlægBEVIS linjens ligning - vektorer og plangeometri - linjer i planen : linje går gennem (x0,y0) og som har hældningskoefficienten a, kan skrives på formlen: y-y0= a(x-x0) Bevis: linjens ligning kan skrives på formen y = ax+b Da punkterne ligger på linjen passer koordinaterne i ligningen y0=... -
STX matematik-samfundsfag
ForumindlægHej folkens, jeg overvejer Matematik A på STX. I den forbindelse tænker jeg, hvilke døre vil blive åbnet op for mig? -
terminsprøve!!!!!!!!!!
Forumindlæghey folkens næste uge har jeg terminsprøve dansk, så hva er det man endtlige skal huske at ikke lave fejl i . fordi jeg har altid haft 4 i dansk stile, hvad kan jeg gøre for at jeg får lidt bedre karakter i dansk. I andre fagene er jeg okay god, men i dansk er det altid 4 taller. hope u can ... -
synopsis
Forumindlæghej. Jeg er ny her inde, og har desperat brug for hjælp. Jeg er gået helt kold i min synopsis. Har valgt emnet en rejse til disneyland i paris. så som hvad det koster, sammenligning af priser i forhold til 1 voksen plus 1 barn på 5 år og 2 voksne og 1 barn på 5, observationer af hvem der rejse... -
Bestem hvilke værdier vektoren er parallel
ForumindlægKan simpelthen ikke få denne til at lykkes. Når jeg forsøger med diskriminantformlen får jeg enten et mærkeligt tal eller et negativt. Håber der er nogen der har lyst til at give opgaven et skud. -
Løgstrup og kristendommen - skolens formål
ForumindlægHejsa Jeg skal skrive en opgave på fem sider, hvor min problemformulering lyder følgende: Hvilken rolle spiller kristendommen for det værdigrundlag, der er baggrund for skolens formål? Jeg har haft rigtig svært ved at finde nogle grundlæggende personer at bruge.. Men har valgt Luther og Løg... -
grafisk ligning
ForumindlægHej, Jeg mangler lige lidt hjælp til mine grafer Jeg skal lave en ligning, jeg skal tegne i graf, og har opstillet denne: 3/x+4=6x-3 hvordan tegner jeg den ind i en graf? (mit egentlig problem er, at tegne 3/x+4 ind, ved ikke hvor jeg skal starte) -
Karakter bedømmelse
ForumindlægØnsker jeres erfaring med at klage over en karakter. Nogen der har haft held med det? Sagen er, jeg har fået en 00 i en skriftlig test, og jeg er enig i, at den indeholder nogle fejl. Men jf. UVM beskrivelse af hvad 02 gives for. Mener jeg bestemt min opgave lever op til de krav. Ser frem til a... -
Grænseværdi
ForumindlægEr der nogen der kunne forklare hvad grænseværdi sådan er, forhold til differentialregning?? -
Massetilvækst
ForumindlægForklar venligst massetilvækst i forhold til massedefekt. Forstår det altså ikke (forstår fuldt ud massedefelt) -
differentialligning
Forumindlæghej hvordan ville i redegøre for hvad en differentialligning er ? -
Redegør for at f(x+1) = a*f(x) når f(x)=b*a^x
ForumindlægRedegør for (forklar eller bevis på højeste taksonomiske niveau) at: f(x+1) = a*f(x) når f(x)=b*a^x Jeg er helt lost her. Nogen der kan hjælpe med at forklare sammenhængen trin for trin?
