Søgning på: lille fedtøre. Resultater: 17321 til 17340 af 23489
-
Indledning
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder her og skal skrive indledning til min SRP opgave, men jeg kan simpelthen ikke komme i gang. Jeg tænkte om der er nogle der har gode ideer, råd, eller et eksempel på en problemformulering, så jeg kan få lidt ispiration til at få lavet opgaven færdig. På forhånd tak! - H... -
Hvor er tysk eksperterne?
ForumindlægHey! Er der nogen der kan se om disse sætninger er helt hul i hovedet. Og måske komme med nogle foreslag til de fejl der sikkert forekommer... BitteMåske skal det lige siges, at det der lægges vægt på er de fast sammensatte verber (udsagnsord)--------- ---------- ----------1) Der Weltmei... -
Rentabilitetsanalyse udfra Finanskrisens effekter
ForumindlægHejsa Jeg skal analysere finanskrisens effekter, og til dette skal jeg udarbejde en rentabilitetsanalyse. Jeg skal selv vælge en virksomhed, som blev påvirket af finanskrisen. Derfor ville jeg høre, om der var nogle, som havde nogle gode forslag til virksomheder, som blev påvirket af finanskri... -
Dansk:danske opg. 1g
Forumindlæghej, ville lige høre om der er nogen, der ved, hvad der skal til for at få mere end 9 i dank opgaven (1.g)??Hvor meget kræves der af en? skal man kunne perspektivere meget? og behøves der detr? og lige et dumt spørgsmål: gælder internet adresser også for "sekundærlitteratur"? -
Logisk problem
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at komme frem til en løsning til dette: Albert og Gustav, når de arbejder sammen, kan klare et bestemt job på 36 minutter. Hvis Albert arbejder alene, så skal han bruge en halv time mere end Gustav ville, hvis han skulle klare jobbet alene. Hvor lang tid tager de... -
SSO i kemi?
ForumindlægJeg skal skrive SSO i kemi. Ikke endnu, men min kemi-lærer spørger mig hele tiden, hvad for et emne jeg skal skrive om.Er der nogen af jer der har skrevet SSO i kemi? Har nogen et godt forslag til hvad jeg kan skrive om i kemi. På forhånd Tak -
ester eller ikke???
ForumindlægHey!Er CH2OH en ester eller ik? Er kommet i tvivl, jeg ved at R-COO er en ester men det andet (CH2OH) er lidt mærkeligt. Grunden til at jeg spørger er fordi jeg har en syre (COOH) som reagere (kondensationsreaktion) og bliver til COOCH3 og dette reagere også (måske flere gange) og ender med CH2OH... -
Model - kritisk psykolgi?
ForumindlægDer skulle vel ikke være nogen af jer, der kender gode link til hvor man har opstillet modeller omkring den overordnet kritisk psykologi?! (udover det jeg allerede har fundet på liv.dk) -
kemi:syrer
Forumindlæggodaften dejlige mennesker (man skal jo fedte lidt for at få lidt hjælp;))jeg har nogle kemi spm som jeg håbede på at nogen ville hjælpe mig med, hvis I har tid og lyst, overhovedet ingen pres:)1)forklar hvorfor 4-hydroxybenzoesyre er mere opløseligt i vand end 4-methoxybenzoesyremit svar:4-hydro... -
tryk:-(
ForumindlægHej...Er der nogen der kan forklare mig Hvad under- og overtryk er? især trykket på jorden og vandtryk.. fx hvor findes det henne omkring os..............Tak -
Medicin
ForumindlægHej! Nogle der ved, om adgangskvotienter for medicin er stigende eller faldende? -
Lineær algebra og induktion.
ForumindlægHej. Jeg vil gerne lige vide, om følgende induktionsbevis er rigtigt. Filen er vedhæftet. Kan argumentationen være bedre? Anden konstruktiv kritik er velkommen. -
Approksimation
ForumindlægHej, Hvordan kan man se, om følgende approksimation er rigtig ud over at sætte ε = 0? Tak på forhånd. -
Historie/Samfundskundskab...
ForumindlægEr der ikke nogen der vil fortælle mig hvad pengepolitisk og finanspolitisk betyder? Og hvad kickstarten af dansk økonomi '93 gik ud på - i hovedtræk?? Synes det er lidt svært at forstå! På forhånd tak, Sara -
Nyrerne
ForumindlægHej. Jeg sidder og knokler med eksamen, og jeg kan simpelthen ikke forstå nyrene. Er der nogen som kan forklare mig selvle filtrationen, reabsoptionen og sekretionen? jeg ved godt, at det er et stort spørgsmål, men det kunne virkelig være dejligt, hvis der er nogen, som ville svare på det. Alts... -
Hjælp til oversætelse (skal bruges til min eksame)
ForumindlægEr der ikke en venlig sjæl som kan hjælpe mig med at oversætte den nedstående tekst til tysk..?? I min fritid er jeg meget sammen med min kæreste Julie.Når vi kommer hjem fra skole spiser vi frokost, bagefter laver vi lidt lektier og slapper af.Mandag, onsdag, torsdag træner jeg fodbold, og lørda... -
Eksamensangst
ForumindlægVille lige høre, om nogen skulle sidde inde med gode råd, om hvordan man kan få nogenlunde kontrol over sig selv, når man sidder i forberedelseslokalet og skælver, fordi man ved, at man snart skal ind og vise, hvad man duer til...? Uh...er der andre end mig, der har det sådan?! Det er hammer-irri... -
Dansk årsprøve m. computer
ForumindlægHej..vi skal snart til årsprøve i dansk på HTX.jeg har bærbar som jeg vil tage med.MEN min lærer siger at der absolut ikke må ligge nolge dokumenter, af enhver art på den.Passer det ?skal jeg virkeligt slette alt ??jeg synes nemlig at det virker overdrevent.Andre der har erfaring med brug af comp... -
nogle der gider tjekke mine sætninger
ForumindlægJeg skal oversætte følgende sætninger til spansk og vil derfor sætte meget pris på en hurtig rettelse. Evt bare sige hvilke nr. der er fejl i. ved godt der er stavefejl i overskriften:) 1. Pols far hedder Josep. - El padre de Pol se llama Josep 2. han er 52 år. - Tiene cincuentaid&o... -
3 matematikopgaver u. hjælpemidler
ForumindlægHej derude! Jeg har brug for lidt hjælp til nogle matematikopgaver uden hjælpemidler:1)Omskriv hvert af nedenstående udtryk til frn impleste form, der kun indeholder én kvadratrod:a) KVADR(30x)/(KVADR(2x)*KVADR(5)b) KVADR((4x^3)*(y^4))*KVADR((18x^3)*(y^2))2) Isoler T2 i formlen:ln(k1/k2) = (E/R)*...
