Søgning på: srp engelsk spansk. Resultater: 17321 til 17340 af 36230
-
Robin Cook: Chicken Tikka Masala (speech)
ForumindlægEr der nogen der har arbejdet med den? Skal op i den her til eksamen i engelsk b -
hvad betyder tidsaspekt?
Forumindlæghvad betyder tidsaspekt? eller på engelsk time aspect -
umbrella
Forumindlæghej. har lige en engelsk stil jeg gerne vil have rettet:-) -
Valgfag?
ForumindlægHey.. jeg går i 1.g og skal til at vælge valgfag. Ville høre hvad I synes hvis jeg valgte engelsk, tysk på a-niveau og matematik på b-niveau til 3.g? Tror I det bliver for svært at følge med?(jeg har ikke de store problemer med at følge med i timerne i 1g..) -
HJÆLP! til oversættelses program (Offline mode)
ForumindlægHeeej alle her på studieportalen. Er der nogle der kender et program man kan bruge i offline mode (altså uden net forbindelse?) da jeg står og skal ti termins prøve i engelsk. så hvis der nogle kender et program der kan det. så vær venlig at skrive hvad programmet hedder eller link det her ind, H... -
!!!!SKAL ALVERSE I MOGEN!!! HJÆLP!!!!!
Forumindlægpis hader at glemme ting til en mandag håber der nogen engelsk proffer derude har skrevet en still men så skal der over sættes til engelsk det er ikke lige min stærke side>>>> (DET HASTER TIL MANDAG DEN 11-14-04 I MOGEN) :-( her er den nå der er >>> er det der hvor jeg er kom... -
oversættelse..hjælp..
ForumindlægHej!som altid har jeg problemmer med mit engelsk, hvis nogle gider at kigge på min oversættelse fra dansk til engeslk, vil jeg blive UTROLIG glad..Dansk:Charles Manson - En vurdering tyve år efteraf Anders BlichfeldtI 1969 kunne pressen verden over berette om en sensationel forbrydelse, begået i ... -
Is og are på dansk
ForumindlægHej, Jeg er ved at lave en aflevering i engelsk hvor man skal finde og rette fejl. Rettelserne skal bestå af de tre taksonomiske niveauer (redegør, analyser og vurder). Jeg har fundet en fejl hvor man skal rette "is" til "are". Herefter har jeg forklaret hvorfor dette er tilf... -
Oversættelse
ForumindlægJeg har prøvet at oversætte en tekst fra dansk til spansk men er lidt i tvivl om kvaliteten. Kunne godt tænke mig at få rettet de værste fejl, hvis nogen har den slags overskud :) Dansk: Filmen viser militærkuppet den 11. september. Allende dør, og militæret tager magten, også på skolen, hvor de ... -
Antal A-niveau fag på gymnasiet
ForumindlægHej derude (-; Jeg skal her efter sommerferien starte på gymnasiet. Jeg har valgt en naturvidenskabelig linje der hedder Mat A/ Fys B/ Kem B. Jeg har nogle spørgsmål som jeg meget gerne vil have svar på: - Er det en hård linje ? - Har jeg mulighed for at få engelsk på A-niveau? -Har jeg... -
AT 3.g
ForumindlægSAMF A og ENGELSK A Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914 Nogen der har nogle gode idéer tak -
College
ForumindlægJeg er i tvivl om hvad gymnasie hedder på engelsk?Altså hvad er:High School:College:Og hvad svarer de til i det danske sytem? -
Hjælp
ForumindlægHej. Det danske ordsprog "enhver mand er sin egen lykkesmed", hvordan oversættes det til engelsk som et ordsprog. På forhånd mange tak. Venlig hilsen Bjørkvig -
bandeord :S
ForumindlægHej.. Hvordan siger man: du kan rende mig i røven? på engelsk? Er det : bit my ass? håber der er nogle som kan svare for skal bruge det til en opgave i skolen. :) -
Hjælp til Australien stil.
ForumindlægHej. Er der nogle, der har nogle ideer til, hvad jeg kan skrive om i min engelsk stil om Australien. Alt kan bruges! Jeg er helt tom. :d -
OPTAGELSESPRØVE
ForumindlægHej allle Jeg skal til optagelsesprøve imorgen, i Fysik, dansk, engelsk, og matematik, mundlig. Har i en idé om hvad de kan spørg om. Heeeeeeelp me please!!! -
Eksamen, hjælp!
ForumindlægHej! Jeg sidder og skal lave engelsk synopse, men jeg kan ikke finde ud af hvilket emne jeg vil fordybe mig i, det skal være noget med Irland. Nogle idéer? :-) -
Dansk synonymordbog på nettet.
ForumindlægHeej (: Er der nogen der kender en dansk synonymordbog på nettet som er gratis at bruge ? Hvis det er må den også godt kunne tage engelske? Hlsen Astrid xD -
Skal jeg frygte for at dumpe?
ForumindlægHej Alle Jeg har lige fået opgivet min eksamenskarakterer i engelsk skriftlig. Jeg fik 00 (hvilket jeg synes er uretfærdigt, da jeg ifølge mig selv klarede det rigtig godt!), men jeg fik 7 i mundtlig og skriftlig engelsk i årskarakterer. Mit spørgsmål er så, om jeg skal frygte for at dumpe ... -
Hvordan siger man dette ord på tysk...
ForumindlægHvordan siger man, Skydespil på tysk? har slået det op men kan ikke finde ordet og google oversæt har jeg også prøvet men så siger den bare Shooter, og det er jo engelsk :S?
