Søgning på: Engelsk. Resultater: 17341 til 17360 af 23967
-
medborgere og statsbogere
Forumindlæghej alle sammen har lige et spørgsmål, hvad er forskellen mellem statsborgere og medborgere? -
Årskarakter og eksamen i 1g?
ForumindlægHej Jeg er igang med hhx første år, og jeg har fra begyndelsen været skoletræt og har fået meget lave standpunkts karakter fra grundforløbet. Jeg har meget fravær samt en del afleveringer der ikke er afleveret. Nu synes jeg at det er nok og har taget mig sammen til at være en god student... -
2 hurtige!!
Forumindlæg1. Er disse 4 sætninger oversat korrekt-+2. Jeg skal angive hvad der er adverbie og adjektiver i sætningerne.1: EF er en international, politisk sammenslutning af europæiske lande, som mange danskere mener blander sig for meget politisk i nationale anliggender. Derimod er Socialdemokratiet et nat... -
grammatik
ForumindlægExercise B: Please make questions by using the words below with “am or is or are” in correct order as in the example. Ex. your homework/what * What is your homework? 1. how/ you /old ( How old are you) 2. her name/ what (What are her name) 3. your teacher/ where (Where are y... -
Vektor....haster?
ForumindlægProjektionen a1 af a på b er bestemt veda1 = (1/25)(6,8)Bestem længden af vektor b, når a*b = 2Har virkelig ingen anelse for hvordan man løser denne opgave. Er der nogle der vil vise mig hvordan den skal løses, så jeg til en anden gang selv kan løse lignende opgaver.På forhånd tak!PS. jeg har fac... -
Metodiske krav til spørgeskema?
ForumindlægHej alle sammen :) Skal op i AT årsprøve her om lidt. Jeg har valgt at skrive en synopse om propaganda under 2. verdenskrig. Derunder ville jeg gerne lave et spørgeskema, om folks mening omkring propagandaen udgjorde en forskel for krigens forløb eller ej. Fagene er samfundsfag og histo... -
forskel på "a" og "an"?
ForumindlægHEJ. jeg ville bare lige hører om der er nogen der vil forklare mig, hvornår man bruger a og hvornår man bruger an. Da jeg nemlig skal lave nogle opgaver med det. -
Leder
ForumindlægJeg vil utrolig gerne være leder - dvs. adm. direktør og senere bestyrelsesformand. Hvilken uddannelse efter HHX vil I anbefale og hvordan skal jeg starte min karriere - dvs. i hvilket job? -
Isoler x
ForumindlægNogen som vil rette disse ? Jeg har haft utrolig mange problemer med dem. Skal bruges til imorgen 1)Make x the subject of the following formulae: a) y=13x-18 . x=(18+y)/13 b) y= 13/(x+18) . x= 13/(y-18) c) y=13/x+18 . x= 13/y-18 2)Transpose the following formulae: a) for x: y=(7+x)/14 . x= (y-... -
Cylinder - rumfang
ForumindlægHeij Allesammen ., Hjælp med den her: En cylinder-formet dåse skal være dobbelt så høj som bred ., Beregn dåsens diameter, når dåsen skal kunne rumme 1 liter. hurtigt hjælp tak -
Tourist in Copenhagen
ForumindlægTourist in Copenhagen You have an English-speaking visitor to whom you are going to show Copenhagen. You have one day to show him around. You want to give him a good impression of your country. What would you like to see?? Make a schedule of the day including a timetable and a map and tell as mu... -
rettelse
ForumindlægForældre og børn Mange forældre er bekymrede over , at tiderne har ændret sig .I gamle dage behøvede man ikke være bange for at lade sine teenage -børn gå ud om aftenen . Men nu om dage kan unge mennesker ikke gå på diskotek om lørdagen , uden at deres forældre er bekymrede over , om de kommer... -
5 lines
Forumindlæghej jeg skal skrive fem linge en kort "historie" hvori jeg skal bruge adverbier som higly, completely, exsremly, extraordinary, deeply, quiete, totally, perfectly, rather, utterly actuely. istedet for "Very" nogen som kan hjælp lidt igang?. :S -
HJÆLP! Analyse og fortolkning
ForumindlægJeg sidder med SSO, og skal analysere og fortolke en roman. Er der nogen der har en virkelig god analyse model? mvh. Julie -
STX eller HHX?
ForumindlægHej! Jeg er kommet ind på HHX og skal starte efter sommerferien. Jeg er bare kommer så meget i tvivl om jeg overhovedet har valgt rigtigt. Jeg er lidt en nørd, jeg elsker filosofi og historie. I min fritid interessere jeg mig udelukkende for politik og samfundstemaer. Jeg spiller en masse musik,... -
Chilifrugter (beregning af masse osv.)
ForumindlægI et forsøg anvendte man filtratet fra 30,0 g tørrede chilifrugter. Man opløste filtratet i 10,0 mL dichlormethan. Koncentrationen af capsaicin (stof i chilifrugter) i opløsningen viste sig at være 0,210 M. Bestem mas-sen af capsaicin i de 30,0 g tørrede chilifrugter. HJÆLP! (SE VEDLAGTE ... -
Sætning???
Forumindlægmy/mine og your/yours ind i følgende sætning: I will do it in _ way, you can do it in _ ??? Mit bud er my og your, men er ikke sikker på den sidste. -
Bølger og Fotoelektrisk effekt - Fysik Eksamen
ForumindlægHej igen, har blot nogle flere spørgsmål før jeg skal til fysik eksamen ! For det første, hvad er stående bølger, og hvordan opstår de i diverse musikinstrumenter der er karakteriseret af strenge og lukkede-, halv- og helåbne rør? Hvad er den fotoelektriske effekt, og hvordan beviste Einsten ... -
Dm(f)/Vm(f)
ForumindlægHej Hvordan angives Dm(f) og Vm(f) helt formelt? Min bog, HTX Mat B2, som tilsyneladende ikke rigtig kan finde ud af, hvad den helt vil, angiver i eksempler både nævnte begreber med firkantede klammer og krøllede parenteser, ex: Desuden anvender den både almindeligt komma og semikolon... -
Anatomi - termer og begreber
ForumindlægHej SP. Jeg sidder her med nogle begreber til det anatomikursus jeg er ved at tage online. Jeg er kommet fra til at inversion og pronation ser MEGET ens ud på en fod, ligesom eversion og supination. Men jeg er i tvivl om, om det faktisk er det samme, og hvilken term der er mest korrekt at bruge...
