Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 17341 til 17360 af 52201
-
your opinion
ForumindlægHello everybody \n\nI want to hear you opinion about:\n\nwhy is obesity not only a cosmetic issue? \n\nAnd why is obesity perhaps overtaking smoking as the world’s biggest health problem? \n\nAnd thanks\n -
Studentereksamen
ForumindlægHejsaJa, jeg ville blot høre om I kunne give nogle tips til studentereksamen i historie. Det er et stort pensum, hvordan kunne man evt. gribe det hele an mht. noter osv?? Har I nogle gode tips, så man evt. kunne komme i gang med at indsamle og have styr på faget historie, så selve eksamen kan gå ... -
to sætninger
ForumindlægHej SP. Jeg skal oversætte de to sætninger: Det var først da han så løven komme lige imod sig, at han blev virkelig bange bilen, hvis ejer var blevet myrdet, var billigt til salg. Det her er mit forslag. Vil i gøre det på en anden måde? It was not until he saw the lion was ... -
Hurtigt spørgsmål vedr. historie eksamen
ForumindlægSkal op i historie på fredag, men er nu kommet i tvivl om jeg selv skal have alle teksterne med?? Eller får jeg udleveret den tekst jeg trækker? (går på gym) Har desuden hørt om en "ny lov" (eller hva det nu er) om at man må ha de noter man har skrevet hjemmefra med ind til eksamination... -
Få grammatiske sætninger...
Forumindlæg1.Får vi snart at vide, hvad planerne kommer til at betyde for medarbejderne? 1.Are we soon to be told what the plans will mean for the employees? 2.Jeg er overbevist om, at ikke alle medarbejdere bryder sig om dem. 2.I am convinced that not all the employee(s?) will like them. 3.Pressemed... -
Fysik eksamen i morgen - er helt lost.
ForumindlægHej! Skal op i mundtlig fysik i morgen. Jeg er meget dårlig til det, og har ikke fulgt med i en eneste time hele året. Men det er selvfølgelig mit eget problem, men jeg forstår nul og niks af det. Jeg er også klar på et 02. Men jeg har heller ikke øvet mig, har kun printet noter ud osv, som j... -
Stil
ForumindlægMaureen is a woman who was invited to a Christmas party. She was told that her friend would be present there. Maureen called to him about 3 times. Her friend called him coward. She called to him so many times. Jess hates to taking to the parties. He makes easily friends. But then he is tried of h... -
Snyd, eller ikke snyd?
ForumindlægHej, Der er her i eksamenstiden, mange diskussioner om, hvad der er snyd - og hvad der ikke er snyd. I morgen skal jeg til kemieksamen - mundtlig. Jeg ved, at jeg gerne må tage min rapport med ind (det jeg trækker) - og de noter jeg skriver under selve forberedelsen. Så var det jeg tænkte: Ka... -
Bog eller studieportalen `?
ForumindlægHej, jeg er nemlig gået i tvivl i alle fag. Jeg har været på denne side i lang tid og den er superb. Jeg ville spørge om hvad er bedst at gøre ? At tage fra studieportalens noter til alle fag eller lave en kæmpe opsamling hvor jeg kun bruger bogen hvor det bliver på mange sider hvor jeg skal sid... -
klik her :) pytha..
ForumindlægHej.. Jeg skal skrive en synops om pythagoras, og skal derfor opstille en problemformulering. Min opgave skal skrives i matematik og religion, så det skal være en problemformulering der rummer begge fag. Opgaven skal fylde 3-5 sider. Er der nogen der eventuelt kunne komme med foreslag til en prob... -
Kan man læse et fag igen?
ForumindlægHej, Jeg står lige pt. i den dumme situation at den karakter jeg fik i matematik, bestemt ikke er en jeg er tilfreds med. Jeg har afsluttet det på B i år, og eftersom jeg ikke skal bruge mere end b, vil jeg høre om man kan læse det igen? Hvis ja, vil det betyde ny årskarakter? Og hvordan/hv... -
SRO
ForumindlægMine studieretningsfag er Samfundsfag A, Matematik A og Fysik B. Jeg skal snart i gang med SRO og vil høre hvad I skrev om og i hvilke fag, for ved slet ikke hvad jeg skal skrive om. I må også meget gerne komme med nogle gode råd: - hvordan skrev I en god opgave og hvad skal jeg undgå? ;) -
Forskellene på de økonomiske uddannelser?
ForumindlægHej, Jeg har kigget meget på de økonomiske uddannelser, men syntes det er lidt sværdt at gennemskue hvad forskellene er på dem.. Jeg ville derfor hører om der er nogen, som kan fortælle lidt om forskelle, ulemmper og fordele ved følgende økonomiske uddannelser: Økonomi (cand.polit/oecon) Matem... -
Starte på gymnasiet
ForumindlægHej Om ikke særlig længe skal jeg starte på gymnasiet, og lige nu overvejer jeg, at tage studeretningen med Matematik A og Kemi A, da jeg efterfølgende gerne vil læse medicin. Jeg vil spørge, om I har nogle idéer til, hvordan jeg kan forberede mig bedst muligt til at starte. -
HF
ForumindlægNår man kommer på HF, får man så alle C-B-A niveauerne i dansk, engelsk og matematik? Har hørt, når man kommer på hf, kan man få A-niveau med det samme, kan det virkelig passe at man kan springe C og B niveau over? mvh Kevin -
Fravær i gymnasiet
ForumindlægHej Jeg har et fravær på omkring 5%, hvis jeg måler ud fra alle fag. Men et fag har været særligt udsat - og der opnår jeg en fraværskvotient på 14,x. Jeg frygter lidt at komme op i fuldt pensum, og jeg har derfor nogle spørgsmål. Hvad er reglerne for fravær i gymnasiet - hvor meget må man h... -
Generation Y kronik - dansk eksamen 2011 klage, h
ForumindlægHej alle Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg er i gang med en klagesag vedrørende min skriftlige dansk karakter fordi jeg er faldet 3 karakterer og min opgave er slet ikke til den lave karakter jeg har fået. Jeg skal til at skrive en klage, men vil gerne lige få vurderet min opgave. Kan ikke lig... -
SRP Hjælp til emner
ForumindlægHej Jeg skal snart skrive SRP og skal allerede vælge fag, spørgsmålet er hvilke fag jeg skal vælge? Jeg skal først og fremmest vælge Matematik, da jeg har det på A niveau og det er min studieretningsfag, men det andet fag, ved jeg ikke rigtig hvad skal være. Jeg tænker lidt på : Matematik... -
Studievalg HÆLP
ForumindlægJeg er næsten lige startet på stx, og jeg har valgt IB (hvilket er en international linje) hvor alt forgår på engelsk.. Problemet er bare det, at eksamen på IB er kun skrevne eksamner, det er så ikke et problem.. Problemet er at det forgår i hånden, man må ikke have nogen form for hjælpe midler... -
Liniærvækst til eksamen
ForumindlægHej! Jeg kan næppe kalde mig selv en matematik ørn. Faktisk har jeg utrolig dårlig forståelse af matematik, men skal dog til eksamen på mandag om en uge, så jeg ville lige høre, om der er nogen, der kan forklare mig teorien bag linærvækst, når formlen lyder: f(x) = ax + b A findes ved at sige &...
