Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 17341 til 17360 af 19198
-
4 spansk sætninger volder problemer
Forumindlæg1.Vester Hassing ligger mere præcist 18 kilometer nordøst for Aalborg.1.Vester Hassing está mas exacto dieciocho kilómetros noreste de Aalborg.2.Desayuno pops con leche y un pan con algo meloso.... jeg er ikke sikker på om algo meloso betyder "noget sødlig" som jeg gerne vil have det ti... -
Die Fahrt: Helena Manaus
ForumindlægGod aften Vi har i øjeblikket temaet Reisen i tysk. Jeg har en tekst for til imorgen, hvor jeg desværre ikke kan forstå, hvad hovedproblemet er. Teksten hedder Helena Manaus og er et uddrag af Die Farht af Sibylle Berg og handler om pigen Helena, der tager til Brasilien. Hun rejser meget og s... -
Objekt ell. indirekte objekt først i sætningen?
ForumindlægHej med jer. Jeg mindes, at der er en regel om, at man skal sætte akkusativobjektet før dativobjektet i en sætning på tysk. Jeg har forsøgt at slå op forskellige steder, men kan ikke rigtig få denne regel be/afkræftet nogen steder. :-) Så det, jeg leder efter, er en klarere definition... -
HJÆLP TIL FRANSK!!!!
ForumindlægHejsa er der nogen der kan hjælpe mig med at oversætte disse sætninger til frans??? 1 Mercedes er større end 2 CV. 2 2 CV er mindre end Mercedes. 3 Paris er den vigtigste by Frankrig. 4 Frankrig er det største fransktalende land i verden. 5 Desserten var bedre enf hovedretten. 6 Forretten var de... -
Behøves virkelig hjælp - Eksamen snart!
ForumindlægHej Alle. Jeg behøves frygtelig hjælp. Jeg har fået en oversættelse for som stil, og den kommer til at afgøre min endelig karakter i skriftlig tysk på B-niveau. Er der ikke nogen der vil hjælpe mig, behøves virkelig frygtelig meget hjælp. Jeg vil blive så utrolig glad hvis nogen vil hjælpe mig. L... -
Hjælp til få sætninger - Please. :-)
ForumindlægHej Alle. Jeg behøves frygtelig hjælp. Jeg har fået en oversættelse for som stil, og den kommer til at afgøre min endelig karakter i skriftlig tysk på B-niveau. Er der ikke nogen der vil hjælpe mig, behøves virkelig frygtelig meget hjælp. Jeg vil blive så utrolig glad hvis nogen vil hjælpe mig. L... -
"Der"
ForumindlægJeg har lige et spørgsmål! Hvornår bruger man "der" på tysk? Jeg ved allerede, at man bruger "der" når det er formelt subjekt og når det er adj. Men hvis det er pron, så forstår jeg det ikke helt. en man der er rig= Ein Mann, "der reich ist" en kvinde der er fa... -
Oversættelse, hjælp søges
ForumindlægHej folkens. Er du en knag til tysk, så beder jeg om din hjælp. Skal beskrive nogle billeder fra Berlin, her er det første jeg har beskrevet. Kan du hjælpe med grammatik og ordstilling etc? Mange tak !! :) In 1930 Potsdamer Platz war schon damals ein zentral Verkehrsknoten im Berlin. Viele Mens... -
Ideer til årets AT emne
ForumindlægHey all! Årets AT emne er jo som sagt frigivet: Katastrofen - årsager og konsekvenser. Jeg er lidt blank på ideer! Jeg har følgende fag som jeg har mulighed for at skrive i: Matematik A - vil gerne skrive i! Engelsk A - vil gerne skrive i, men kan ikke se hvordan det sku hænge sammen... -
nogen der vil rette 3-4 sætninger..
ForumindlægNogen der kan hjælpe...? har rettet så mange tysk-stile i dag, at jeg efterhånden er blevet forvirret af al den grammatik da jeg var nået til min egen stil... så hvis der er en venlig sjæl derude, der kan hjælpe mig at rette dem her ville jeg blive meget glad..Auf die andere Seite könnte man sage... -
Hjælp til mindre oversættelse :)
ForumindlægHåber nogen vil kigge det her tysk igennem. :) Allmählich wusch die Geld Haufen vor ihm, aber es scheinen keine Eindruck an ihn zu machen. Zuletzt/zum Schluss meinte der Croupier at måtte gøre ham opmærksom på, dass er hatte ein Vermögen gewonnen, aber zu seinem Entsetzen/Schrecken entdeckte, das... -
Højniveaufag
ForumindlægHejsa alle sammen!Jeg går pt i 2.g og har lige haft studievejledning om valgfag i 3.g. I forbindelse med det, fik vi at vide, at det er muligt at få 4 højniveaufag, hvis det passer med skemaet (altså hvis fagene ikke ligger oven i hinanden).Jeg har på nuværende tidspunkt matematik på A-niveau (3-... -
Psykolog, hvilken studieretning?!?
ForumindlægJeg skal til at vælge studieretning, det er sidste dag for tilmelding idag! Jeg vil starte på gym. efter 9. Jeg vil gerne blive psykolog, men jeg er i tvivl om hvilken studieretning er den bedste at vælge. Please hjælp mig. Hvilken skal jeg vælge?: Kunstneriske studieretninger: Engelsk - ... -
oversættelse af en lille tekst
ForumindlægHey folkens,har lidt brug for en ekspert til at hjælpe med at oversætte det her. Jeg kører hele tiden fast i den... så hvis der er nogen derude der er en haj til tysk, så vil jeg være evig taknemmelig:)ser jeg dig stjæle igen, melder jeg dig til politiet! Drengen lod, som om han ikke havde hørt d... -
Vigtigt: Ungdomsuddannelse
ForumindlægHej. Jeg er en dreng på 16 år som går i 10. klasse. Vi har så fået et stykke papir med, hvor vi skal vælge hvilke prøver vi vil op i til 10. klasse afgangsprøve. 1. Der er dansk skriftlige og mundtlig, matematik skriftlige og mundtlig, engelsk,tysk det samme. + mundtlig fysik. Så er jeg... -
Hilfe :-)
ForumindlægEn der vil kigge på det her??Jeg har prøvet.. Hehe..DANSK:Selvom det er hårde tider, overlever jeg dog. Så længe nazisterne ikke har fået fat på familien, er jeg glad. Det er alligevel svært for mig at sætte mig i relation til det. Jeg ved bare ikke så meget om det og det gør mig lidt bange. TYS... -
Feedback på Oversættelse
ForumindlægHej! Skulle oversætte dette stykke om Der Baader-Meinhof Komplex, og håbede på at få lidt feedback på min oversættelse :) Filmen „Der Baader-Meinhof-Komplex“ havde premiere i de tyske biografer i september 2008 og bliver vist i de danske biografer i april 2009. Det er den hidtil d... -
Radioaktivitet - ved du noget? Får ingen undervisning...
ForumindlægHej Jeg går i niende klasse og skal (selvfølgelig) til eksamen til sommer, men jeg er efterhånden en anelse nervøs for fysik/kemi, biologi og geografi, da jeg ikke har nogen lærer, fordi hun er gået ned med stress. Så hvis DU ved noget om emnet (indenfor alle tre fag) eller kender en side, der... -
MEGET kort oversættelse
ForumindlægJeg vil i denne tyske rapport komme ind på Hitlers liv frem til 1933. Hvordan kom Hitler til magten? Hvad var Hitler egentlig for en person?, hvad interesserede Hitler sig for? Hvorfor kom han egentlig kom til Tyskland? Dernæst vil jeg komme ind på hans ægteskab, og den dag han døde. Ich will im ... -
oversættelse
Forumindlæghej er der ikke lige nogle der kan rette min opgave. oversætte den til engelsk.? Older Order amish bliver kendt for deres undgåelse af visse moderne teknologier. amish beser ikke teknologi eftersom onde, og individer kan ansøge om accept af en særlig teknologi i den ... Rumspringa (tændte Pennsyl...
