Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 17441 til 17460 af 119569
-
Illiaden
ForumindlægHey derude :) Nogle der har nogle noter til Illiaden, sang 16, 17 og 18 ? Mange tak ! -
etik
ForumindlægEn der har noter til hvad man skal gøre hvis man trækker en etiktekst!? Vi har kun haft om en et emne; Aktiv dødshjælp -
Økonomi på KU
ForumindlægHej alle .. Ville lige høre om der er nogen der er i gang med at læse økonomi på KU, eller på et andet universitet her i landet. Vil meget gerne høre lidt om studierne. Har læst mig frem til en del på nettet mht. fag osv... men vil gerne høre det fra en der er igang med studiet. Hvor meget fylder... -
Eksamensudeblivelse på HF
ForumindlægHey folkens ! Er der nogen, der ved, hvordan en eksamensudeblivelse uden lægedokumentation vil blive bedømt på HF, hvis jeg har trukket opgaven / fået opgaven udleveret (24 timer før) - og ikke dukker op til selve eksaminationen - vil karakteren så blive fastsat som IM, -3 elle 00 ? På ... -
Hjælp
Forumindlægjeg har et matematik projekt for til i morgen og kan ikke løse første opgave. det handler om at differentiere en funktion to gange, så man kan finde det tidspunkt, hvor væksthastigheden er størst. b - a ---------------- f(t) = 1 + k * e^-b * t -
Allan Sim !
ForumindlægAllan Sim !Jeg gå på VUC aftenskole på et spanskhold der hedder Spansk fortsættersprog høj-niveau.Som jeg kan se det er der 3 niveauer:Spansk begyndersprog = niv. CSpansk begyndersprog høj-niveau = niv. BSpansk fortsættersprog høj-niveau = niv. AJeg har et spørgsmål til dig angående skriftligeksa... -
akkusativ/dativ styrer forholdsord oversættelse
ForumindlægHej. Jeg har brug for hjælp til at oversætte de nedstående sætninger. Håber i kan hjælpe mig. Under det danske, har jeg selv prøvet at oversætte, men jeg er ikke sikker på om det er rigtigt eller forkert. Tak på forhånd. :) 1) Martin hentede brochurer om feriestedet. Martin holte Brosch... -
Råd søges
ForumindlægHej allesammen Jeg har lige fået svar fra mine årsprøver dermed sagt har jeg fået 00 i skriftlig og 02 mundtligt. Jeg afslutter matematik på B næste år, jeg brænder virkelig for at blive bedre. Hvordan kan jeg rykke mig til et 4-7 tal? Evt. fif til at bruge min sommerferie på? -
SSO hjælp
ForumindlægEr der nogen matematikkere der kan hjælpe med et at opstille den fuldstændige løsning til ax + by = c ???Man skal bruge noget med vektore og parameterfremstilleng..... -
eksamen
Forumindlægskal til fysik eksamen i 9 klasse, og har brug for noget opfriskning på de forskellige områder.. nogle der har noter eller lignende? ville hjælpe meget. -
kombinatorik og sandsynlighed
ForumindlægJeg har tidligere søgt hjælp i forhold til denne opgave , tråden er her, men har ligeledes brug for hjælp til den efterfølgende opgave og da jeg stadig ikke helt forstår løsningen på opgaven vælger jeg at lave en ny tråd med den nye opgave også: https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id... -
hvilken formlen?
ForumindlægHej. er der nogen som ved hvad denne ligning hedder: N = b*a^t -
Valg af studieretning...
ForumindlægHej SP! Jeg står i denne situation, hvor jeg ikke ved, hvilken studieretning/linje jeg skal vælge.. Jeg står i et dilema mellem den naturvidenskablige studieretning: Bioteknologi A - Mat A - Fysik B og den sproglige studieretning: Kinesisk A - Engelsk A - Mat B Jeg interesser mig for k... -
differentialregning
Forumindlægnogle der kan hjælpe mig med at differentiere de her med mellemregninger? jeg seriøst helt blank a) f(x)=9x6 b) f(x)=1/x c) f(x)=3kvadratrodx d)f(x)=2-x3 -
Ret & find fejl
ForumindlægJeg sidder fast i nedstående lektie a) Correct each sentence and make it grammatically correct. b) Write down one grammatical term per sentence that explains this mistake. c) All these mistakes fall into two categories. Which two? I do not understand. Thank you for asking. Every day he got a... -
procent regning
ForumindlægER der nogen der kan hjælpe mig med pct. regning, helt fra bunden fra? Procent-regning er nok min svage side... -Skal afslutte mat på b-niveau, så ku være lækkert, hvis nogen kunne fortælle mig hvad jeg kan risikiere at komme op i og evt. komme med nogle opgaver som jeg så kan prøve at besvare. -
Hjælper C-fag med at trække gennemsnittet op?
ForumindlægHej Spekulerede over om c fag gavner gennemsnittet med at stige hvis man har fået høje karaktere, hvis nu ens karaktere i A fag ikke er så høje . Hvad har C fag gjort for jeres gennemsnit i gymnasiet? -
parentesregning
ForumindlægHvordan regner man dette ud: (x-3)^2 -
HA jura på AAU
ForumindlægHej SP'er, Jeg går i 3.g på HHX. Jeg vil gerne studere HA jura på AAU til sommer, men jeg har desværre ikke et høj gennemsnit. Mit gennemsnit ligger præcis på 4. Derfor er jeg i tvivl om, at jeg kan komme ind på studiet med det gennemsnit. På universitetets hjemmeside står der: "alle... -
Har brug for vejledning
ForumindlægHej, Jeg har Samf A, Eng a og Mat B. I fremtiden kunne jeg godt tænke mig at blive arkitekt. Jeg mangler nogle specifikke adgangskrav, som du nok kan se. (Enten fysik B og kemi C eller fysik B og bioteknologi A eller geovidenskab A og kemi C), de specifikke adgangskrav kan jeg godt vælge i min...
