Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 17441 til 17460 af 187712
  • Hjælp til valg af studieretning

    Forumindlæg
    Hej Jeg står i en mere problematik sitiaution. Jeg går i 1.g og skal snart vælge endelig studieretning. Jeg vil gerne have MatA og enten Kemi/FysB eller BiotekA, men hvad skal jeg vælge? Fordi ved jo ikke hvad biotek er, da det ikke er et fag man som sådan har haft. Men som jeg har forstået det ...
  • Polynomium..

    Forumindlæg
    Er der en der kan give mig en forklaring på, hvordan denne her løses? bestem k, så -2 er rod i polynomiet p( x) = x ^3 + kx^2 - 3x + 6
  • Målestoksforhold ...

    Forumindlæg
    Jeg har en figur som jeg skal lave.. Når der fx er to tern ( almindelig små tern i et hæfte ) og målestoksforholdet er 2:1 hvad gør man så? og hvad hvis målestoksforholdet er 1:2? Skal have svar hurtigt!!!!
  • rationale funktion og partialbrøker

    Forumindlæg
    Hej, Nogen der ved hvordan man opsplitter en rationel funktion til en partielbrøk. Det drejer sig om følgende: b(x) = (x-4)/((x^2)-(3x)+(2)) På forhånd tak, Unistud2
  • Oxidationstal

    Forumindlæg
    Skal færdiggøre redoxreaktionen: Mn2+ + O2 --> MnO(OH)2 ... kan ikke helt finde ud af at sætte tal på MnO(OH)2 hvad gør man når der er parates, det samme??
  • logaritme

    Forumindlæg
    Nogen som kan hjælpe mig med følgende ligning? 3*2^(2x) - 7*2^x + 4 = 0 Hvad er x? Er helt blank på hvad jeg kan gøre...
  • Kort spørgsmål

    Forumindlæg
    Hej jeg kan ikke rigtig forstår det her, håber en kort kan forklar mig det. -2x hvis man sætter det i anden altså -2x^2 Så bliver det 4x^2 Hvorfor det..
  • 4a * 4a =?

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg kan ikke finde ud af hvad 4a *4a er... Er det 4a^2, 16a, 16^2 eller noget helt fjerde? Jeg ville blive rigtig glad, hvis der var en, der vidste det... Mvh. Mig :D
  • Reducerings opgave

    Forumindlæg
    Hejsa.. Jeg har et lille problem med denne reduceringsopgave; Reducer (3x^2-1)^2 + (3x^2+2)(4-3x^2) Håber at der er en der vil hjælpe ... :-)
  • Mars

    Forumindlæg
    har en opg som lyder: En person hopper lodret opad med en begyndelsesfart på 2,9m/s Hvor højt kommer denne person op, hvis hoppet foregår på Mars? Tyngdeaccelerationen på Mars er 3,7m/s^2 skal vel finde strækningen, men hvordan kan jeg ikke lige se?
  • Cirkler.

    Forumindlæg
    Har en opgave jeg ikke lige kan dreje, håber der er nogen der kan hjælpe. bestem radius og centrum ud fra cirklen bestemt ved: 2x^2 - 4x + 2y^2 + 4y = 14 Jeg ville have den til så at hedde (x-2)^2 + (y+2)^2 = 14-4-4 men resultatet skal give radius 3 og centrum (1,-1) Tak på forhånd :)
  • Reducer brøk

    Forumindlæg
    Hejsa, skal have reduceret denne her brøk, men det går ikke så godt. håber der er en der kan hjælpe. (x^2+4x+4)(x-2)^2 --------------------------- x^2-4 På forhånd mange tak :)
  • differentialregning

    Forumindlæg
    Hej, er der lige en der vil se om jeg har differentieret følgende rigtigt?\n\nf(x)=cos^2(x)*(1+tan^2(x))\nf'(x)=2(-sin(x)*cos(x)*(1+tan^2(x))+2(cos^2(x)*tan(x)*(1/(cos^2(x))))\n\n
  • Oversættelse!

    Forumindlæg
    Hej..!Har brug for hjælp til denne oversættelse!! Har især problemer med den sidste sætning...!Markus besluttede i 1984 sammen med sin ven Georg at forlade sit land, skønt det var forbudt.-Markus beschloß in 1984 mit seinem Freund Georg zu verlassen seinem Land, obwohl es verboten war.Beretningen...
  • Dk's placering

    Forumindlæg
    Hej med jer derude. Er der en der kan hjælpe mig? Hvad var Danmarks internationale placering i 1914 - 1945 og 1945 - 1989 Altså hvordan forholdte DK sig til alt det der skete? og hvorfor?
  • Old censor fra EGÅ GYMNASIUM

    Forumindlæg
    Nogle som kender til læren Susanne Stubberup fra Egå gymnasium? Skal have hende som old censor nemlig. Kunne være skægt at høre om hun er strid eller rigtig sød MVH
  • heeeeeeeeeeeeeeelp

    Forumindlæg
    hej alle, jeg stiinker virkelig til matatiik, skal til i 7. og det bliver svært for mig, fordi jeg ikk kan finde ud af det.. nogen der har et godt råd, så hjælp mig.. knuz & kram, josefine ;i
  • akkusativ!

    Forumindlæg
    Nu har jeg sidet og læst alle mulige forklaringer på hvad AKKUSATIV ER!! Det jeg har forstået er at det er et led til selve subjektet!
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    jeg har oversat denne sætning: Hun kan ikke lide at se blod.. således: sie mag nicht Blut zu sehen.. Er det rigtigt? Eller er det uden 'zu' hvad med denne sætning: Vi skal skynde os .. : Wir müssen uns beeilen.
  • hjælp haster

    Forumindlæg
    En der kan kort fortale mig om: DDR BERLIN