Søgning på: erhvervsret c noter. Resultater: 17521 til 17540 af 73261
-
Kort stil
ForumindlægHalløj, jeg mangler lige en venlig sjæl som hurtigt vil kaste et blik på de sidste 300 ord af en kort stil, og hjælpe mig med de største fejl, og gerne lige hjælpe med hvad jeg skal være mere fokuseret på. Tusinde tak på forhånd: We arrived to the house tuesday, and started with high spirits. ... -
Platons verdensbillede?
ForumindlægJeg er igang med AT og har desperat brug for hjælp til dette spørgsmål: Havde Platon noget astronomisk verdensbillede? Altså et billede af hvordan han forestillede sig Jorden i forbindelse med universet? -
Hvor gode er analyserne? Det er til SRP!
ForumindlægAnalyse af ”Karma” Novellen ”Karma” er skrevet i 1950 af Khushwant Singh. Er skrevet i 3. person, hvilket giver forfatteren mulighed for at beskrive hovedpersonen godt. Handlingen finder sted i Indien, på et tog. Hovedpersonen Mr. Sir Mohan, er en arrogant person s... -
Integralregning
ForumindlægHej, jeg er gået lidt i stå i følgende opg, er der nogle der kan hjælpe? Opgaven lyder som følgende: På figuren ses grafen for funktionen f og g. Beregn vha. satmfunktionen, arealet af den grå punktmængde når: f(x)= 2x og g(x)= (1/2)x -
DIO + refleksion
ForumindlægHej, jeg skal skrive en opgave på Hhx (dio) som minder lidt om gymnasiernes AT. Jeg skal bl.a lave metoder, men også noget der hedder refleksion - ved bare ikke hvad det går ud på? Nogen som kan hjælpe? -
Rette 6 sætninger:(haster
Forumindlæg1- jeg er bange for at det er alt hvad jeg ejer og har. I am afraid that it is everything I own or have. 2- Det, jeg prøvede at fortølle dig, var at jeg ikke kan komme til dit bryllup imorgen. That I tried to tell you was that I cannot came to your wedding tomorrow 3-Den mand som hun havd... -
Det internationale område
ForumindlægHej.. Jeg ved ikke lige, hvor jeg skal stille det her spørgsmål, men prøver her. Jeg er i øjeblikket ved at skrive DIO, og da jeg læste den lille bog, som vi har fået som vejledning, så opdagede jeg, at der stod noget om en arbejdsportfolio. Hvad er det? Forstår ikke helt, hvad det er je skal g... -
Præsentation af Helle Helle's Rester
ForumindlægHejsa, jeg skal her på mandag holde et mindre foredrag / fremlæggelse omkring Helle Helle's novelle samling Rester. Den skal vare 10-15 minutter og gerne inddrage analyse af 2 af hendes tekster. Fremlæggelsen skal gerne have en problemstilling eller hvad man skal kalde det, hvor man vælger ... -
Vil i rette denne oversættelse?
ForumindlægHej . Jeg skal oversætte en dansk tekst til engelsk. har skrevet den, men føler virkelig der er mange fejl. Den er lidt lang, men håber som sagt at I vil hjælpe mig. Danske version: Emnet for min første bog var Krimkrigen. Jeg ville have foretrukket at skrive om boerkrigen eller første verd... -
GLÆDELIG JUL
Forumindlæg -
Omvendt funktion
ForumindlægJeg skal omskrive en ekspotentiel funktion til en omvendt funktion og håber i kan hjælpe mig med at forstå. f(x)= 24*0,72^x på forhånd tak! -
en lille sætning
ForumindlægDrengene blev beskyldt for at lyve Hvordan siger man det på engelsk ? -
elektromagnetisme!hjølp
Forumindlæger der nogen som har forstand om elektromagnetisme? og hvilke forsøg kan man lave? -
Forbedre sit engelsk
ForumindlægHej, er der nogen der har nogle råd til hvordan jeg kan forbedre mig i engelsk? Kan i Anbefale nogle gode bøger? Al hjælp er meget værdsat, tusind tak. -
6 sætninger oversættelse
Forumindlæg(: Kan min oversættelse passe? fra dansk til spansk 1) - ¿Qué tal está la carne? = (Hvordan er kødet?) 4) – ¡Myu rico! = vældig dejligt (godt) 2) – Ellos no gustar pescado. = (De kan ikke lide fisk) 3) – ¿Quiero más café (un café seco?)? = (Vil du have en kop kaffe mere?) 5) - ¿Desean postre... -
Er så nervøs?
ForumindlægVi skal op til fysik/kemi nationaltest,,, og er virkelig nervøs..? Hvordan kan jeg forberede mig -
"Åndelig perfektion"
ForumindlægHjælp det haster!!! Nogle kloge hoveder der kan oversætte "Åndelig perfektion" til latin?? På forhånd tak!! -
'en anden'´ét ord
ForumindlægJeg har fået fejl for denne opgave DANSK opgaven: Vil De have en kop kaffe mere? SPANSK min besvarelse: ¿Quieres más café? FEJL: orden 'más' Spørgsmål: Hvad kan jeg bruge istedet for? Jeg kan ikke finde et ord, jeg synes bedre om til denne sætning. Mulig løsning: 'otro' er umi... -
Normalvektor til planen
ForumindlægHej, jeg skal bestemme om vektoren (9, -3, 3) er normalvektoren til følgende ligning til planen: -z + 3x = 4 + y. Jeg har startet med at omskrive planens ligning til følgende ligning: 3x - y - z - 4 = 0 Jeg kan aflæse normalvektoren ud fra planen ligning, og den stemmer ikke overens med d... -
Perikles >< Platon
ForumindlægSkal til eksamen på tirsdag i old, så håber at i kan hjælpe mig med et lille spørgsmål. Min lærer er utrolig glad for sammenligninger, så ville lige høre om man: egentlig godt kan sætte Perikles op imod Platon? Altså Perikles er vel tilhænger af demokartiet: værdier frihed, lighed --> folke...
