Søgning på: analyse william. Resultater: 17561 til 17580 af 24034
-
Analysemodel - kildekritik
ForumindlægNogen der har en god model til historiske tekster, hvor man kan se, hvad det er vigtigt at fokusere på? -
naturvidenskabelige arbejdsmetode
Forumindlæghej.. jeg skal gøre rede for den naturvidenskabelige arbejdsmetode.. nogen der kan hjælpe med det:d 1.g på gymnasie -
Der verkäufer und der elch!Der verkäufer und der elch
Forumindlæg- Til dem der har læst denne historie i tysk- hvad kan budskabet og temaet være i denne historie? Forfatterens formål med historien? Og hvad betyder ordsproget, ''Dem elch eine gasmaske verkaufen?'' Håber i kan hjælpe! -
Ekstrema vha. differentiering
ForumindlægHejsa Til mundtlig årsprøve i 1.g har jeg fået opgaven: "... samt eksempler på anvendelsen af differentialkovtienter til bestemmelse af monotoniforhold og ekstrema." Jeg har så forestillet mig, at jeg vha. differentiering af et andengradspolynomium, og derefter isolere x deri, finde ... -
Rigtigt eller forkert?
ForumindlægHej, jeg har prøvet at formulere denne sætning bedst muligt. Men ved ikke om den er rigtig formuleret. Håber at I kan hjælpe. Der Königsohn bekam eine Arbeit auf dass Schloss in ein Königreich. -
studieretningsopgave
ForumindlægHej, jeg skal skrive en 3.g studieretningsopgave i år. Er der nogen som har forslag til hvilket emne det kunne være. Mine studieretningsfag er Samfundsfag, matematik og natur geografi. Udover må jeg inddrage historie og dansk. På forhånd tak -
Min første filosofi opgave
ForumindlægHej alle. Som kom den tid hvor jeg skulle skrive min første filosofi opgave. Jeg har valgt at skrive om den fri vilje, og jeg vil nu høre om nogen har forslag til citater jeg kan inddrage. Indtil videre har jeg kun 2 citater fra Satra der viser hans holdning til den fri vilje, men jeg har ikke k... -
Adj. og adverbier sætningsanalyse?
ForumindlægHej, Jeg vil gerne høre om man sådan kan lave en sætningsanalyse for at finde ud af om det skal være et adjektiv eller et adverbium? Altså for at finde ud af hvad "ordet" lægger sig op ad? Tusind taak :) -
Bevarelse af Emek i planetbevægelser
ForumindlægHej Sidder her med SRP, og jeg skal kommentere på, om Emek er bevaret i hhv. elliptiske baner, parabel og hyperbel. Som sagt er Emek < 0 når en genstand kredser om et central legeme i en elliptisk bane, men det jeg ikke helt forstår er, at man jo antager, at Centrallegemet og planeteten der ... -
SRP: Jeres Emne?
ForumindlægHvad skriver I om i SRP? Jeg ved at en del 3g'ere skriver SRP her op til jul, så lad os dele det med hinanden... Jeg skriver om reaktionskinetik i mat og kemi. I mat kommer jeg ind på seperation af de variable og mere indviklede differentialligninger, i kemi er det nogle forsøg med enzymer ... -
Er min data repræsentativ?
ForumindlægHej, jeg har brug for at finde ud af hvorvidt mine data er repræsentative for det pågældende segment. I denne forbindelse har jeg forsøgt mig med udregning af konfidensinterval, men jeg mindes at det kan udregnes mere præcist. Er det nogen der kan hjælpe? Pf. tak. -
klimaændringer :)
Forumindlægheej, ka nogen hjælpe mig med at give mig et underemne til '' hvad er klimaændringer'' helst ikk drivhuseffekt, global opvarmning :) -
Gode råd
ForumindlægHej folks Jeg skal til dansk skriftlig fremstilling og tvivlede på, om jeg kunne nå at få mine 10 taller erstatet med 12 taller. Er der nogle kloge hoveder derude, som har nogle gode råd til en elev i 9. klasse, som skal til eksamen maj 2010? -
HJÆLP - Kropsidealer
ForumindlægHejsa folkens. Jeg har besluttet mig for at mixe PsykologiC og SamfundsfagA i min AT opgave i 3.g. Som i alle ved skal synopsen afleveres torsdag i næste uge og jeg er ret tydeligt på røven hvad det angår. Jeg skal bruge en vision fra nogen der vil opnå noget med kropsidealet i fremtiden - at æ... -
Avis?
ForumindlægHvilken avis er den bedste, synes du? -
Dansk terminsprøve.
Forumindlæghej alle sammen. jeg står med dansk eksamensopgave fra sidste år. jeg aner ikke hvordan jeg skal i gang. det er første gang og har ikke fået meget af vide. er der nogen der kan forklar mig hvordan det forgår i dansk eksamen.. HF. på forhånd tak.. p's. jeg skal lave opgave 1 fra eksamensopga... -
Hvilken IT trussel har Lego lige nu og hvilke udfordringer står de for i nær fremtid?
ForumindlægHvordan kan de også sikre kommunikationen via Internettet? Tak på forhånd. -
op og nedture i økonomien
ForumindlægJeg sidder her med en opgave, og jeg har lidt problemer med at finde frem til hvad jeg kan skrive. derfor tœnkte jeg måske der var nogen venlige folk her på amino som ville hjœlpe med lidt ideer. min opgave er 1.what are the courses of the booms and slumps in the financial system?... -
de olympiske leje
ForumindlægHeej :) Nogen som kan hjælpe? Skal skrive en stor opgave okring De Olympiske Leje. Er der nogen som ved hvorfor folk demostrere over fakkel som der er nogen som løber med? På forhånd tak.. -
ol 1972
ForumindlægHej ;) Nogen som kan hjælpe? Hvorfor blev der terroer under OL i 1972? På forhånd tak!
