Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 17581 til 17600 af 48931
-
eksamen
ForumindlægHej.. Jeg skal snart op i engelsk på B niveau.. Jeg kunne godt tænke mig at se frem til hvordan en god remlæggelse/mundtligt oplæg er.. Kunne I give en disposition eller noget der fortæller om hvad kommer først og bagefter og til sidst.. Jeg skal nok 100 % lave analyse og fortolkning + de takson... -
Lyder det her rigtigt?
ForumindlægHej, jeg har lige brug for lidt hjælp. For på dansk siger man: "For der er kun en ting i verden der gør mig lykkelig". Er dette så rigtigt oversat til engelsk her: "For there is only one thing in the world that makes me happy". Er i tvivl om "for" kun er noget man si... -
Hvilken studieretning?
ForumindlægHej folkens. Jeg er en ung dreng på 15, som sidder med et lille problem: Jeg ved ikke hvilken studieretning jeg skal tage. Jeg vil gerne tage en bacheloruddannelse efter gym, så jeg vil helst have en retning, hvor mit snit vil ligge så højt som muligt. Forresten, så er mine bedste fag følgende: D... -
HJÆlp det skal afleveres i dag!! RETTES TAAK!!
ForumindlægRosa was the eldest of 2 children; she was born in February 4, 1913. Rosa Louise McCauley had been raised on her grandparent’s farm, in Pine Leven, in Alabam, when her parents got separated. She lived there with her grandparents, mother and her younger brother “Sylvester”. As ... -
Alm.gym. STX!
Forumindlæghvordan har du det med gymnasium ? er det bare noget der skal overstås ? hvor langt tid bruger du ca. på dag til dag lektier? hvor langt tid bruger du ca. på afleveringerne? laver du dem den dag de skal afleveres eller en uge før osv ? -
Får I stress?
ForumindlægHej alle,Jeg vil lige høre - hvem synes, at der er ALT for meget at lave i gymnasiet/HF/HTX/whatever?I så fald, hvor meget har I at lave ? -
"Morfar" af Christina Hesselholt
ForumindlægJeg vil meget gerne i kontakt med nogle, der har skrevet en stil over novellen, "Morfar", af Christina Hesselholdt. -
Hjæææææælp!
ForumindlægNogen herinde der ville være såååå dejlige at rette en tysk stil jeg har? Tysk er ikke rigtigt en af minestærkeste fag :-) -
paper
Forumindlæghej alle sammen, jeg har for første gang skrevet en paper i engelsk, så jeg ville spørge om det er rigtig skrevet, ik det grammatiske, men mere om det er en paper :) ”New Narcissism” The phenomenon ”New Narcissism” The phenomenon ”New Narcissism” We get... -
Hjælp til at rette Debatindlæg? 9. klasses niveau.
ForumindlægHej! Jeg skal lave en stil, hvor jeg skal starte et debatindlæg, til en tekst som hedder "Stol ikke på en under 30". Jeg har skrevet et debatindlæg, men ville blive glad hvis nogle ville læse det igennem og komme med nogle god råd eller evt. ændringer, og ellers bare en kommentar... -
Tvivl på valg af medicin uddannelsen efter gym
ForumindlægHej alle. Jeg står her med et lille men opbyggende dilemma. Jeg studerer på samf/engelsk retningen ( stx) og interesserer mig meget for naturvidenskabelige fag. Jeg overvejer at læse medicin på uni men ved ikke helt om jeg kan gøre det med den retning og de fag som jeg har lige nu. Er der nogen a... -
Grundled
ForumindlægEr i tvivl om noget på engelsk. På dansk kan man jo godt sige: De tilhørte underklassen, havde hjemme i Columbia gjort oprør mod regeringen, og var derfor nødt til … Jeg undlader altså grundleddet ”de” i sætningen efter kommaet: … havde hjemme i Columbia gjort .. Kan je... -
AT - 9/11 med hvilken fagkombination?
ForumindlægHej :-) I årets AT-emne, katastrofen - årsager og konsekvenser, vil jeg gerne skrive om terrorangrebet på 9/11. Min første tanke var, at jeg syntes, at de religiøse årsager til angrebet var spændende (Jihad osv), og mine vejledere sagde, at jeg kunne skrive i engelsk-religion - med samfundsf... -
Søge ind- kvote 2 JURA
ForumindlægHej alle sammen... Jeg vil gerne søge ind på min drømmeuddannelse, som er JURA! Jeg har desværre ikke det højeste gennemsnit, da det ligger på cirka 6,7. Jeg ved, at jeg kan gange det med 1,8 efterfølgende. Vil det overhovedet være muligt for mig, at skulle betragtes som en egnet kommende jurast... -
hjælp til retning
Forumindlæghej.. Jeg har følgende danske tekst som skal oversættes til engelsk: Det engelske uddannelsessystem afspejler på mange måder det engelske klassesamfund, hvor adgang til overklassen stadig bygger på nedarvede privilegier, fødsel og rigdom. Uddannelsessystemets overklasse består af de gamle berøm... -
Hjælp til slutning og begyndelse
ForumindlægJeg har lige fået en dansk stil tilbage. Alt i alt var min stil god (fik 10 pil ned), men det, der især trak ned, var opgavens form især begyndelsen og slutningen, er der nogle der kan komme med nogle forslag? Jeg går i 1g (kan sætte min stil ind, hvis det ønkes) -
Simpel Induktion VS Fuldstændig induktion
ForumindlægHej Derude. Jeg forberede mig til eksamen i "Induktionsbeviser". I min bog står der to foskellige metoder "Induktioner", som hedder Simpel Induktion og fuldstændig induktion. Der står forklaring hvad simpel induktioner går ud på, og jeg synes, at jeg er rimelig med. Jeg kan d... -
Synes I jeg skal klage...
ForumindlægHej. Jeg ved ikke om det er muligt at klage over årskarakterer, men jeg har fornyligt set min afsluttende årskarakter i engelsk A hvor jeg har fået 10. Men i de sidste to standpunkskarakterer havde jeg fået 12. Jeg har alt haft 14 afleveringer i engelsk hvor jeg i alle sammen har fået 12, undtag... -
fremlæggelsen
ForumindlægHej Jeg skal engang i næste uge op til AT-årsprøve i emnet krig, medier og teknologi i fagene samfundsfag og historie. Jeg sidder derfor og prøver at strukturere min fremlæggelse bl.a. ved hjælp af Power Point. Men da jeg har forholdsvist meget stof, kunne jeg godt tænke mig at vide, hvor lang ti... -
Emne til SRP - Forslag?
ForumindlægHej Alle! :) Jeg ved godt, at der findes andre tråde med samme emne/spørgsmål, men det har ikke helt hjulpet mig, så derfor laver jeg selv en :) Her efter sommerferien skal jeg i 3g og vi er allerede blevet anbefalet at tænker over eventuelle emner. Problemet er dog, at jeg er helt tom for ...
