Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 17601 til 17620 af 52678
  • Opgave godkendelse...

    Forumindlæg
    Under hvilke kriterier bliver opgaverne man upload9;er bedømt på ?...
  • lidt hjælp?

    Forumindlæg
    hvordan kan man skrive: p^2 + 2qp + q^2 = d, som (formel)-> (a + b)^2?
  • unicef

    Forumindlæg
    hej alle. er der nogen der ved om sygeplejersker kan arbjede for unicef i udlandet? eller om det kun er læger
  • Radioaktivitet forsøg?

    Forumindlæg
    Skal lave forsøg med radioaktivitet, men ved ikke hvilket forsøg jeg skal lave. Hvis I har nogle gode forsøg, så skriv forsøge samt materialer osv.
  • Ellipse

    Forumindlæg
    Hej Erder nogen der kan hjælpe med dette spørgsmål? En ellipse har ligningen 9x^2+16y^2+36x-96y+36=0 bestem ellipsens centrum og længderne af halvakserne?
  • Omregning af enheder

    Forumindlæg
    Jeg har nu siddet i halvanden time og fatter stadig hat af det lort. Hvis jeg står med grøndlands indlandsis på 2,7 km3 is, hvordan finder jeg så massen i tusinde kg(10^3), så jeg herefter kan udregne hvad den smeltede is9;s masse er? Is9;s densitet er 0,917
  • Bomben over Hiroshima

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved om Japan overgav sig efter USA havde kastet bomben over Hiroshima og Nagasaki?
  • Eksponentielle Funktioner

    Forumindlæg
    Jeg har fået en opgave der ser sådan her ud: "Det vides, at f(x)=4a^x er 2916 i x =3" Jeg kan virkelig ikke finde ud af den, og håber der er nogen der kan hjælpe!
  • Reducer

    Forumindlæg
    Hej(; jeg skal til terminsprøve i morgen og er igang med at repeterer en masse matematik. Men er gået i stå ved reducer, hvis et stykke lyder 9a-(12+6a)+3 hvad gør man? tak på forhånd(;
  • diff.

    Forumindlæg
    hej er der nogen som har en anden måde at skrive en ligning til den her: (5,f(5)) når f(x)=x2-x-12. får ligningen til at se sådan ud y=9x-37. andre forslag?
  • ..

    Forumindlæg
    Hejsa.. Skal man have 12 måneders arbejds erfaring, for at kunne komme på sygeplejerskeskolen? Der bliver nemlig sagt det? Kh Hülya
  • Nomenklatur

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg prøver at navngive en kemisk forbindelse, men har ikke helt fået fat i det! CH3-CH2-CH2-CH2-CH2-CH2-CH2-CH2-C=O-OH Så vidt som jeg forstår har vi en methylgruppe, og en carboxylsyregruppe og methylengrupper. Mit bud er, at methylgruppen har højest prioritet, som sidder på den ...
  • phythagoras og pyramider

    Forumindlæg
    Nogle som kan hjælpe med opgave 4?
  • Komma?

    Forumindlæg
    Hej, da jeg er igang med at skrive en stor opgave og meget gerne vil ha9; en god karakter, da det primært er dansk og historie, er jeg stadig meget i tvivl om, hvordan man skal sætte kommaer? Skal de foran "at"? Foran "og"? osv .. På forhånd tak!
  • Ligningsløsning

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder og træner ligninger for at blive bedre til matematik. Jeg er stødt på en ligning som jeg har forsøgt at løse, men jeg tror dog ikke den er korrekt løst. Jeg ville derfor spørge om der er nogle kloge hoveder der kunne forklare hvordan den skal løses Tak på forhånd
  • Divider.

    Forumindlæg
    Opgaven er: (-63) : 7 Hvordan beregner man det?
  • Brøker

    Forumindlæg
    Hvordan forkorter man store brøker som disse 60/315 og 1470/5775 ? Vil ikke have svaret, vil bare vide hvordan, så jeg selv kan regne dem ud.
  • Hjælp til ligning.. igen!

    Forumindlæg
    Er stadig i gang med de ski** ligninger, som jeg desværre har meget svært ved.. Håber nogen vil hjælpe mig med denne: 9-x = 4x-47/-5 / = brøkstreg.
  • Sandsynligheds regning.

    Forumindlæg
    Dette er for mig et meget forvirret emne :-( Så nu prøver jeg at bede om hjælp herinde. Jeg har et spørgsmål der lyder: Hvad er sandsynligheden for IKKE at trække en hvid kugle i første træk? Dette er et opfyldnings spørgsmål til: I en krukke ligger 3 sorte, 4 hvide og 6 blå kugler. Et eksper...
  • Hvad betyder dette?

    Forumindlæg
    Nogle der kan oversætte følgende sætning: "Noch in dieser Nacht besuchen über 200.000 Ostberliner den anderen Teil der Stadt." Forstår godt det overordnede med, at over 200.000 østberlinere besøger den anden by eller noget i den stil. Men kunne godt lige tænke mig, hvis der var nogle d...