Søgning på: naturgeografi b eksamen. Resultater: 17621 til 17640 af 113755
-
LoggerPro!
ForumindlægHej folkens, jeg skal snart til eksamen og skulle derfor downloade loggerpro på min com efter den er blevet gendannet. Problemet er at jeg mangler en kode til at jeg kan gennemføre det..... Min skole har åbenbart ikke koden på deres hjemmeside så tænkte på om der var nogen der lige hurtig ville d... -
Det står i avisen
ForumindlægHej jeg er i gang med at lave en synopse til dansk mundligt eksamen og jeg har trukket "Det står i avisen". I mit fordybeslesområde, skal analysere en nyhedsartikel, men har ingen anelse af hvordan jeg skal fremlægge det. Altså jeg ved godt hvordan man skal analysere det, men ved ikke... -
AKUT SPØRGSMÅL
ForumindlægNår man skal til ekstern geografi eksamen, hvor man trækker et emne og har haft næsten en måneds forberedelses tid derhjemme (vi kender eksamensspærgmælene på forhånd), tror I så godt, at man må have printet på papir besvarelserne af spørgsmålene - altså at man gær det klar på forhånd hjemmefra??... -
Skriftlig dansk hjælp
ForumindlægHar i nogle gode fif/tips/ideer til skriftlig dansk eksamen i 9.klasse? Jeg skal op i morgen og har sindsygt svært ved det med bare at sidde og skrive selv i 3,5 timer og jeg kan desuden slet ikke finde ud af at formulere gode sætninger eller en god struktur. -
Om uddanelse i Udlandet
ForumindlægHej, jeg kunne godt tænke mig at komme på college i U.S.A. Californien, nærmere i Los Angeles. Kunne godt tænke mig at høre, om folkeskolens afgangs eksame, er nok får at komme ind? og hvad det ca. koster hvis man bor der. (er der andet jeg bør vide må i meget gerne skrive det tak) Mvh. Kenn... -
Hvordan lyder spørgsmålet?
ForumindlægHej folkens.Jeg skal til årsprøve i mdt. matematik i morgen - 1.g. Jeg vil i den forbindelse gerne høre, hvordan et spørgsmål kunne lyde? Vi har fået opgivet mulige emner, så vi kan principielt forberede alle emner og være sikre på at komme op i et af dem. Men hvordan vil spørgsmålet/opgaven lyde... -
bachelor ??
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål vedrørende dispensation af bachelor maksimal studietid! jeg har særlige forhold der har gjort at jeg har brugt lidt ekstra år på min bachelor. Jeg var op til eksamen og nu her reeksamen lige inden sommerferien og har dumpet.....jeg har brugt max år på min bachelor men re... -
Er HTX = Københavns tekniske skole?
ForumindlægHej Jeg sidder og tænker over mine prioriteringer af uddannelser. Er denne: www.kts.dk/htx/ det samme som HTX, altså det skal ikke være det der teknik skole halløj, men Højere Tekniske Eksamen? Fordi jeg skal være sikker på, at der er HTX i København. Ville virkelig værdsætte, hvis nogle erfarne ... -
HJÆLP!
ForumindlægHar aflevering til i morgen, og har to opgaver der driller :) Håber nogen kan hjælpe :).. Reducer: (2a-b)(2a+b)-4(a+3b)^2+4b(6a-1) Forkort: (x^2-xy)/(xy-y^2) -
hjælp
Forumindlægjeg er i gang med at løse opg 5: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120903%20htx122%20MAT%20A.ashx Jeg får disse her resultater: http://i1274.photobucket.com/... -
En stokatisk variabel X
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til denne opgave i matematik En stokatisk variabel X er binomialfordelt med antalsparameter 20 og sandsynlighedsparameter 1/4 a) Bestem middelværdien for X. b) Afgør om spredningen for X er større end 4 Disse opgaver skal udregnes i hånden. Jeg vil rigtig gerne også... -
Humaniora - metoder????
ForumindlægHeeej allesammen! Jeg skal op i AT på tirsdag, det er gruppe eksamen.. Udfra en synopsis. Om krig, medier og teknologi.. Engelsk A, bio B og mediefag C. Jeg ville lige høre om I har nogle gode råd til hvordan jeg skal gribe eksamen an? Hvad er vigtigt og hvad er ikke vigtigt.. Metoder? Jeg har s... -
Hjælp, det haster!
ForumindlægTrækker det ned, hvis man til mundtlig biologi eksamen er afhængig af sin disposition? -
Isolere en variabel
ForumindlægDet burde være rimelig simpelt. Jeg skal sådan set bare isolere en variabel (jeg skal egentlig bestemme en konstant c for en differentialligning jeg vil løse). a*P/(b-a)*e^(0) - b*P/(b-a)*e^(0) + c*a*b*P/(b-a) = 0 Jeg vil gerne isolere c. Jeg har gjort flg.: c*a*b*P/(b-a) = b*P/(b-a) - a*P... -
"expand"
Forumindlæghvordan bruger man expand på en ti 89 til at vise at ax^2+bx+c= a*(x-(-b/2*a))^2+(-d/4*a). jeg tror man skal blande d=b^2-4*a*c ind i det også?.. -
Vektorer 637
ForumindlægOm vektorerne a og b oplyses, at a*b=12, |b|=5 og |a-b|=10^0.5 Bestem |a| Tak for hjælpen -
Vinkler i en retvinklet trekant
ForumindlægSå man har sådan en trekant hvad er hvinklen så i B og A -
Reduktion
ForumindlægHej :) Er der nogen der kan hjælpe mig med at reducere følgende udtryk? (a-b)(a+b) + b(a+b)-a^2 Christian. -
er dette korrekt?
ForumindlægEr det korrekt at: √a*b = √a*√b fordi √a*b = (a*b)*(a*b) = a^2*b^2 = √a*√b og at √a/b = √a/√b fordi √a/b = (a/b)*(a/b) = a^2/b^2 = √a/√b? -
Radioaktivitet
ForumindlægEr der ikke nogen der kan give en god forklaring på, hvorfor det er netop er tunge isotoper, der er radioaktive?Håber I svarer hurtigst muligt, jeg har nemlig eksamen i morgen.
