Søgning på: idræt b eksamen. Resultater: 17681 til 17700 af 113953
-
Nogle svære matopgaver
ForumindlægHej, Har døjet med disse i et par dage nu. Vil I hjælpe? Tak! -
Hjælpemidler til mundtlig dansk
ForumindlægHej... Jeg skal til afgangsprøve i mundtlig dansk i denne her uge. Men jeg kan ikke huske hvilke hjælpemidler man må have med til prøvene. Er det kun synopsen? På forhånd tak -
forvirret ved bevis, integralregning...
Forumindlægbeviset for regneregler ved integraler hvorfor er det at udtrykket skal være lig med nul? nogle der med ord kan forklare hvad der sker? jeg vedhæfter beviset. -
Forskellen på genotye og fænotype
ForumindlægHar som nævnt bare lige brug for et kort svar på, hvad forskellen er mellem genotyper og fænotyper. -
en linje l er givet ved ligningen y=0,75x+2...
ForumindlægHejsa, nogen der kan hjælpe med at løse vedhæftede opgave , da jeg ikke kan finde ud af den:) gerne med mellemregninger , tak på forhånd -
Øvelseshæfte mat a
ForumindlægNogle som ved hvor man kan finde øvelseshæfte henne? -
Lægeuddannelse
ForumindlægHej alleJeg går i 3.g og har en drøm om at læse medicin når jeg er færdig. Mit gennemsnit lige nu er på 9,3 så det bliver en spændende kamp.Så er det mit spørgsmål kommer. Hvis jeg f.eks. lander på 9,4, hvilket næppe er nok har jeg så nogen som helst mulighed for at lave det om???? på en eller an... -
Pensumet til Dansk Mundtlig
ForumindlægHey Folks.. eksamenstid :S! Skal op i dansk her på onsdag og sidder nu og kigger på pensumet.. min dansklærer har aldrig været god til at forklarer sig, så jeg søger hjælp hos os.. Jeg ved man ikke kommer op i en kendt tekst i dansk, men en der ligner noget fra pensummet.. så synes jeg bare det ... -
Løsning til differentialligning!
ForumindlægJeg er igang med at forberede besvarelser til eksamensspørgsmål og jeg kæmper med følgende: Redegør for f(x) = b * a^x er løsning til differentialligningen y' = k * y. Jeg er med på at jeg skal differentiere f(x), så det bliver til y' og ligeledes indsætte f(x) på y's plads. Mit pro... -
Forskrift
ForumindlægHjælp til opgave B -
PLZ hjælp
Forumindlægheeej alle, jeg skal til fysik A eksamen, er der nogle ting jeg bar SKAL kunne ??? og har i nogle råd?, tak! -
Krafter der påvirker og størrelsen.
ForumindlægJeg læser til eksamen i fyik og et af de emner som driller mig mest er at bestemme krafter der påvirker en ting. Fx hvis to man bærer stang på 8m med massen 20kg, den ene går 2 m fra enden, den anden går 3 m fra enden, hvor meget bærer de hver især? Nogen der har nogen gode notater, eller link... -
Hjælp til matematik A opgave 5.D1.18
ForumindlægHej Jeg har en opgave som driller mig en hel del Jeg har lavet opgave a, men er i tvivl ligningen hedder: 5y-y^2 og jeg skal bestemme væksthastigheden når y=2 det jeg så har gjort er at sætte 2 ind på y's plads i ligningen: 5*2-2^2=6 her får jeg væksthastigheden til at være 6 det er rigtig ... -
Lineær funktion
ForumindlægHej, jeg sider med nedenstående opgave. Jeg ved at jeg skal finde hældningskoefficienten, men jeg ved ikke. helt hvordan jeg skal regne det ud. Nogle som kan hjælpe, og forklare lidt hvordan det skal gøres? Grafen for en lineær funktion f går gennem punkterne (0, 5) og (4, 7). a) Undersøg, om g... -
Areal i en vilkårlig trekant.
Forumindlæghttp://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/121210%202hf123-MAT-C-07122012.ashx Linket fører til et matematik c hæfte, jeg har et problem med opgave 3b. Jeg har prøvet med nog... -
Hvad kom du op i?
ForumindlægHvad kom du op i i år - både årsprøve og eksamen - og hvad ville du havde foretrukket at komme op i? -
Drama
ForumindlægHej. Jeg skal på gymnasiet næste år. Og derfor har jeg valgt en linje med drama på B niveau. Hvis der er nogen der selv har drama på gymnasiet, vil I så ikke fortælle, hvad I laver? Mvh. Heidi -
Statistik - spredning
Forumindlægskal til mundtlig matematik B, og har spørgsmål omkring emnet statistik, grupperede observationer. hvad betyder spredning? hvad er det man finder ud af ved at beregne spredning..? på forhånd tak... -
-3 i skriftlig engelsk HVORFOR !?????????????????
Forumindlæghej folkens jeg er så nervøs for at jeg får -3 i skriftlig jeg vil høre hvad der skal for at få -3 i skriftlige engelsk b tak på forhånd -
SU for Juli
ForumindlægHej!! Når ens sidste eksamen lægger d.19 Juni, får man så SU den 30 Juni???? På forhånd tak Venlig hilsen Mille
