Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 17701 til 17720 af 18958
-
AT religion og historie
ForumindlægJeg har om Hadj i Religion og Historie og har formuleret disse spørgsmål: Hvorfor foretager muslimer Hadj? Hvilken betydning har Hadj efterfølgende for de muslimer der har foretaget rejsen? Hvordan påvirker Hadj muslimers adfærd, og har hvis den gør, hvordan påvirker den så deres syn på samfund... -
rettelse af stil
ForumindlægHar fået en stil tilbage, som jeg skal rette og aflevere igen. Håber, at der er nogen, der lige vil kigge på det.1. ... weil Hitler einer Judenhasser war.einer er bøjet forkert - mit bud er ein2. Man stellte sie (dem/jøderne) ungerechte Bedingungen.sie er forkert led - mit bud er ihnen3. ... dass... -
HJÆLP ! dansk billedanalyse og fortolkning
ForumindlægHej. Jeg skal lave billedanalyse og fortolkning af et billede.. jeg skal bruge en analyse model, er der en der kan hjælpe ?? Mvh. Diana -
HF eller STX ??
ForumindlægHej derude! Jeg er i en situation nu hvor jeg skal beslutte om jeg vil tage HF eller STX efter sommerferien. Jeg er virkelig usikker og ved ikke hvilken en jeg skal tage. Det er sådan at jeg faktisk er optaget på STX nu men kan først begynde i august. Jeg har været i udlandet i de sidste ... -
hvilket valgfag? i tvivl
Forumindlægnu skal jeg jo snart til at vælge valgfag og er stadigvæk lidt i tvivl. min studieretning heddermat a, bio b, kemi b.jeg hat tænkt mig al vælge kemi a, og så har jeg en fri blok tilbage.enten kan jeg vælge et c-niveau, men det er ret uoverskueligt med alle de fag.eller kan jeg vælge fys b, hvilke... -
your opinion
ForumindlægHello everybodyI want to hear you opinion about the rising number of obese children?!And if you have any ideas for overcoming this grave problem please write it too…And thanks -
Får I skr. afleveringer for i samf?
ForumindlægJeg synes, det går ret sløvt til i samfundsfag. Vi har endnu ikke fået noget skriftligt arbejde for.\nHvad med jer? -
discussion
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med hensyn til min engelsk stil, jeg skal diskuterer om.... citat: discuss whether there is too much violence in movies, the media, computer games etc. and what influence it has on our society. jeg håber at der er nogen der kan hjælpe på forhånd tak -
Methylxanthiners opbygning
ForumindlægNogle forslag til hvad man ellers kan skrive, når man skal redegøre for methylxanthinernes opbygning? (Jeg tager udgangspunkt i koffein, theobromine og theophylline)\n\nJeg har selv skrevet, at de tre stoffer er methylxanthiner, i det at der er et x antal methyl-grupper, som erstatter hydrogen bi... -
kom med jeres meninger :D
Forumindlæghej alle.. jeg vil gerne høre jeres meninger (: hvor meget skal flertalskulturen tage hensyn til mindretalskulturen, og hvor meget skal mindretalskulturen afgive af deres livsstil? skal det fx være tilladt at bære tørklæde/burka på en arbejdsplads? /signe :D -
Kan "og" indlede en bisætning?
ForumindlægVed godt det måske er basic knowledge, men er simpelthen kommet i tvivl.. Så mit spørgsmål lyder som overskriften: Kan "og" indlede en bisætning? Sidder og skal analysere en dansk tekst, og der er ikke noget komma foran "og", trods det, at der er nexus på hver sin side af &qu... -
Skal kunne de 20 første grundstoffer?
ForumindlægJeg spørger på vegne af min ven, der har kemi A:Er det et krav, at man skal kunne de 20 første grundstoffer?Eller er det bare en _meget_ god ide at kunne? -
Skovby
ForumindlægHeej :D Er der nogle der har lavet en opgave ang. skovby i afsætning A . Modtager gerne hjælp :D -
Polværdi - Elektrisk Kredsløb.
ForumindlægHej SP. Jeg er på skolen igang med et projekt hvor vi skal lave en opfindelse. Vi har nu fundet vores og er igang med at skrive en rapport, men har en stor mangel. Vi ved ikke hvordan den mest centrale del i opfindelsen skal virke. Det er sådan at (jeg kan ikke fortælle hvad opfindelsen e... -
Korea stadig delt (løsning)
ForumindlægI dag, 56 år efter koreakrigen, er Korea stadig delt i Nord- og Sydkorea. Har I et bud på hvordan man kan løse dette? -
Jeres højniveau (A-niveau)
ForumindlægHvilke højniveaufag valgte I i sin tid, og har I fortrudt det? Hvad kunne I godt tænkte jer at have nu, hvis I havde vist det I ved nu?:) -
Hvilke tekster er interessante?
ForumindlægNu må det vist være min tur til at få hjælp.Jeg vil gerne vide, hvilke emner 8.-10. klasses elever finder interessante at læse om. Det gælder naturligvis både dansk og engelsk.Vil I helst læse om ting fra jeres (kommende) hverdag som f.eks. diskoteker, sport, hobbyer osv. eller vil I foretrække a... -
Ungdomsoprøret og musikken
ForumindlægHejsa :) jeg skal skrive musikprotjekt om ungdomsoprøret og musiken - men jeg magler lidt nogle kilder der kan fortælle lidt om hvilken betydning musiken har haft i det her ungdomsoprør? jeg håber i ville hjælpe - Michala -
3 gradspolynomium
ForumindlægHey.. Går i 1.g og har brug for at løse denne 3 gradspolynomie:x^3-0,5x^2-6x+4=0Hvordan gør jeg det uden brug af solve på lommeregneren..?Tak -
Harvard
ForumindlægHej :) Jeg er en gymnasieelev og er begyndt at tænke lidt over hvad jeg skal efter og har tænkt på Harvard, men hvad kræver det for at man kan blive optaget på Harvard medical school? Er der specifikke krav for at man kan blive optaget? Tak på forhånd :)
