Søgning på: de måske egnede. Resultater: 17761 til 17780 af 29788
-
Planethomework.com
ForumindlægTilhører Planethomework.com Studieportalen.dk? Eller er dette en fake 'look-alike' side? -
linear algebra
Forumindlæghej, Jeg er i gang med en opgave. Jeg har løst opgave 1,3,4,5, men 2'eren og 6'eren driller lidt. Jeg håber I kan hjælpe mig! :) -
Indekstal og procent
ForumindlægJeg tænkte om man kunne regne talene om til procent? Eller om man kan gøre noget andet ud af ? Tabel 2. Udviklingen i boligpriser. 2005-2014 (1. kvartal). Prisen pr. kvadratmeter. Indeks (2005 = 100). Region 2005 2007 2009 2011 2013 2014 Huse Nordjylland 100 130 130 133 132 132 Midtjylland 10... -
Radioaktiv - henfaldsskemaet
ForumindlægHej, er der nogle der kan hjælpe med den her opgave? En radioaktiv kilde indeholder det radioaktive nuklid Pb-210, som henfalder ved udsendelse af ß− stråling med halveringstiden 22,3 år. Aktiviteten er 37,0 kBq. a) Angiv henfaldsskemaet for det radioaktive henfald. På forhånd tak. -
Kysset
ForumindlægHey allesammen... er der nogen som kan svare mig på, hvor kysset stammer fra? altså hvor det kys der bruges som seksuel stimulering eller som et kærlighedstegn mellem elskende, stammer fra? -
Oversættelse
ForumindlægJeg har et problem ved en oversættelse som jeg håber jeg kunne få noget hjælp til. Det handler om sammensatte verber (Løstsammensatte og fast sammensatte) Tak på forhånd. På dansk: Da Gabi trådte ind i kælderen, slukkede nogen lyset. Hun hørte samtidig, at døren gik i bag hende. Gabi indså, a... -
HJÆLP! Analyse og fortolkning
ForumindlægJeg sidder med SSO, og skal analysere og fortolke en roman. Er der nogen der har en virkelig god analyse model? mvh. Julie -
STX eller HHX?
ForumindlægHej! Jeg er kommet ind på HHX og skal starte efter sommerferien. Jeg er bare kommer så meget i tvivl om jeg overhovedet har valgt rigtigt. Jeg er lidt en nørd, jeg elsker filosofi og historie. I min fritid interessere jeg mig udelukkende for politik og samfundstemaer. Jeg spiller en masse musik,... -
engelsk opgave (brev)
ForumindlægEr der en der gider skimme dette stykke igennem? tak. I am writing to you because your son has showed a behavior which is not acceaptable at our school. As you know, Ryan and three of his schoolmates drank alcohol in big amounts last sunday. Our school has a set of rules which contains no alcoho... -
Spansk oversættelse (Kort)
ForumindlægHej, er der ikke en rar og venlig sjæl med spansk kundskaber der lige har 2 minutter til at kigge min oversættelse igennem. Min oversættelse: Muchos sudamericanos de todo Sudamérica viajan a el Norte. Ellos viajan a México. Después intentan cruzar la frontera entre México y EE.UU. Ellos pagan lo... -
Inspiration
ForumindlægHey.. skal skrive en stil om citatet: mit sprogs grænser er min verdens grænser. Er der nogle der eventuelt kan komme med nogle ideer om hvad jeg kunne skrive? Det skal være en " tænke stil" kun udfra tanker må ikke skrive om fx. hvem der har sagt citatet osv. på forhånd tak -
vedrørerende Matematik c Skriftlige Eksamen.
ForumindlægHej Folkens, jeg havde lige et spørgsmål vedrørerende Matematik c Skriftlige Eksamen. Er det typisk, de gamle eksamens opgaver man løser til matematik eksamen. Altså er det opgaver fra sidste år man få til eksamen. Matematik c skriftlig 2015 maj, eller der bliver lavet nogen nye opgaver til eksma... -
Tro og handlind i Islam
ForumindlægEr der nogen der gider at diskutere om forholdet mellem tro og handling i Islam. -
Metal i syre
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er igang med at forberede mig på fysik kemi mundligt. Hvis man nu lægger magnetium i saltsyre, vil der så ikke være dihydrogenbobler i reagensglasset ? For er lidt i tvivl. Tak på forhånd. -
vinkel
Forumindlægjeg skal finde den spidse vinklen imellem linjen l og førsteaksen. formlen jeg skal bruge er tanV= a og hældningstallet mener jeg er 2. men hvordan regner jeg dette ud/den spidse vinkel- ved ikke hvordan jeg skal sætte det ind på lommeregneren? -
ekstrem eksamensangst.
Forumindlægjeg har sindssyg eksamensangst, og ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. det er som om at jeg bliver helt sort inde i hovedet, og kan slet ikke tænke klart. jeg stammer og fucker selv de nemmeste opgave op. normalt falder jeg 2-3 karakterer til en eksamen - simpelhent kun på grund af nervøsitet. ... -
hvordan dannes ioner og ionforbindelser?
Forumindlæghey hvordan dannes ioner og ionforbindelser? -
Afstem følgende reaktionskema
ForumindlægCH4 + H2O - CO + H2 . Hvis man skal afstemme reaktionen er det her så rigtigt? CH4 + H2O -----CO+ 3H2 ?? Jeg vil lige sige tak for på forhånd -
Sætning???
Forumindlægmy/mine og your/yours ind i følgende sætning: I will do it in _ way, you can do it in _ ??? Mit bud er my og your, men er ikke sikker på den sidste. -
Erindringsroman?
ForumindlægHej. Er der nogen herinde, der kan give mig en definition på en erindringsroman? Jeg skal nemlig skrive en opgave, hvor jeg skal karakterisere forfatteren, men indeni står der at det er en erindringsroman, vil det så sige at det er forfatteren, der beskriver sin egen barndom eller? Håber der er n...
