Søgning på: bestem den månedlige ydelser på de to lån. Resultater: 17821 til 17840 af 63755
-
Fransk eksamen - hvordan?
ForumindlægHejsa...Nu har jeg endelig afsluttet min fysikeksamen, men skal desværre i gang igen med en franskeksamen... Der er bare det at jeg ikke helt ved hvordan eksaminationen foregår... Jeg mener efter man har oversat og refereret på dansk, og man skal igang med den kendte tekst, hvad så? Vi har opgive... -
Søger brugeren der har skrevet opgaven "Palæstina konflikt"
ForumindlægHej! Jeg skal skrive min SSO opgave omkring Palæstinaproblemet og jeg har søgt herinde for at få inspiration. Jeg har så læst en opgave, der hedder "Palæstina konflikt" men i og med at jeg har søgt på emnet under oprettede opgaver, kan jeg ikke finde ud af hvem der har skrevet opgaven. ... -
Matematik. sandsynlighed.
ForumindlægHej håber nogen kan hjælpe mig med denne opgave.1)Man skal slå mindst en sekser i fire kast med en symetrisk terning. Hvad er sandsyndligheden for det?Til opg 1 har jeg fået det til at blive p(A)=2/3, kan det passe?2)Man skal slå en dobbeltsekser i 24 kast med 2 terninge. Hvad er sansynligheden f... -
Skal have hjælp til en opgave om soc.dem
ForumindlægHejsa.Har lidt prøv for hjælp til en opgave ang soc.dem. hvor jeg skal skrive om deres position i folketinger, herind under: magt, indflydelse og samarbejde.Jeg ved hvem de samarbejder med, men ikke hvorfor. Synes simpelt hen ikke at der er til at finde på nettet.. har ledt og ledt.. Skal skrive ... -
SU
ForumindlægHvorfor er SU'en afhængig af ens forældre indkomst? Selvom ens forældre er stenrige på papiret, er det da ikke ensbetydende med at de er "rige" i virkeligheden! Jeg kender en der får lidt over 2000 selvom vedkommende bor hjemme.. godt nok er forældrene skilt - men hvorfor får vedko... -
Matematisk løsning af gåde.
ForumindlægEr her nogel som kan komme med en matematisk løsning til denne gåde? Er desværre gået i stå, og kan ikke komme frem til et fornuftigt resultat...."Gammel og Ung er sammenlagt 38 år. Gammel er dobbelt så gammel som Ung var, da Gammel var halvt så gammel som Ung vil være, når Ung er tre gange ... -
Dansk: Søren Ulrik Thomsen
ForumindlægHejJeg skal skrive stil om Søren Ulrik Thomsens digt "Tilgiv at jeg ser dine knogler før kødet" fra samlingen "Det skabtes vaklen" 1996.Opgaven går ud på at give en analyse og fortolkning af digtet.Jeg synes det er et rimelig svært digt.Jeg tror at temaerne er sandhed, liv og ... -
Hvordan scorer jeg 13-tallet?
ForumindlægHey.. jeg får normalt 10 i mundt. og 11 i skr.... fik blandt andet 11 med pil opaf i min sidste stil... Mit engelsk er perfekt mht. fluency og kongruens, og jeg har et meget bredt ordforråd...Ved jeg kan gå op og få 11...men hvordan scorer jeg 13-tallet? ;) -
Hvad tjener en gymnasielærer?
Forumindlæg//Madsing... -
Lille oversættelse, afl. i morgen!
ForumindlægGodaften -jeg har lige lavet denne lille oversættelse. Ved ikke om det er nødvendigt med den danske tekst som jeg skulle oversætte, men sig til hvis det er, så må jeg skrive den ind. Håber på lidt hjælp, tror der er lidt fejl men kan ikke lige umiddelbart selv rette dem...It is an autumn morning ... -
SU Debat
ForumindlægVenstre har fremlagt et lovforslag som lyder, at flittige studerende skal have flere penge fra Statens Uddannelsesstøtte (SU) end deres langsomme eller dovne studiekammerater. De vil desuden afskaffe fjumreåret på alle videregående uddannelser.Jeg er selv forholdsvis enig med det; men det får mås... -
skoleskema?
ForumindlægHej, jeg har svært ved at forstå mit skema fra SDU. Er der nogen der kan forklare mig, hvordan jeg skal aflæse det? Jeg starter nemlig på 1. semester her til februar, men forstår ikke at der er lagt så meget ind og så mange farver og tal og lignende. Jeg har her vedlagt mit skema. Håber nogen ka... -
dumpning?
ForumindlægJeg forstår ikke helt.. Bør man ikke have ufattelig mange 03 og 5 taller for at dumpe? -
rettelse
ForumindlægI dag er det netop et år siden jeg mistede topper og lige siden er det kun gået mere og mere op for mig at han havde været min bedste ven. Han havde jo været som en helt normal bror for mig selvom hans forældre var døde, lige siden han var død havde jeg været i mange situationer hvor jeg godt kun... -
Hvad søger i?
ForumindlægEr nysgerrig....så vil lige spørge hvad folk derude søger/har søgt? Selv har jeg kun søgt Jura, da jeg er sikke på optagelse. -
old og rel - hvad er vigtigt?
ForumindlægHey derude:DSå starter vi igen, denne gang som 2.g'er. Efter at have lidt hist og her, med hvor svært det egentlig er komme ind på drømmeuddannelse på uni, fx psykologi eller medicin, har jeg lovet mig selv at det bliver et absolut terper år (hmm, det var det vist også sidste år..)Så derfor h... -
AU - ukonstrueret
ForumindlægJeg forstår slet ikke hvorfor alle andre har fået alle mulige informationer om deres uddannelser hvor jeg derimod blot har fået ét brev om at jeg er blevet optaget på en uddannelse. Jeg har slet ikke fået at vide hvornår min uddannelse går i gang, jeg har ikke fået at vide hvornår der er rusturen... -
Cirkel centrum & Radius..
ForumindlægJeg sidder med en cirkel i et xy-koordinatsystem, med ligningen X^2 + Y^2 - 6x + 8x = 0 og jeg skal finde centrum koordinaterne samt radius.Jeg kan udfra min fantasi gætte mig til at -6x,8y er relateret til cirklens centrum koordinater, men derudover er jeg fuldkommen blank vedrørende hvordan jeg... -
Store begivenheder
ForumindlægStår og skal skrive en stil om en stor begivenhed, som er sket i tidsrummet fra 1999 til nu. Der er jo 11.sep 01 og tsunamien, men det er jo noget alle tager og skriver om ;) så hvis i kan komme med nogle gode forslag, så vil det være niice :D -
Mundtlig eksamen?
ForumindlægHej, jeg vil bare spørger om der er nogle der ved hvordan en mundtlig eksame i 9. klasse kommer til at være? Er det fx. mening at man trækker et emne i engelsk og derefter bliver sat ind i et forberedelsesrum og får tid til at lave det man skal sige foran censor og lærer på 40 min. eller hvad? ...
