Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 17821 til 17840 af 45450
-
Valgfag?
ForumindlægHey.. jeg går i 1.g og skal til at vælge valgfag. Ville høre hvad I synes hvis jeg valgte engelsk, tysk på a-niveau og matematik på b-niveau til 3.g? Tror I det bliver for svært at følge med?(jeg har ikke de store problemer med at følge med i timerne i 1g..) -
HJÆLP! til oversættelses program (Offline mode)
ForumindlægHeeej alle her på studieportalen. Er der nogle der kender et program man kan bruge i offline mode (altså uden net forbindelse?) da jeg står og skal ti termins prøve i engelsk. så hvis der nogle kender et program der kan det. så vær venlig at skrive hvad programmet hedder eller link det her ind, H... -
!!!!SKAL ALVERSE I MOGEN!!! HJÆLP!!!!!
Forumindlægpis hader at glemme ting til en mandag håber der nogen engelsk proffer derude har skrevet en still men så skal der over sættes til engelsk det er ikke lige min stærke side>>>> (DET HASTER TIL MANDAG DEN 11-14-04 I MOGEN) :-( her er den nå der er >>> er det der hvor jeg er kom... -
oversættelse..hjælp..
ForumindlægHej!som altid har jeg problemmer med mit engelsk, hvis nogle gider at kigge på min oversættelse fra dansk til engeslk, vil jeg blive UTROLIG glad..Dansk:Charles Manson - En vurdering tyve år efteraf Anders BlichfeldtI 1969 kunne pressen verden over berette om en sensationel forbrydelse, begået i ... -
Spansk eller fransk?
ForumindlægHejsa :) Jeg skal 15. marts vælge, hvilket 2. fremmedsprog jeg vil have på A niveau (skal gå på HHX international). Tysk er helt droppet, da faget aldrig har sagt mig noget, og jeg endelig heller ikke er så god til det, da jeg har svært ved at skulle bytte sådan om på ordstillingerne. Men jeg els... -
SRP om Star Wars, Ringenes Herre, etc.???
ForumindlægGoddag! Mange af de emner jeg har fundet vedrørende SRP fanger ikke min interesse - med undtagelse af SRP-emner som beskæftiger sig med popkultur i en eller anden art. ___________________________________________________________ Følgende er serier, film og bøger jeg finder spændende (... -
Problemstilling - kildekritik
ForumindlægHej Jeg er igang med mit ottende AT-forløb, hvor vores hovedemne er selviscenesættelse. Her har jeg valgt at kombinere fagene dansk og historie. Min opgave omhandler mellemkrigstiden og hvordan kunstnerens selviscenesatte sig på denne tid. I den analyserende del af min opgave vil jeg a... -
helP
ForumindlægJeg er i gang med en OSO opgave! Jeg har om at være professor i filosofi. Kan I hjælpe mig med at finde et del emne til dette! Kan det være at fokusere? eller ! -
Antal A-niveau fag på gymnasiet
ForumindlægHej derude (-; Jeg skal her efter sommerferien starte på gymnasiet. Jeg har valgt en naturvidenskabelig linje der hedder Mat A/ Fys B/ Kem B. Jeg har nogle spørgsmål som jeg meget gerne vil have svar på: - Er det en hård linje ? - Har jeg mulighed for at få engelsk på A-niveau? -Har jeg... -
College
ForumindlægJeg er i tvivl om hvad gymnasie hedder på engelsk?Altså hvad er:High School:College:Og hvad svarer de til i det danske sytem? -
AT 3.g
ForumindlægSAMF A og ENGELSK A Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914 Nogen der har nogle gode idéer tak -
Hjælp
ForumindlægHej. Det danske ordsprog "enhver mand er sin egen lykkesmed", hvordan oversættes det til engelsk som et ordsprog. På forhånd mange tak. Venlig hilsen Bjørkvig -
Hjælp til Australien stil.
ForumindlægHej. Er der nogle, der har nogle ideer til, hvad jeg kan skrive om i min engelsk stil om Australien. Alt kan bruges! Jeg er helt tom. :d -
bandeord :S
ForumindlægHej.. Hvordan siger man: du kan rende mig i røven? på engelsk? Er det : bit my ass? håber der er nogle som kan svare for skal bruge det til en opgave i skolen. :) -
Dansk synonymordbog på nettet.
ForumindlægHeej (: Er der nogen der kender en dansk synonymordbog på nettet som er gratis at bruge ? Hvis det er må den også godt kunne tage engelske? Hlsen Astrid xD -
Eksamen, hjælp!
ForumindlægHej! Jeg sidder og skal lave engelsk synopse, men jeg kan ikke finde ud af hvilket emne jeg vil fordybe mig i, det skal være noget med Irland. Nogle idéer? :-) -
Studier efter gym.
ForumindlægHvad kan vælge at læse videre, når jeg vælger studieretningen: Spansk a Engelsk a -
Skal jeg frygte for at dumpe?
ForumindlægHej Alle Jeg har lige fået opgivet min eksamenskarakterer i engelsk skriftlig. Jeg fik 00 (hvilket jeg synes er uretfærdigt, da jeg ifølge mig selv klarede det rigtig godt!), men jeg fik 7 i mundtlig og skriftlig engelsk i årskarakterer. Mit spørgsmål er så, om jeg skal frygte for at dumpe ... -
Hvordan siger man dette ord på tysk...
ForumindlægHvordan siger man, Skydespil på tysk? har slået det op men kan ikke finde ordet og google oversæt har jeg også prøvet men så siger den bare Shooter, og det er jo engelsk :S? -
Everyone/Everybody?
ForumindlægVil gerne vide, hvornår man anvender everyone/everybody i engelsk. Her er et eksempel : Alle ved, at det ikke er sundt, men ingen ændrer deres livsstil. Tak
