Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 17841 til 17860 af 19198
-
AT religion og historie
ForumindlægJeg har om Hadj i Religion og Historie og har formuleret disse spørgsmål: Hvorfor foretager muslimer Hadj? Hvilken betydning har Hadj efterfølgende for de muslimer der har foretaget rejsen? Hvordan påvirker Hadj muslimers adfærd, og har hvis den gør, hvordan påvirker den så deres syn på samfund... -
HJÆLP ! dansk billedanalyse og fortolkning
ForumindlægHej. Jeg skal lave billedanalyse og fortolkning af et billede.. jeg skal bruge en analyse model, er der en der kan hjælpe ?? Mvh. Diana -
Spansk eller Fransk?
ForumindlægHej vil lige hører jeres mening om hvad i synes er nemmest/lettest spansk eller fransk??? -
Student imorgen..
ForumindlægHej, mit indtryk siger man at ikke særlig mange bliver studenter imorgen.Dog blivier jeg selv student imorgen (Sproglig) og vil da lige høre om jeg har nogle "compañeros" som også bliver imorgen?Hvad skal du op i og hvad tid?Jeg skal selv op 10.15 i religion, så kryds lige fingre ;)Venl... -
Tjek din skrivehastighed
Forumindlæghttp://www.play4traffic.com/game.phpI venstrehjørne kan du vælge sprog. (De staver diamanter forkert)Jeg fik 73 i første forsøg og 80 i andet. -
Borschtsch - oversættelse
ForumindlægJeg ville være glad, hvis der var nogen, der ville kigge denne oversættelse igennem og fortælle mig hvor der er adverbialled (har fået at vide at det er noget med tid og sted, men er ikke så stiv i lige det). Jeg skal nemlig sætte analysetegn (x, o, trekant, firkant og bølgestreg under adverbiall... -
Anbefal en bog
ForumindlægHey..Det kunne være cool hvis i gad anbefale en god bog eller to uanset genre. -
Oversættelse
ForumindlægDet er præpositioner (forholdsord), der styrer akkusativ, og præpositioner, der styrer dativ. Efter morgenmaden hentede vi altid avisen. - Jeg er imod regeringen. - Baren er lige om hjørnet. - Det er til pigen fra bedstefaren. - Vi kommer gennem haven. - De kæmpede hårdt mod stormen. - Dengan... -
Billedkunst LEKTIER!!!
ForumindlægVores billedkunstlærer, 3.g c niveau, giver os sygt mange lektier for. Lektiemængen tager vel ca. 20-60 min. at lave. F.eks. skulle vi her den anden dag lave tre portrætter og ALLE i klassen blev savet, fordi de ikke havde brugt nok tid på det. VI har overvejet at gå til rektor, men vi ved ikke h... -
rettelse af stil
ForumindlægHar fået en stil tilbage, som jeg skal rette og aflevere igen. Håber, at der er nogen, der lige vil kigge på det.1. ... weil Hitler einer Judenhasser war.einer er bøjet forkert - mit bud er ein2. Man stellte sie (dem/jøderne) ungerechte Bedingungen.sie er forkert led - mit bud er ihnen3. ... dass... -
discussion
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med hensyn til min engelsk stil, jeg skal diskuterer om.... citat: discuss whether there is too much violence in movies, the media, computer games etc. and what influence it has on our society. jeg håber at der er nogen der kan hjælpe på forhånd tak -
kom med jeres meninger :D
Forumindlæghej alle.. jeg vil gerne høre jeres meninger (: hvor meget skal flertalskulturen tage hensyn til mindretalskulturen, og hvor meget skal mindretalskulturen afgive af deres livsstil? skal det fx være tilladt at bære tørklæde/burka på en arbejdsplads? /signe :D -
your opinion
ForumindlægHello everybodyI want to hear you opinion about the rising number of obese children?!And if you have any ideas for overcoming this grave problem please write it too…And thanks -
hvilket valgfag? i tvivl
Forumindlægnu skal jeg jo snart til at vælge valgfag og er stadigvæk lidt i tvivl. min studieretning heddermat a, bio b, kemi b.jeg hat tænkt mig al vælge kemi a, og så har jeg en fri blok tilbage.enten kan jeg vælge et c-niveau, men det er ret uoverskueligt med alle de fag.eller kan jeg vælge fys b, hvilke... -
Får I skr. afleveringer for i samf?
ForumindlægJeg synes, det går ret sløvt til i samfundsfag. Vi har endnu ikke fået noget skriftligt arbejde for.\nHvad med jer? -
Skovby
ForumindlægHeej :D Er der nogle der har lavet en opgave ang. skovby i afsætning A . Modtager gerne hjælp :D -
Methylxanthiners opbygning
ForumindlægNogle forslag til hvad man ellers kan skrive, når man skal redegøre for methylxanthinernes opbygning? (Jeg tager udgangspunkt i koffein, theobromine og theophylline)\n\nJeg har selv skrevet, at de tre stoffer er methylxanthiner, i det at der er et x antal methyl-grupper, som erstatter hydrogen bi... -
HF eller STX ??
ForumindlægHej derude! Jeg er i en situation nu hvor jeg skal beslutte om jeg vil tage HF eller STX efter sommerferien. Jeg er virkelig usikker og ved ikke hvilken en jeg skal tage. Det er sådan at jeg faktisk er optaget på STX nu men kan først begynde i august. Jeg har været i udlandet i de sidste ... -
Kan "og" indlede en bisætning?
ForumindlægVed godt det måske er basic knowledge, men er simpelthen kommet i tvivl.. Så mit spørgsmål lyder som overskriften: Kan "og" indlede en bisætning? Sidder og skal analysere en dansk tekst, og der er ikke noget komma foran "og", trods det, at der er nexus på hver sin side af &qu... -
Skal kunne de 20 første grundstoffer?
ForumindlægJeg spørger på vegne af min ven, der har kemi A:Er det et krav, at man skal kunne de 20 første grundstoffer?Eller er det bare en _meget_ god ide at kunne?
