Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 18021 til 18040 af 95434
-
Oversættelse
ForumindlægHejsa.. er der mon ikke en som vil kigge disse sætninger for fejl??Takker på forhånd! Min oversættelse:1)You should not spend all your money on film and plates.2)My parents said that I might have a party while they were on holiday.3)After the affair John wanted never to marry.4)The director must ... -
Hjælp plizzzzz
Forumindlæghej, jeg har virkelig brug for hjælp, med at få rettet mine fejl. da jeg synes det er svært at finde sine egne fejl (: I think we have to do something about this rising problem, and it has to be now. Some of the things I think we can do, to stop happy slapping is by offering teens a lot more le... -
HURTIGT HJÆLP! 4 korte sætninger
Forumindlægskal rettes til korrekt engelsk, men rigtig grammatik osv. ?? nogen der er de dejligste og hjælpe? :) It succeded him to identify the thieves. not once he thought at his wife. When he extremely late this stormy evening arrived at work the factory was simply gone. he is send to prison, because... -
"panserformlen"
Forumindlæghej mat.genier... jeg er igang med et bevis, som jeg ikke rigtig kan sætte mig ind i... det drejer sig om beviset på http://www.logx.dk/notes/examensnoter.pdf på side 24. er der en der vil være så sød og forklare mig hvad der sker trin for trin... ? det er et meget vigtigt bevis jeg skal kunne... -
karakterer!?
ForumindlægFor det første føler jeg mig røvrendt fordi en fra min klasse som OVERHOVEDET ikek kan sankke tysk har fået 10 som afslu´ttende mdt. karakter, men nok om det.. Jeg har hermed fået afsluttende karakterer (ikek eksamens) og de ser således ud: Kemi mdt. 7 Kemi skft. 7 Tysk mdt. 10 Tysk skrft. 12 Bio... -
videregående
ForumindlægHej.Jeg har længe haft planer om at ville optages på en naturvidenskabelig uddannelse. Nu bliver jeg bare lige pludselig i tvivl. Jeg har altid fået højeste karakterer i de sproglige fag, men i mit tilfælde synes jeg ikke at det gælder at man er bedre til det man kan lide.Jeg har haft mange andre... -
Gennesnit
ForumindlægHej. I sommers færdiggjorde jeg min gymnasie-tid. Jeg har planer om at starte på min uddannelse jer til næste sommer, og derfor har jeg et spørgsmål ang. mit gennemsnit. Desværre er mit snit lidt for lavt i forhold til den uddannelse som jeg gerne vil tage. Men jeg har hørt rygter om at man må... -
Jeg mangler en til at hjælpe med rettelse af tyske stile
ForumindlægHej, jeg søger en, som har lyst, og kan hjælpe mig med at rette mine tyske stile. Jeg har tysk på A-niveau, så hjælpen skal være på dette niveau. Jeg betaler for hver rettet stil.Skynd dig at skrive til mig - mangler hjælp hurtigst muligt!S. -
Cosinusrelation (hurtigt svar søges)
ForumindlægHej :-) Cosrelation med højden faldende inden og uden for trekanten, når vi ved begge trekanter en beregning af pythagoras som vi anvendter til at nå frem til cosrelationen. Men når jeg ved hjælp af pythagoras regner begge trekanter (ved at minuserer begge pythagoras sætninger sammen) får jeg:... -
Trekant med 2 ubekendte
ForumindlægHvordan finder jeg siden a og c når jeg kender b=5 og A=36 B=119 C=25 man kan jo kun bruge cos relationerne når man kender 2 sider ik? -
Trekant ABC?
ForumindlægJeg forstår ikke en dyt af denne opgave, så lidt hjælp kunne være lækkert. I trekant ABC gælder |BC|=2|AB|og|AC|=5/2|AB|. a)Bestem Cos C. b)Bestem arealtet af trekant ABC udtrykt ved c. -
Sinus og Cosinus i en trekant
ForumindlægHej, Jeg har problemer med denne opgave: I trekant ABC er vinkel A = 62 grader, c=5 og b=7 Jeg skal så bestemme siden a og vinklen C, hvordan gør jeg det? -
Matematik - find rod
Forumindlæghej kan i hjælpe mig med at udregne dette spørgmål. jeg har svært ved den. 1) Bestem c, når 1 er rod i 2xianden -3x + c= 0 Bestem derefter den anden rod. -
enkel ting
ForumindlægJeg skal udregne antallet af moles af ascorbinsyre i fem vitamin C piller. Jeg ved at der i en Vitamin C pille er 30 mg ascorbinsyre. Hvilke oplysninger skal jeg ellers bruge for at udregne det? Kender disse to formler: n=m/M og n=c*V Men kan ikke helt finde ud uf, hvad jeg skal sætte ind hvor -
Matematik? Hjælp!
ForumindlægJeg skal betragte forskriften f(x) = 3x^4 + 4x^3 - 48x^2 + 144^+ 400 Så skal jeg bestemme for enhver værdi af c antallet af løsninger til lingningen f(x) = c Jeg aner ikke hvad c det betyder, er der nogle der kan forklare mig det? :) -
korte sætninger til rettelse
ForumindlægDEMONSTRATIVE PRONOMINER Nogle der kan rette oversættelserne igennem? tak på forhånd. 1.Kommer din søster stadig sammen med den fyr? - hvordan oversætter man sætningen? 2.Nej, men den mand, hun er forelsket I nu, er allerede gift. - No, but this man, she is love with now, is already married. ... -
Dumt spørgsmål..
Forumindlæggiver en treleddet størrelse opløftet i anden, ikke bar hvert led opløfetet i anden?? -
i en trekant ABC . . . .
Forumindlægi en trekant ABC er |BC|=(4/3) og |AC|= 2|AB| a) (tegn en model af trekanten)"har gjort" og bestem vinkel A b) bestem |AB|, når hb=4 -
Stofmængdekoncentration af chlorid i havvand hjælp
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til denne opgave. Jeg har lavet a men kan ikke finde ud af resten er der nogen der kan hjælpe? 1. Beregn stofmængden af AgNO3 i det tilsatte volumen af 0,100 M AgNO3. Noter i skemaet nedenfor. Vi bruger formlen n=c*V Måling 1: V(AgNo3)= 0,0036 L c(AgNO3)= 0,1mol... -
Differentialligning
ForumindlægHej... Jeg behøver lidt hjælp til denne opgave da jeg ikke helt ved om det er rigtigt det jeg har lavet.. I en sø er forforkoncentrationen (målt i mg/m^3) en funktion f af tiden t (målt i døgn). I en model forudsættes det, at der pr. døgn udledes en konstant mængde fosfor i søen. I denne model er...
