Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 18081 til 18100 af 22496
-
er dette en redegørelse?
Forumindlæghej alle sammen jeg skal skrive en redegørelse med ved ik helt hvordan ... fandt en eksempel på nettet men er ikke helt sikker på om det er en redegørelse : The socialworker Stephen Bentley is paying the Khan family a visit. It is not the first time the authorities visit their home, but they has ... -
oversættelse
Forumindlæghej, jeg ville høre om der var nogle der kunne hjælpe mig med min oversættelse fra dansk til engelsk, jeg har oversat den og den skal afleveres inden kl. 12.00 i dag, Jeg er ikke super god til engelsk så håbede at der måske var nogle der gad at kigge den igennem. Håber nogle kan hjælpe På forh... -
Akut hjælp til rettelse
ForumindlægDa Randolph vågnede dagen efter, havde han en frygtelig hovedpine. When Randolph woke up at the next day, he had a splitting headache. Her i landet har vi altid haft økonomiske problemer. In this country we have always had financial problems. Da festen var forbi, gik alle hjem. When the part... -
Stx eller Htx
ForumindlægI fremtiden kunne jeg godt tænke mig at læse medicin, men jeg ved ikke om jeg skal vælge STX eller HTX. Jeg elsker fagene fysik/kemi og biologi. HTX lyder spændende, men jeg har hørt at matematik niveauet er meget højt, så mon ikke det bliver for svært for mig, nu når jeg kun klarer mig mi... -
Mennesket - Dykker - Marsvin! Nogle gode forlsag?
ForumindlægHejJeg har brug for din hjælp ;)Jeg skal skrive større skriftlig opgave og har som emne valgt at sammenligne Mennesket normalt, mennesket som fridykker* og marsvinet. Om hvordan man gennem træning kan komme fra normalt menneske til en tilnærmelse af marsvinet ved at træne kroppen til det.Status l... -
Hjælp:))
ForumindlægJeg har fået som opgave at skrive et par linjer om hvorfor mit eget værelse er mit favorit rum. Er der nogle der vil tjekke det igennem for fejl så vil det være super!!:) Ma pièce préférée. J'aime ma chambre parce que c'est ma chambre seulement. Dans ma chambre j'ai m... -
Chapeau Rond Rouge - Rette
ForumindlægJeg har lavet en opgave om eventyret Chapeau Rond Rouge og ville høre om der er nogen der ville rette den. Det der står i kursiv er neksus, hvilket min lærer gerne vil have vi markerer sådan. 1. A) Fais un résumé de ”Chapeau rond rouge”. ATTENTION : Ecris au présent. Envi... -
Er eksamen vigtig for Gym?!?!?!?
ForumindlægVil lige spørge om eksamen er vigtig for Gymnasiet???!?!? -
UWC - IB
ForumindlægBag akronymerne i overskriften:\nUWC, United World Colleges\nDansk: http://uwc.dk/hvad_er_uwc/\nEngelsk: http://www.uwc.org/\nIB, International Baccalaureate \nEngelsk: http://www.ibo.org/ibo/index.cfm\n\nJeg overvejer at indsende en afsøgning til UWC. UWC-DK sender årligt 10 - 12 danske lever ru... -
Laveste karaktere
ForumindlægHej!hvad er detlaveste i har fået i karakter! -
God karakter
ForumindlægHvad er for jer en god karakter? Gør et 9-tal jer tilfredse eller skuffede? -
egnet til HF
ForumindlægJeg er lige blevet egnet til HF´. Jeg spurgte om jeg kunne klare det og er jeg egnet ? Så sagde de Jeg kan ikke se hvorfor du ikke kan klare HF? Det kan du sagtens... Ja, det er godkendt for min side da.. De kommentarer har jeg fået efter jeg spurgte mine lærer... -
Profil-indlæg
ForumindlægNedenstående er min profiltekst, da nogen har ønsket at kommentere på noget af indholdet - har jeg lagt den op her. Så debatten kan deles med alle. Jeg har oprettet en profil, fordi studieportalen gerne vil starte en politisk debat relateret til uddannelse og den deltager jeg gerne i. Jeg har si... -
Gamle karakterskala & videregående uddannelse ?
ForumindlægHej alle ! Jeg står og skal til at søge ind på videregående uddannelse her efter sommerferien, og jeg afslutter min nuværende gymnasielle uddannelse her om nogle dage. Jeg er under DEN GAMLE REFORM - altså benytter jeg mig også af den gamle karakterskala. Jeg ved godt, at der har været en masse... -
Oplysningstiden
Forumindlæghvad kan helt central sige om gudstro og oplysningstiden? -
Argumentation
ForumindlægHejsa Jeg har et kort spørgsmåål vedr. mine resultater som jeg har fået. Jeg får for middelstærk syre en pH på: 2,88 og for svage syre får jeg også en pH på: 2,88 Hvad er grunden til det er det samme resultat? Og har en pH en enhed ? På forhånd tak :) -
Hvordan det er at gå i gymnasiet
ForumindlægJeg skal starte i 1.g efter sommerferien på Espergærde Gymnasium og HF. For at være lidt forberedt kunne jeg godt tænke mig at høre hvor mange timer I bruger på lektier om dagen, hvor mange afleveringer I har om ugen samt om I synes det er hårdt at gå i gymnasiet. -
Forskel på dyr, robotter og mennesker
ForumindlægHej, Nu jeg tænker over det ikke? - Hvad er så forskellen på dyr, robotter og mennesker? Jeg er kommet frem til at det hele "bare" er én stor cocktail, hvor alle ingredienser åbenbart ikke har været i stand til at blive mixet. Liv1988 -
Rettelse af en kort tekst om mig selv på tysk
ForumindlægHej Jeg har skullet skrive en kort tekst om mig selv og min bedste ven på tysk. Det skal i alt fylde en A4-side. Jeg har først skrevet det, der skal stå på tysk på dansk og derefter oversat teksten til tysk. Er der en venlig person derude, som vil rette det igennem? Præsentation af mig se... -
STX eller HTX
ForumindlægGoddag Jeg er en ung dreng på 15, der snart skal til at vælge en ungdomsuddannelse. Jeg er i tvivl om, hvad jeg skal vælge, enten venner og skole eller bare skole og færre venner der går på gymnasiet. En del fra min klasse har valgt STX, men jeg hælder mest til det tekniske gymnasium. I 8. klass...
