Søgning på: de måske egnede. Resultater: 18101 til 18120 af 29788
-
KLOGE MENNESKER...
ForumindlægHej er der nogen der ved noget okm følgende: -realisme -impressionisme -neoimpressionisme -ekspressionisme -postimpressionisme -symbolisme -fauvisme -kubisme -futurisme hvis i kan forklare med egne ord ville det være bedst, for det er det jeg har brug for. På forhånd tak -
Andengradspolynomium
ForumindlægHej SP Kan det passe at B er graf for p? Håber at der er nogle der kan hjælpe :) Opgaven er vedhæftede. Tak på forhånd :) -
Brøkens forkortelse
ForumindlægHvordan forkorter man brøkker? Har prøvet at forkorte men kunne ikke forstå det? Er der nogle der kan hjælpe mig på vej eller besvare den med mellem regninger så jeg forstår det? Tak for hjælpen på forhånd ! -
Hormonernes funktion
ForumindlægHej, hvilken funktion har hormoner i kroppen? -
rødder / faktorisering?
ForumindlægLad eksempelvis en funktion f være givet ved f(x) = x^2 - x - 2 f kan så "faktor-opløses" i første-grads-faktorer: f(x) = (x+1)*(x-2) (denne opgave er fundet herinde på siden som et eksempel) ________________________________________________________ jeg forstår ikke hvordan man umi... -
Indledning - hjælp!
ForumindlægJeg skal til AT-eksamen nu her på mandag, og jeg sidder pt. og arbejder på mit talepapir. Har skrevet en indledning, men er i tvivl om den er ok. Nogen der vil bruge 2 min på at læse den igennem? (Skal lige siges at den skal skrives i stikordsform på talepapiret, denne meget lange version skal på... -
SSO emner
ForumindlægHej Er der nogen der har gode ideer til sso. Jeg kunne godt tænke mig at skrive om en infektionssygdom, fx noget lignende tuberkulose. Kan i komme på ideer til infektionssygdomme? -
Fysik c-niveau STX -eksamen
ForumindlægJeg skal op til eksamen i mundtlig fysik c på stx. Det er 24 timers prøve, men jeg er lidt i tvivl om hvor meget det er nødvendigt at læse før man trækker emnet, hvis man sådan er nogenlunde inde i stoffet. mit spørgsmål er så, er der nogle der selv har prøvet at være oppe i 24 timers eksamen? ... -
potenssammenhæng
Forumindlæghjææælp er helt lost har kæmpet længe med denne opgave men kan dsv ikke finde ud af det.. håber der er en der kan hjælpe tak på forhånd:)) - skal afleveres imorgen Jo mere en hest vejer jo mere foder skal den have at spise. Sammenhængen mellem hestens vægt x (kg) og mængden af korn den skal ha... -
Kender du JBS? "undersøgelse"
ForumindlægHej vi er en gruppe som har erhvervscase som omhandler underbukse mærket JBS. vi vil gerne spørge jer: kender du JBS? bruger du JBS? hvis ja, hvor gammel er du? hvad synes du om deres underbukser? hvilken alders gruppe tror du JBS underbukser er lavet til? på forhånd tak Hilsen Annette, ... -
Korrektur i tysk
ForumindlægHejsa. Vil I stryge min aflevering hurtigt igennem, og pointere eventuelle fejl? Rudolf ist shculdig geboren nach Angaben sich selbst. Die Eltern warten Nazi und haben recht zu viel Juden getötet. Deshalb fühlt Rudolf schuld; weil die Eltern nie für ihre Taten bestraft wurde. Die Reaktion des... -
|2x+8|>6 - numerisk værdi
Forumindlæg|2x+8|>6 nogen der kan hjælpe mig med den opgave? :) ved ikke helt hvad jeg skal gøre med det der to-tal som er knyttet til x-et. -
Integrabel, men ikke kontinuert
ForumindlægKan en funktion godt være integrabel, men ikke kontinuert? En differentiabel funktion skal, så vidt jeg ved, altid være kontinuert. -
reference system?
Forumindlæger der nogen der kan sige mig hvad et reference system er? har søgt lidt på nettet og kan kun finde noget med det er måleenheder for fx meter og tommer, men ikke noget om hvad det helt præcis er. tak på forhånd -
Har VILJEN, men IKKE snittet til at studie Medicin :(
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg vil virkelig gerne læse medicin, men problemmet er mit snit. Jeg går i 2.g, og har et snit på 5,6. Jeg kan umuligt komme i nærheden af et snit på 10 :(. Jeg ved man kan komme ind gennem Kvote 2, men hvad lægger de vægt på..? Jeg har en del erfaringer bl.a. hospital (ren... -
Hold da helt ferie!
ForumindlægEr det bare mig, eller er her bare krig herinde for tiden? Jeg nævner ingen navne, men synes bare, der altid er nogen efter hinanden. Kan vi ikke undgå dette? (: Fred*Harmoni*Idyl. Mus. -
Gode råd til FSA
ForumindlægHej nørder! Jeg skal op til FSA i fysik på mandag, og jeg ville spørge om i havde nogen gode råd til hvad man kan eller skal gøre, og hvad man ikke skal eller må gøre? I må også gerne dele jeres oplevelser, hvis det er :)? -
Mediefags eksamen! hjælp!
Forumindlægjeg skal op til mediefag på mandag, er lidt usikker på hvordan det kommer til at forgå, nogen der har erfaring? jeg ved jeg trækker et klip fra en film/doku noget lgn. og ved også jeg skal fortælle om min egen film, mit eksamens projekt, men hvordan skal jeg fremlægge min egen film? ville det vær... -
tegn grafen for f og benyt modellen
ForumindlægHej! har problemer med at forstå denne opgave, håber nogen kan hjælpe (se fil) -
Mediefag, hvor meget tæller en god eksamens film?
Forumindlæghvis ens fremlæggelse er til fx 4 kan filmen så trække en karakter op?
