Søgning på: hitlers vej til magten sso. Resultater: 18101 til 18120 af 19042
-
DF's lovforslag
ForumindlægHørte lige Dansk Folkepartis lovforslag om at man ikke må bære tørklæder på offentlige instutitioner, og jeg kunne godt tænke mig at høre de forskellige meninger om lovforslaget. I Holland, Frankrig, Tunisien og Tyrkiet må man ikke bære tørklæde på offentlige instutitioner. -
Opskriv et hastighedsudtryk for reaktionen
Forumindlægopgaven er skrevet og foklaret i denne her tråd: https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=1367919. Det jeg ikke forstår er hvordan eksponenten n er lig med 1. Jeg ved at O?2 halveres og reaktionen er ligefrem proportional medkoncentrationen af NO som så er 2 altså det dobbelte M... -
SÆD
Forumindlæghey, kan det påvirke livmoderen, hvis hun indtager sæd ? Sidst sagde hun nemlig at hun gerne ville prøve at sluge mit sæd næste gang jeg kom... men nu kom jeg lige til at tænke på om det kan gøre hende gravid ? -
Pilot uddannelse
ForumindlægHej venner: Jeg er lige gået ud af 3g og vil meget gerne starte på pilot uddannelsen her efter sommer, men som vi alle ved man skal til optagelses prøve som jeg er mest bange. Grunden til at jeg skriver det er at jeg vil være mest muligt forberedt til prøven men hvordan, ved jeg desværre ik... -
Kraftmoment på stang i tyngdefelt
ForumindlægLad os betragte en stang, der ligger vandret i tyngdefeltet. Rundt om massemidtpunktet er der tydeligvis ikke noget kraftmoment, så stangen roterer ikke. Tager man derimod et vilkårligt andet punkt på stangen, lad os f.eks. sige en af endepunkterne, vil der være et kraftmoment fra vægten af s... -
Hvordan beviser jeg dette? og hvad kaldes det?
Forumindlægnår x > 0 Hej hvordan beviser man dette? er det ikke vha tretrinsreglen, hvis ja hvordan ? :) kender i evt. nogle steder på youtube hvor man kan se det :) -
Snyd
ForumindlægHey.. Mit debatoplæg er relativt simpelt:Er det okay at snyde, for derved at opnå en bedre årskarakter? -Fx. ved at kopier en aflevering fra dette site Og til sidst, har DU nogensinde snydt? -
Snyd til eksamen
ForumindlægLad os sige at jeg er ganske utilfreds med mit gennemsnit siden det er uhyre lavt da jeg brugte mine gym år på at fjumre rundt som en åndssvag tosse (2010erne) og på irrelevante fag der på ingen måde interesserede mig eller var fagligt aktuelle i fremtidig hensigt og efterfølgende har udviklet mi... -
Differential regning
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med vedhæftede opgave? Det er med hjælpemidler. -
Engelsk Rettelse :D
Forumindlægdenne stil skal afleveres imorgen den 1.okt nogen der gider at kigge lidt på den ? -
Studieretningsvalg, suk
ForumindlægJeg går i 9. klasse, og om ca. 4 måneder skal jeg vælge studieretning. Næste skoleår skal jeg til USA på High School i et år, så jeg skal altså om 4 måneder vælge hvad jeg skal om over halvandet år, så det gør bare situationen endnu værre. :) Jeg står i den situation, at jeg på den ene side ... -
Projektopgave, polynomier, areal
ForumindlægHar fået den vedhæftede opgave, men kan simpelhen hverken bestemme et korrekt udtryk eller arealet af græsset. Håber en kan hjælpe og give lidt stiord til opgaverne. -
Klogeste på studi
ForumindlægHvem (fraregnet mig) er den klogeste på studieportalen? :) -
Larange Polynomie
ForumindlægFindes der en formel som kan regne Larange Polynomie udfra x-antal punkter. Altså en formel som ikke er bundet af antallet af punkter, eller på måde kan selv varierer sig i forhold til antallet af punkter. -
Gymnasier i Gentofte
ForumindlægHej med jer Jeg går i 9. klasse, og skal til at beslutte mig for en videregåendeuddannelsen. Mit gennemsnit er nuværende på 9,5 og min UPV har fået et kryds i parat til en gymnasial uddannelse. Min studievejleder er afsindig uengageret, så jeg... -
Rubik's cube
ForumindlægHvad er din rekord i at løse en 3^3 rubiks cube? -
case
ForumindlægJeg har fået en case om en person med: Lavt BT 90/60, høj puls 115, lav Hgb 6,0mmol/l Det jeg har tænkt mig at tag fat i er det lave blodtryk eftersom hun har fået revet en arterie over, og derefter vil jeg bruge formlen BT=MW*PM og forklare hvorfor pulsen er steget og hun måske har en tenden... -
Fysik-A energiniveauer
ForumindlægHej Jeg sidder fast i en opg. Nemlig opg. 7. Kobberlaser. Skal jeg regne på hvert eneste "hop" fra energiniveauerne eller er der en nemmere metode? Det haster forholdsvist :) -
Tror at jeg dropper ud
ForumindlægHver dag er jeg i gang med lektier 24/7. Og problemet er hver gang kan jeg ikke fínde ud af det og det er også ret irriterende at tænke på at folk som arbejder kan det på få minutter, mens jeg skal bruge 24 timer på det JEG ER GODT TRÆT AF DET! Jeg har grædt hele aftnen igår aftes om en stil so... -
FEDME
ForumindlægHvad mener I derude skal gøres for at forebygge at overvægt bliver en folkesygdom?
