Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 18201 til 18220 af 27764
-
Snydt for en karakter
ForumindlægHej allesammen, jeg håber virkeligt der er en, som er god til engelsk der vil hjælpe mig med at læse en stil som jge skrev til eksamen igennem og give en bedømning. Jeg har fået 4, selvom jeg plejer at få 10. Jeg er virkeligt helt nede, håber virkeligt der er en der vil hjælpe mig. Er så skuf... -
Eksamen
ForumindlægHej jeg har netop lige trukket min 24 timers eksamen. Jeg trak velfærd og Økonomi. jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe det an, problemformulering/problemstilling, er der ikke nogle af jer søde mennesker derude der har nogle gode ideer ? jeg har fået 10 bilag ; De gamle truer os alle, velfærds... -
Induktiv eller deduktiv? Betydning
ForumindlægHej Er der nogle, som kan foklarer de to begreber ´índuktiv´´og ´´deduktiv''? jeg skal nemlig forklarer hvilke metoder, som jeg har brugt i en danskhistorie-opgave og jeg forstår virkelig ikke hvad disse to begreber betyder, når man sætte det under ordet ''metoder'... -
KEMI B EKSAMEN
ForumindlægHalløjsa, jeg er igang med at forberede mig til eksamen i Kemi B. Kemi B eksamen er jo en slags samtale mellem elev, lærer og censor. Derfor ville jeg høre om I har nogle gode råd til den mundtlige kemi eksamen. Som jeg kan forstå så forbereder man ikke en desideret "fremlæggelse" -
Bob marley i SSO
ForumindlægHejJeg har tænkt mig at skrive om bob marley i min større skriflig opgave under faget Engelsk... er der nogen der har skrevet om Bob marley.. er der nogen der ikke kan anbefale at skrive om ham! er det dumt! måske svær at score en god karakter når man skriver om personer! -
Engelsk Skriftlige B-niveau 2003
ForumindlægHej folks!Vil lige høre om der var nogen sproglige derude, der har været op til engelsk skriftlig (for sproglige - obligatorisk) ligesom mig, og hvad de synes om oplægget - Prospect House. Jeg personligt havde svært ved at skrive om det, men efter at have snakket med nogle af mine klassekammerate... -
Latin styrer.... LÆS
Forumindlæg...hm... eller gør det nu også det..? Ihvertfald ikke i mit tilfælde...Ville bare høre fra nogle af jer sproglige som har været oppe i latin, hvordan det har været, hvad der giver/ikke giver point etc. Skal selv op på tors, og jeg er ret lost i det fag, så hvis nogle skulle have nogle rigtig gode... -
Et essay??
ForumindlægHej alle, jeg skal lavet et essay, men ved ikke hvordan man laver et, hvad det skal indeholde osv?? er der nogen som lige vil fortælle mig, hvordan man gør, stikord er okay :) jeg har til den 10 januar, så alle kan bare svar' vil nemlig prøve at lave den i god tid :) -
Fransk eksamen - hvordan?
ForumindlægHejsa...Nu har jeg endelig afsluttet min fysikeksamen, men skal desværre i gang igen med en franskeksamen... Der er bare det at jeg ikke helt ved hvordan eksaminationen foregår... Jeg mener efter man har oversat og refereret på dansk, og man skal igang med den kendte tekst, hvad så? Vi har opgive... -
Metaovervejelser
ForumindlægHej.. jeg er ved at skrive SRP og skal i den forbindelse redegøre for de metaovervejelser der er benyttet.. jeg er bare ikke sikker på hvad det dækker over? på forhånd tak.. vh Alberte -
En der vil LÆRE mig dette?
ForumindlægJef fatter høstblomst af det min lærer siger, så nu må jeg spørge en af jer og jeg ønsker vejledning ikek SVAR! :-) Det drejer sig om følgende (vi er i øvrigt lige startet på afsnittet om onotoniforhold): Angiv definitionsmængde, nulpunkter, fortegn og monotoniforhold for f(x)=(1/4)x4-x2 Jeg er n... -
Eksamensteknik
ForumindlægHej...For et par måneder siden var der et indlæg, hvor man kunne "dele" sine karakterer med andre. Det viste efterfølgende at mange fik gode karakterer - både årskarakterer og eksamenskarakterer. Selv får jeg ikke lige så høje karakterer som mange af jer andre. Er på et middelgennemsni... -
Eksamenssnyd???
ForumindlægHej folkens!!Jeg har lige brug for en ekspertvurdering omkring en lidt speget situation, jeg er havnet i.Til skriftlig eksamen i Samf. i tirsdags laver jeg delopgave C, hvilket en anden pige fra min klasse også gør. Spm. 3 i den delopgave minder en del om en aflevering vi lavede tidligere på året... -
samf-metode: Kvalitativ/kvantitativ?
ForumindlægJeg bruger i samfundsfag en hypotetisk deduktiv metode hvor jeg forsøger at påvise nogle teorier om identitetsdannelse ved at undersøge et værk omhandlende identitetsdannelse, og se om de pågældende teorier er at finde. Men er dette mere overordnet en kvalitativ metode? Kan nemlig ikke finde ud a... -
Notater til tekster?????
ForumindlægJeg gad godt vide om der var nogen der havde notater til nogle af disse tekster?? Det ville være en stor hjælp:) 'Jenseits der Stille'Deutschland nacht dem sweiten Weltkrieg'Rut Brandt-Berlin 1947'Die Lange'PerihanDer gelbe JungeTakk -
Rettelse af en fransk stil
ForumindlægLa fantaisie du garçon. Le garçon arrive pour l’école et il a beaucoup devoir. Lorsque il avait dans la maison, il se trouve à son lit. Il fantaisie : « l’oiseau avec une grand voiture, l’oiseau circule. Pendant qu’elle écoute de la musique. Soudan ! un arbre... »Ses parent arrive dans la chambr... -
Kemi olympiade
ForumindlægEt lille spørgsmål vedrørende, hvilke hjælpemidler, der tilladt. Sådan som jeg har forstået det, så er det kun formelsamling, databog og lommeregner, som må medbringes. Men da der i min formelsamling, f.eks. ikke er noget om spektroskopi, bliver disse opgaver noget svære.\n\nJeg ville egentligt b... -
Et eventyr, kongens datter
ForumindlægHej. Jeg sidder og skal lave en litterær artikel "Et eventyr" om Kongens datter af Viggo Stuckenberg. Så jeg tænkte på om der var nogle som også havde skrevet den, som kunne komme med nogle gode råd at have med i artiklen? på forhånd tak :) -
nogen som ville tjekke 12 sætninger oversat fra da-Eng
Forumindlægnogen som ville tjekke 12 sætninger oversat fra da-Eng -
Eksamen
ForumindlægHej..Jeg skal op til eksamen i old d. 8 juni, og jeg er vildt nervøs for er ret usikker på hvordan det foregår.. vores lærer prøvede at lave en prøve eksame for os men det endte med at det kun var hende der sagde noget.. jeg ville godt hører om der er nogen som kan forklare mig hvad der sker til ...
