Søgning på: bestem tallet p'(15), og forklar, hvad dette tal angiver. Resultater: 18241 til 18260 af 144397
-
Tjek det vedhæftede fil, handler om andengradspolonymier
ForumindlægHjælp -
Hvad indeholder en journal?
ForumindlægSom 2.g'er ved man efterhånden godt hvad en god rapport skal indeholde, men vi har aldrig været så heldige at kunne slippe med at skrive en journal - før nu. Hvilke punkter skal en journal indeholde? Er det bare ligesom en rapport, blot uden diskussionafsnittet, eller er der andre forskelle? -
Kan du regne det ud? =)
ForumindlægHvad er sandsynligheden for at få højst 5 seksere ved kast 6 kast med en terning? Hvad er sandsynligheden for at få højst 3 seksere ved 17 kast med en terning? =) =) -
f(x)=b*a^x
ForumindlægHej kan ikke lige gennemskue denne opgave please hjælp :D Under en kemisk reaktion mellem bromidioner og bromationer i en sur opløsning ændrer bromkoncentrationen sig med tiden. I en matematisk model kan bromkoncentrationen beskrives ved f(t)=3,00-3,00*e^(-0,0116*t) hvor er koncentrationen mål... -
beregning af højde
ForumindlægHvordan beregner man højden i en trekant? -
trigonometri AB
ForumindlægHej |AB| er det lige med c?? og er |AC| = b?? |BC| = a????????? -
Funktions regning..
Forumindlægf(t)=3-3*e^(-0,0116*t)\nHvor f(t) er, målt i millimol pr. liter, og t er målt i sekunder.\n\n-Beregn, hvor lang tid der går, før bromkoncentrationen er 1,50millimol pr. liter.\n\nKan det passe at der går ca. 25sek? -
Brug af 'solver' på TI-84 plus
ForumindlægHar denne ligning:x^3-x^2-2x=0 hvor jeg så har opløst i faktorer:x(x+1)(x-2)=0Herefter har jeg så prøvet at bruge 'solver' funktionen på min TI-84 plus lommeregner, men her finder den ingen løsninger, tilsyneladende - det kan selvfølgelig godt være jeg gør det forkert, da det er første ga... -
Fysik - opvarmning af vand fra is til damp
Forumindlæg -
Korrekt integreret?
ForumindlægHey, ville baer høre om følgende er korrekt integreret:2S (x^4+7x)/x^2 dx =12S x^2 dx + 12S 7x/x^2 dx =111,67 + 7ln(2)Skriv endelig, hvis det er lidt uoverskueligt.Mvh, HUnd -
Opgaver
ForumindlægJeg har oploadet filen hvor opgaverne står i, jeg har virkelig brug for hjælp til opgave 1 og 2, og den sidste del af opgave 4 :) håber virkelig i kan hjælpe mig :) på forhånd tak -
fortællervinkel
Forumindlæghejhvad er en implicit og inplicit (mener jeg det hedder) fortæller?? -
Chinatown: hvilke itenciteter findes i England , og hvordan lever forskellige itenciteter sammen i England ? Hjælp please
ForumindlægEn som kan hjælpe mig igang please -
omregning...
ForumindlægHej :-) Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til at finde ud af hvordan jeg regner ud hvor mange kg Co2 der udsendes ved at forbrænde 2500m3 naturgas? (1 m3 naturgas har massefylden 0,670 kg/m3 håber I kan hjælpe? -
retstavning
ForumindlægI hvilke af de to følgende sæt er kommaet sat korrekt ifølge de grammatiske kommaregler: 1) Dvs., at manden er glad. 2) Dvs. at manden er glad. Spørgsmålet er, om der skal være komma efter "Dvs.". -
To oxogrupper!
ForumindlægJeg skal navngive et stof, der har to oxogrupper. Hvordan gør jeg det? Det er et lige carbonskelet med 7 C'er. På det første og det fjerde set er der dobbeltbundne O'er. Hjælp? -
regne i parantes
Forumindlæg(+7) * (-6) Siger man så: 7*6 = 42 Og fordi + * - = - Er resultatet -42 ? -
Hjælp med at forstå denne løsning
Forumindlægjeg vedhæfter både spg og svar. det er i a) delen når der skal findes arbejde, at jeg har et spørgsmålet (til løsningen) i løsningen, hvad skal der indsættes istedet for hhv. v2 og v1, for at resultatet -1.22 kJ fås. -
ligevægt
Forumindlæghej, jeg er altså gået helt i stå med denne opagave.. jeg tager udgangspunkt i denne reaktion PCl_5 <-> PCl_3 + Cl_2 Kc = 0,042 koncetrationerne har jeg udregnet mig til at være PCl_5 : 0,150 M PCl_3 : 0,032 M Cl_2 : 0,032 M så er der ligevægt.. REAKTIONEN FOREGÅR I EN BEHOLD... -
RENTETABEL!!
ForumindlægER der nogen som ligger inde med formlen til rentetabel 3 ? eller en fil hvor hele rentetabellen ligger på, eller evt bare kan fortælle mig hvad der står i Rentetabel 3 under 10%, N=5 ?? Jeg skal aflevere SRP i morgen , har lidt travlt ;) ..
