Søgning på: srp engelsk religion. Resultater: 18261 til 18280 af 35259
-
3.g - hårdt år ?
ForumindlægHvad mener i om 3.g: er det et hårdt år med mange afleveringer eller hvordan er 3.g ? -
Hvad er mobning??
ForumindlægEt par sætninger og ord der beskriver hvad mobning er? -
RET MIN OPGAVE OG FÅ NOGLE PENGE IND
Forumindlæghvad har lyst til at tjene nogle penge, ved bare at rette min opgave ? -
Hjæp til SOP - Afsætning A og Innovation A
ForumindlægHej Jeg skal skrive den store opgave i 3G, dog er jeg meget itvivl om hvilken emne jeg skal skrive om. Jeg har tænkt lidt på LEGO i forhold til voksen lego såsom LEGO Technic. Dog er jeg itvivl om, hvordan problemstilling samt problemformulering kan se ud. Jeg har også tænkt lidt på LEGO i Ki... -
Gloser veninger ?? :)
ForumindlægHej folkens. Er der ikke nogen der har nogle gode veninger/gloser til engelsk skriflig eksamen. ville være dejligt hvis i ville dele dem, med os der er så "hreldige" at skulle op imorgen ;) På forhånd tak :) -
Links til differentialligninger, differentialregning og integralregning?
ForumindlægHej folkens! Jeg er virkelig en hat til differentialregning, integralregning og differentialligninger - især sidstnævnte - så jeg ville høre om nogen af jer har nogle links til steder, hvor det bliver forklaret fra bunden og helst lidt pædagogisk? På forhånd tak! - Monika. -
Kort tekst - rettelser? Børnemordere
ForumindlægHej Jeg har oversat en tekst fra Chili (marts i år) til engelsk, der handler om børnemordere. Det ville være rart med et tjeck før jeg afleverer :) På dansk: Alder: Begge ti år. Offer: En toårig dreng. Drabet: Jon og Robert havde brugt det meste af dagen den 12. februar 1993 på at rende rundt ... -
Hvad er forskellen??
ForumindlægHej allesammen, Jeg går på nuværende tidspunkt på HHX. Jeg har tænkt over videregående uddannelser, og jeg er egentlig bare nysgerrig omkring. Hvad er forskellen på Matematik-økonom uddannelsen i forhold til økonom uddannelsen? Kan se at man skulle have 6,7 i snit for at komme på Økonomi ud... -
2 oversættelser
ForumindlægHejsa, Jeg har lavet de her to små oversættelser, og vil lige høre om nogen gider kigge dem igennem. Har selv rettet hvad jeg kunne, så jeg håber ik der er nogle fejl ;)1)Parvez har nu i snart to årtier boet i london, hvor han ernærer sig som taxa-chauffør. Han føler ikke længere den store tilkny... -
Forskel på epsilon-delta definition og en fra DTU e-noter
ForumindlægHej derude Sidder og læser lidt op på noget matematik inden jeg starter på DTU og har prøvet at lede efter en forklaring på engelsk af den definition de giver af kontinuitet i DTUs e-noter, men kan ikke finde nogen på google. http://01005.mat.dtu.dk/materialer/enoter/afsnit/NUID27-tn14/ På den... -
Tre højniveaufag i 3.g
ForumindlægHejJeg skal snart beslutte hvilke valgfag jeg vil have i 3.g.Jeg har Mat+, så det skal jeg jo også have i 3.g.Derudover vil jeg også have fysik på højniveau. Som det sidste valgfag har jeg tænkt på at vælge engelsk på højniveau.Jeg er dog i tvivl om hvorvidt lektiemængden vil blive for stor, der ... -
help with this sentence!
ForumindlægHej. Hvordan skulle dette siges på engelsk? "Intet menneske kan nogensinde værdige sin uskyldige sjæl til fængslet." -
hjælp til en opgave jeg ikke kan finde ud af! Sfærisk navigation
ForumindlægHej, jeg sidder og er igang med SRP, men den matematiske del er lidt mere end uforståelig for mig, jeg har forsøgt men synes ikke det giver mening, og kan derfor har jeg brug for hjælp. Jeg vil bare gerne have forklaret hvad man skal, og ikke få lavet opgave. Jeg kan give et eksempel af opgaven... -
SSO Opgave: emne,problemformulering.
ForumindlægGoddag,allesammen. jeg har valgt Islamisme som politisk ideologi som emne for min sso-opgave i samfundsfag. Og skal nu lave en problemformulering, her ku godt tænke mig lidt hjælp til, jeg har Har tænkt på at skrive opgaven om opfattelsen af islam og islamisme,forskelle evt ligheder og så dereft... -
Tørklæde på en arbejdsplads
ForumindlægHVad synes i om folk med tørklæde bag en kasse i din superbrusen hvor du handler ind.. generer det dig? eller ? del din mening.. :) personligt synes jeg selv det er okay. Det generer mig overhovedet ikke, og måske en skønne dag kommer jeg selv til at gå med det lol ;) who knows :) -
Rette
ForumindlægHej alle samen . Jeg er i gang med noget engelsk stil på vuc 10.kl . Men jeg er virkelig dårlig til engelsk så jeg håber i kan hjælpe mig med at rette den engelsk version. Jeg ved godt i kommer til undre over hvor dårligt jeg er til engelsk. På forhånd tak :) Det er den Engelsk version som skal ... -
Kommentar.... McDonald's ansatter er vinder eller tavere
ForumindlægHej jeg sidder lige og skal skrive en kommentar til en tekst. Men ved ikke helt om det er det rigtige jeg gør. Nogle som kan hjælpe meget hurtigt..... i; Her er hvad jeg har skrevet indtil videre. 5 Hvem vinder? Jeg syntes det det er en rigtig god ide McDonald’s har. Ved at ansætte fo... -
Hjælp..
ForumindlægHeeeey folk. :)) Jeg har virkelig brug for jeres hjælp.. Jeg går nu i 8 klasse, og jeg nærmer mig i 9'ende uhaaaa. Jeg er ik så god i skolen, altså de karakter jeg har fået er VIRKELIG dårlige karakter, 02 og 4, men mest 02'er :(( .. Det er også min egen skyld at jeg ik har taget mi... -
Læge (Løn)
ForumindlægHvad tjerner en ny uddannet læge efter de 6 år på KU. og hvad kommer lønnen op på efter 10 år ca ? -
er dårlig til tysk det haster
ForumindlægEr der nogle fejl? Meine Winterferien ich war zusammen mit Freunde. Ich war in dem Kino Samstag mit Laura und sahen ”all inclusive”. Es war sehr gut und es was sehr komisch. Montag ich war in Ålsgårde, wo ich meine Freundin Naya mit Laura besucht. Wir haben sehr viele spass gemacht....
