Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 18321 til 18340 af 77388
-
GYMNASIE STUDIERETNING SKIFT - PLS HJÆLP :(
ForumindlægHej Folkens Så jeg går lige nu på gymnasium under 1.g. Jeg har "valgt" retningen mat A og fysik kemi B. Det er alt sammen pres fra mine forældre der har gjort det og slet ikke mit valg. Vi kom op og slås om det og de tvang mig faktisk til at skifte retning da jeg valgte SELV en retning... -
drømmejob??
ForumindlægHej.. sidder lii og stener for vildt lige nu.. hmm så ville bare lii høre hva i går og drømmer om at blive?? jeg vil selv gerne søge ind på medicin 2008 ( er færdig med gym der) men altså jeg kan se at snittet skal være meget over 9 ( liii under 10) hmm men fra 2008 så skal man vel bare ha mat A ... -
kemi B eller A?
Forumindlægjeg kan ikk få kemi her i 2g og højst sandsynlig heller ikk i 3g. betyder det noget, når jeg ikk ved hvad jeg skal bagefter? er der meget der kræver at man har haft enten kemi B eller A? (grunden til jeg ikk ka få det er fordi der ikk bliver oprettet nogle hold, og går på matematisk så har jo haf... -
nægtet oprykning
ForumindlægHej, Jeg går i 2g, og jeg har det ikke så godt i min klasse, hvilket kan ses på mine årskarakter (gennemsnittet er lidt under 02). Jeg har afleveret alle mine opgaver og har ingen fravær i fremmøde. Jeg er blevet nægtet oprykning til 3g på mit nuværende gymnasium Jeg har været virkelig ked af d... -
novelle
ForumindlægHej jeg skal op i dansk eksame meget snart, jeg skal op i novelle fra perioden 1940-1990. men kan bare ikke finde en god novelle, kan i hjælpe. -
Planens ligning
ForumindlægJeg har disse tre punkter: A(2,5,3), B(3,7,-1) og C(3,4,8). Jeg har bestemt min normal vektor til <6,-9,-3> og så vælger jeg C som mit punkt og får følgende ligning for planen: 6x-126-9y-9z=0 Jeg skrev 6(x-3)-9(y+4)-9(z+8)=0 for at nå frem til den. Jeg får bare ikke det samme resultat s... -
Om det er rigtigt..
ForumindlægJeg ska til eksamen på mandag og har derfor skrevet al det ned som jeg vil sige, men tror da at der er visse fejl som jeg godt vil ha rettet.. Er i ikke søde at kigge det igennem og rette evt. fejl ? :) 1. Ich habe dieses Thema gewählt, weil es sehr interessant für mich ist und ich um meinen Tr... -
STOR historieopgave - HJÆLP!
ForumindlægHej, Jeg er i øjeblikket i gang med at skrive min dansk/historie opgave, hvor jeg så har valgt at skrive i historie.. Jeg har valgt emnet Kvindekampen i Danmark, hvor jeg især fokuserer på 60-709;erne, hvilke kvinder det var samt at sammenligne med nutiden, og hvordan det har påvirket kvindern... -
Hvilken prøveform?
ForumindlægJeg har brugt meget af denne morgen på at diskutere med nogle venner, hvilke form for test/prøver, der er bedst.Der er IKKE tale om afsluttende eksamener eller årsprøver...Her er nogle af de muligheder vi diskuterede:1) Uforberedt prøve u. noter2) Uforberdt prøve m. noter3) Forberedt prøve u. not... -
Hvad søger i?
ForumindlægEr nysgerrig....så vil lige spørge hvad folk derude søger/har søgt? Selv har jeg kun søgt Jura, da jeg er sikke på optagelse. -
Hjælpppppp
ForumindlægJeg har en opgave her som jeg ikke helt aner hvordan jeg skal løse håber i vil hjælpe, så hurtigst så muligt. Opgaven: Jeg skal beregne lågets areal, og rumfang. Lågets højde er: 5 cm bredde 15 cm g længde 40 cm Beregn areal af låget = ?? beregn rumfang = ?? Tak. -
Mangle analyse ark til litterær artikel
ForumindlægHej allesammen (: Jeg er ved at analysere Helle Helle: Tirsdag nat, men jeg har smidt mit analyse ark til litterære artikler med de væsentligste punkter på væk, og derfor ville jeg høre herinde om nogen har et analyse ark til rådighed? Jeg er ikke meget for at være herinde, i det jeg opfatter de... -
hjælp
Forumindlægjeg skal til mundtlig matematik. og jeg vide, at vi selv skal lave sprøsmål til vores opgaver. kan i eller du hjælpe mig, med at finde ud af hvilken vigtig sprøsmål det skal være. det er min førte gang jeg skal til mundtlig mate... *********************************************** gider i hjælp... -
procent regning
ForumindlægHej alle. Har brug for hjælp til en måde at udregne dette. Giv gerne en god forklaring! På forhånd mange tak. Jeg skal finde ud af hvor stort beløbet af mit regnestykke giver. 80 % af et beløb svarer til 240 kroner. - Hvor stort er beløbet? -
Ved ikke hvad jeg skal med livet
ForumindlægHej allesammen jeg afslutter 8 kl på fredag og ved ikke hvad jeg skal efter 9. Vil gerne blive til noget men samtidig leve livet og have et job som er sjovt spændene. Har gymnasiet i mine tanker og har haft det længe men vil ikke bare tage almen gymnasiet når j... -
Musik i studentervogn!
ForumindlægJeg er i den heldige situation at jeg bliver student i år, og skal ud og køre i vogn med klassen, om der er nogen som har nogle forslag til musik som man bare ikke undgå og have ombord, vi har selvfølgelig allerede ”Queen” med ”We are the champions” men det jo ikke helt n... -
Færdighedsregning
ForumindlægEr der nogen der har 10 klasse færdighedsregning, jeg går i 1.g og kunne godt tænke mig at øve mig? Er der nogen der har nogen liggende -
Gymnasiet
ForumindlægHej Studieportal! Der er omtrent halvandet år til jeg skal i gymnasiet. Jeg glæder mig til at møde en spændende undervisning, få en masse venner og blive dygtig. Jeg allerede nu, har tænkt mig at vælge en studievejledning der hedder: Matematik A, Fysik B (hvor jeg så vil vælge det på A) og Ke... -
Hjælp til hovedregning! Please:)
ForumindlægHej! Jeg er en pige fra 9. klasse, der har virkelig brug for hjælp! Jeg STINKER til hovedregning, og jeg går altså i 9:( Så, jeg vil gøre alt for at nå at blive endnu bedre til det, inden eksamnen, og sådan! (Jeg ved godt at man nok ikke skal bruge det så meget til selve eksamnen, men jeg får no... -
Minus Minus
ForumindlægSidder lige med en opgave og er gået fuldstændig blank. Hvis du har et regnestykke: 9 - - 2 giver det så 7 eller 11?
