Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 18341 til 18360 af 153957
-
Er Matematik B bestået?
ForumindlægJeg står i denne situation, at jeg ikke er særlig skarp til matematik, men vil bare gerne have svar på om Matematk B er bestået, da jeg gerne vil søge et uddannelse, som kræver mat b bestået. Har fået i årskarakter: 4 i mundtlig, 02 i skriftlig. Fik 00 til skriftlig eksamen. -
Rapport?
ForumindlægJeg er en dreng, som går i 8 klasse, som meget gerne vil vide hvordan, man bliver bedre til skriftlig dansk. Jeg får ofte 4-7 i skriftlig, og jeg vil meget gerne gøre det bedre, men problemet er, hvordan skriver man mere. Jeg har ikke de største problemer med KOMMA, og PUNKTUMMER. Min stave... -
Forskel på klumme, artikel og nyhedsbrev?
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en klumme i skriftlig fremstilling, og er ret sikker med hensyn til teksten. Jeg er dog lidt i tvivl om layoutet. Er det, det samme som en artikel og et nyhedsbrev? Hvad er forskellen? Jeg har også fået lidt styr på, at det helst skal stå i spalter, men hvad med mit sidehoved... -
Optagelseprøve
ForumindlægHej, Jeg skal til optagelseprøve på HTX i Århus d. 3/6-14. Jeg skal op i Matematik, Fysik/Kemi, Dansk og Engelsk. Prøven vil forgåre elektronisk. Er der nogen der ved, hvad man skal øve? Hvornår man får svar? Er prøveren mundtlige eller skriftlige? Jeg har heller ikke fået at vide om jeg skal op... -
Socialiserings aflevering - hvordan skal jeg skrive den?
ForumindlægHej allesammen, Jeg skal aflevere en skriftlig aflevering om socialisering. Problemformulering: Hvilke forandringer er der sket i hverdagslivet hvordan har det ændret vilkårene for socialisering fra dine bedsteforældres generation til i dag? Jeg har interviewet en person (60+ år) om hendes barn... -
Hjælp til terminsprøve
ForumindlægHej, jeg er i 8. Klasse, som skal have terminsprøve i dansk i morgen. Vi skal have diktat og læseprøve. Vi har fået af vide, at læseprøven foregår skriftligt, og vi har aldrig haft det skriftligt før. Det er jo nok ikke så en stor forskel, men ville bare høre nogle tips til hvordan jeg kan klare ... -
AVU dansk G
ForumindlægHej Jeg er studerende på VUC og har taget den skriftlige og grammatiske danskeksamen. Desværre bestod jeg den grammatiske del med karakteren 4, men jeg fik 00 i den skriftlige del. På grund af sygdom kunne jeg ikke tage den mundtlige eksamen. Mit spørgsmål er, om jeg skal tage hele eksamenen om,... -
Vektorregning
ForumindlægHej derude... Jeg har følgende opgave: I et koordinatsystem er givet vektoren a = (2,-3) Om en vektor b oplyses at a(vektor) prik b(vektor) = 4 0g a(vektor) prik b(tværvektor) = 19 Bestem koordinatsættet til b(vektor) Jeg kan ikke gennemskue, hvordan jeg skal finde koordinatsættet til b(vek... -
Findes denne trekant?
Forumindlæghey! Jeg skal udregne og bevise om denne trekant enten findes eller om den ikke findes den har et areal på 8 dens sidelængder er a, (a+1), (a+2) jeg har ingen idé om hvordan jeg skal starte på det, eller om den findes.. håber nogen kan hjælpe! -
Vektorer
Forumindlægb = c-a, |a|=5, |c|=3, a*c=0, skal finde b og vinklen mellem b og cPå forhånd tak. -
lignings problem
Forumindlægfor hvilke tal, a har ax^2+3x-6=o to løsninger jeg fik det til 3/8 > a er dette rigtig, håber en vil tjekke det, da jeg bestem ikke er sikker -
Reducer
ForumindlægHvorn reducer dette stykke: (2a+3b)^2-3b(4a+2b)-(2a+b)(2a-b) -
Geometri og vektorer
Forumindlæghej.. håber der er nogen der kan give mig noget til at løse denne opgave: I en trekant ABC er vinkel C ret. Endvidere er siden b=3 , og vinkelhalveringslinjen vA=4 Bestem de ukendte sider og vinkler.. -
Matrix
Forumindlæga,1,0 0,-1,1 1,0,a Find den inverse matrix -
vektorregning
ForumindlægHey det drejer sig om opgave 720 i MAT3H: skriver ikke streger over vektorerne :) idet a er en egentlig vektor, er: |a|=2, b=3a-2a, c=-a+2a Bestem vinklen mellem b og c ved at give a koordinater, og gør rede for, hvorfor denne metode er lovlig. Dvs. vi skal vel finde vektor a til at starte m... -
Reducering
ForumindlægHar jeg reduceret dette rigtigt?? a2 + 2a - a + 2ab - 2a2 - 2(a+b)+2b a2 + a - 2a2 + 2b -
Er meget dum:)
ForumindlægJeg forstår simpelhen ikke det her spørgsmål “3 større end a” og “5 mindre end a” og “4 gangestørre end a” -
FÆRDIGHED
ForumindlægHvad er trinene og reglerne, for at regne dette regnestykke ud? a+3a-2a a(a+3b)- ab= -
optagelse!! haster... :(
Forumindlægheej.. jeg skal tage optagelse prøv, for at kom ind i htx. Jeg vil vide om optagelsen indholder, så jeg kan forbrede mig... please giv mig en svar? -
Eksisterer muligheden for at gå 3.g om?
ForumindlægHej, Jeg ville lige forhøre mig om muligheden for at gå 3.g om eksisterer? Jeg er nemlig i den uheldige situation, at mine årskarakterer desværre ikke er blevet så gode, for at sige det mildt, i forhold til mit nuværende gennemsnit og mine forventninger. Det skal dog siges, at jeg har haft meget ...
