Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 18381 til 18400 af 187712
-
Betsemt kendeord
ForumindlægHvis jeg fx skal oversætte: Bogens pris, ved jeg godt hvilket køn det skal stå i, men hvordan finder jeg så ud af kasus? -
Latin
ForumindlægHej derude Jeg har lige et enkelt spg. som jeg håber i vil hjælpe med mig. Hvorfor er det egentlig vigtig at lære latinsk grammatik? -
Wikipedias troværdighed?
ForumindlægHejNu har jeg i lang tid brugt Wikipedia, som jeg synes virker helt fint, men min lærer mener, at den ikke er troværdig, da den er skrevet af privatpersoner, som let kan have en farvet mening.Indtil videre har jeg ikke haft nogle problemer med den, men det er selvfølgelig lidt svært at afgøre, hv... -
hvordan siger man "de gik" auf deutsch
Forumindlæg"De gik" (flertal)Jeg tror det er "sie gingen", men det lyder bare sjovt. -
Please - nogle der kan finde den?
ForumindlægHejsa jeg vil gerne have hjælp til hvad bogen The boogeyman (Stephen King) hedder på dansk. Den er nemlig også oversat til dansk som jeg skal bruge, men kan bare ikke finde på nettet hvad den danske version hedder. I vil gør mig rigtig glad hvis i ffinder hvad den hedder, for jeg kan ikke se noge... -
hjem/ ude/ hjem
ForumindlægHej sidder lige og mangler ord på denne model: hjem/ ude/ hjem, eller idyl/ brud på idyllen/ aenetablering af idyllen. Håber der er nogle der kan hjælpe mig. -
Hvordan laver man en bisætning?
ForumindlægHvordan laver man en bisætning? og kan i evt give et eksempel? vh -
ovresættelse og kort stil
ForumindlægNogen der gider at kigge dette igemme og rette for fejl? På forhånd mange tak!3000 Kilometer weit WegDer Erzähler Michael, wohnte viele Jahre in einem großen Haus zusammen mit der Mutter und ihrem Freund, Doktor Klaus Peter, der sehr reich war. Das Haus lag in einem schönen und teueren Viertel(n)... -
Bonus !
ForumindlægHej,Jeg skal snart op i mundtligt dansk, om kan næsten mine notater i søvne ! Hvad giver bonus at kunne fortælle om ?forfatteren, tiden, perspektivering til tekster (og tiden) .. -
HJÆLP, EKSAMEN I MORGEN!
Forumindlæghejsa :) er nogen der ved hvad der skete under reformationen? hvilken rolle spillede martin luther, og hvad skete der? jeg skal til eksamen i morgen, så det ville være dejligt hvis der var nogen der kunne hjælpe mig :) på forhånd tak :) -
Oversættelse af 3 sætninger
ForumindlægNogen der kan oversætte dette for mig.. (I må gerne omformulerer det, hvis bare meningen er den samme;)Jeg vil starte med, at give et kort referat af teksten, derefter vil jeg fortolke den og til sidst perspektivere til andre tekster vi har læst.Men det vil jeg komme tilbage tilDet kommer jeg til... -
oversættelse
ForumindlægJeden Abend geht der junge zum kleinem Hafen um dass seinen alten Freunden zu helfen.Er war traurig, wenn er så, dass der alter Mann mit den leer Boot zuruck bekommt.Das morsche Segel war flickert mit altem, braunem Mehlsache, und wenn das blafrede in den frischen Wind, dann sieht das aus wie ein... -
rettelse
ForumindlægHejsa..Denne her sætning:"Martin wartete schon so lange auf diese Brif"Oversat til dansk:"Marin var/ventede? allerde læst så langt i dette brev" ER det rigtig? -
matematik hjælp
ForumindlægHejsa.. Jeg havde i denne ferie tilmeldt mig et tredags matematikkursus for Mat A stx, for at kunne forberede mig til 3.g, da jeg ikke er så stærk i dette fag.. Men uheldigvis er kurset blevet aflyst da der ikke var nok tilmeldte.. SÅ jeg står nu og ved ikke rigtig hvad jeg så skal gøre for at få... -
Søger hjælp i mat, fys, kem og dansk
ForumindlægHejsa! Jeg skal gå i 2.g efter sommerferien... Har lidt problemer i de nævnte fag og ville bare spørge om nogen evt. kunne være interesseret i at hjælpe mig med lektier i fagene..? Jeg tænke på efter sommerferien? Hver gang jeg havde brug for hjælp til lektier kunne jeg ringe til dig, og vi kunne... -
Har brug for hjælp
ForumindlægHej har du mod på at hjælpe mig med matematik på b-niveau. Jeg kører gerne til alt mellem Roskilde, Slagelse og Kalundborg. Det skal helst være nogle gange om ugen - ca. 3 timer hver gang. Hvis du bor i Kbh...skal det helst være 1 gang pr. uge i min. 5 timer. Du skal starte hurtigst muligt. Beta... -
Studiehjælp, matematik B, 1. g.
ForumindlægHej Er der nogle der kan hjælpe mig ? Har flyttet klasse i 1. g og mangler hjælp til første halvår pensium. Meget gerne studie hjælp inden skolestart d. 18. august. -
1 sætning
ForumindlægGodmorgen folks hvordan vil i oversætte følgende:Sønnen var først mekaniker, så blev han værkfører. Mit prob er bisætningen, jeg ved ikke hvor verbet skal stå ?Der Sohn war erst Mechaniker, dann er Meister wurde.På forhånd mange tak, og god weekend :) -
Rettelse af oversættelse - haster en smule
ForumindlægHejsa, jeg ville høre om der var en venlig sjæl herinde, som måske havde en smule overskud til at rette eventuelle fejl i min oversættelse til min opgave (som jeg af en eller anden grund ikke kan indsætte, og har derfor vedhæftet den) :) - Tak på forhånd -
Er denne linje et godt valg, hvis jeg gerne vil være revisor?
ForumindlægHej Studieportalen Jeg går i 9.klasse, og skal efter sommerferien i gymnasiet. Jeg vil meget gerne være revisor, så jeg har tænkt mig at vælge HHX, men er denne linje den rigtige at vælge. Følgende linje: Økonomisk orienterede studieretninger: International økonomi A - Virk. økonomi A Der er o...
