Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 18481 til 18500 af 170164
-
Pointsystem
ForumindlægHej, Jeg har ledt efter listen over hvilken karakter, som gives ud fra et hvis antal point i skriftlig matematik i gymnasiet på 2 årigt A-niveau. Nogen som ved hvor man kan finde den oversigt? //Mads... -
Median
Forumindlægvi har trekanten a=10 b=15 c=21 bestem længden af medianen Mb har beregnet vinkel A til 26,05 -
Hjælp?
ForumindlægEn der kan hjælpe? -
Hjælp til opgave - 17.28
ForumindlægJeg vil høre om der er nogle der har lavet opgave 17.28 i virksomheds økonomi systime niveau A? Jeg har brug for lidt hjælp til min balance og her er det især kassekreditten jeg har problemer med. Jeg ville også gerne have bekræftet om mine fundne tal på varekreditorer og debitorer er rigtige.. -
råd
Forumindlæghej jeg har Eng på A-niveau....er der nogen der har gode ideer/råd til hvordan man kan forberede sig til mundtlige eksame -
Eksamensopgave: Elproducerende rygsæk
ForumindlægHej, Nogle der kunne forklare mig, hvordan jeg kan løse opgave 3C i følgende eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/vejlopg-nyordning/fy/STX071-FYA%20V_vejl1.pdf a) 17,7 Joule b) 0,11 m c) Hjælp tak! Malfoy -
jordskælv...i tyrkiet...
Forumindlæghejsa alle sammen, kan i ikke lige hjælpe mig med følgende spørgsmål:a)jordskælvet i Tyrkiet i år, målte "kun" 6.4 på Richterskalaen og alligevel var skyld i, at over 600 mennesker døde. Hvorfor tror I, at dette jordskælv var skyld i, at mennesker døde, når andre kraftigere jordskælv i ... -
SRP- konstruktivisme
ForumindlægHej, i min SRP skal jeg diskutere USA's fremtidige rolle i international politik, og inddrage globaliseringsaspekter. Er der nogen der kan forklare mig, hvordan konstruktivismen fungerer i forhold til dette? og hvilke gode globaliseringsaspekter kan jeg inddrage? -
Mikroøkonomi - jeg er strucked.
ForumindlægHej derude, Har brug for en super skarp hjerne til den her.. jeg skal besvare 2.4, men jeg har vitterligt ingen idé om hvordan - vi er ikke blevet undervist i det her og der står intet i vores bog, desuden kan jeg intet finde på nettet. Skriv hvis du/i mangler info til 2.1, 2.2 og 2.3 for at l... -
Biologi C/B
ForumindlægHejsa igen Min studieretning og Ma-A, Ke-A, Fy-B. Jeg overvejer at hæve biologi til B også. Hvor meget tæler det på begge niveauer? Og der er kun en eksamen på begge niveauer ik? -
Ingen fysik på HHX?!?!!!
ForumindlægJeg har besluttet mig for gerne at ville søge ind på HHX, som jeg virkelig brænder efter at komme ind på. Men efter lidt research har jeg til min overraskelse fundet ud af at man ikke har fysik på HHX, hvilket jeg virkelig troede man havde. Jeg har nemlig brug for fysik i fremtiden, da de specifi... -
besked
ForumindlægHej Jeg står i den nederen situation at jeg har været nærkontakt med en kammerat jeg var sammen med i søndags som så har testet sig positiv igår (mandag). Jeg har SRP eksamen imorgen og nu er min skole lukket så jeg kan heller ik nå at ringe ind. Vores SRP opgave vil alene blive vurderet hvis vi... -
SRP om Syrien
ForumindlægHej Jeg har nedenstående to underspørgsmål i min SRP om Syrien med fagene Samfundsfag og Historie. - Foretag en tværfaglig analyse og diskussion af, hvordan USA’s interesser og løsningsforslag adskiller sig fra Ruslands i konflikten i Syrien i nutiden. Besvarelsen skal tage udgangspunkt i selvv... -
OPG. 7.8 i IØ BOG - 3 Spørgsmål!!!!
ForumindlægHej Jeg sidder her med min international økonomi aflevering, hvor jeg fuldkommen har glemt hvad man skal gøre i følgende opgaver. Lidt hjælp ville være tiltrængt. Der er lige lidt der skal læses inden, man kan besvare men det tager ikke lang tid. Se nedenstående: I foråret 2010 vedto... -
Hjælp til atombombe SRP - bøger og kilder
ForumindlægHej Alle, jeg skal til at skrive min SPR om atombomben i fysik og samfundsfag. I samfundsfag skal jeg komme ind på international politik omkring krig og våben osv. men jeg ved simpelhen ikke hvilke bøger, hjemmesider osv. der indeholder dette andet end wiki, håber der er nogen der har noget som k... -
Antal eksaminer
ForumindlægHej, Jeg har et spørgsmål som jeg håber I kan svare på. Hvor mange eksaminer skal man op i hvis man går på STX og har 5 A-fag? Tak på forhånd! -
Globalisering
ForumindlægHej. Er der nogen der ved hvad sammenhængen er mellem lokaliseringsfaktorer og ændringen i international arbejdsdeling? Jeg er selv i tvivl. Men håber nogle kan hjælpe :-) -
forklaring på "lim"
ForumindlægEr der nogen der kan forklare meget uddybende, hvordan man skal forstå lim af fx. delta_A divideret med h, hvor der nedenunder står at h er gående mod 0... ?Jeg har aldrig forstået selve ordet "lim", men nu nærmer eksamen sig, så nu må det være på tide at sætte sig helt ind i det. Ved k... -
JOB FOR EN DAG MED BETALING - LEKTIEHJÆLP.
ForumindlægHej, Jeg er lærerstuderende og skal den 21. maj op i skriftlig matematik og har i den forbindelse brug for hjælp til forberedelsesmaterialet. Det jeg gerne vil have hjælp til er: 1. Læser forberedelsesmaterialet igennem og gennemgår det hele. Alt hvad jeg ikke forstår skal forklares. 2. Hvilke... -
Tøjdesigner - Designskolen
ForumindlægHej alle :) Jeg er en DAME (lol) på 22 år og jeg er meget i tviel om hvad jeg skal uddanne mig som og så alligevel ikke... Det som jeg mest kunne tænke mig at være er at være tøjdesigner for hvis der noget jeg VED jeg kan så er det tøj. Jeg er en der går modstrømmen, og har fået meget ros fo...
