Søgning på: psykologi c eksamen noter. Resultater: 18641 til 18660 af 101533
-
rapport
ForumindlægJeg har virkelig brug for en rapport, der omhandler sukkerindhold, da jeg skal eksamen i kemi, da jeg har mistet min. Jeg vil være meget taknemlig, hvis nogen jer skulle have rapporten.. Mange tak på forhånd -
Klaveret - af Louis Jensen
ForumindlægJa, skal op i den til dansk eksamen 9. klasse. Vi må hente alt den hjælp vi har lyst til udefra. Er der nogen af jer der har arbejdet med den? Og hvad kan i så sige om den? Hvad er meningen med det klaver, og hvad symboliserer klaveret? Tak :) -
Uni: formkrav til juridiske opgaver
ForumindlægHvad skal der egentlig stå på siderne (ikke forside)? Navn, CPR-nr., eksamens nr., dato? EDIT: var måske ikke så specifik i min konkretisering. Kort sagt, hvad skal der stå i sidehovedet? -
Dansk skriftlig, hjælpe programmer?
ForumindlægHej. Skal snart til dansk skriftlig eksamen, så søger gode hjælpemidler, har selvfølgelig word med stavekontrol, men hvad kan man ikke få nogle bedre rette programmer end det:) Mvh Steffen. -
Last chance til at bestå makro
ForumindlægHej, Jeg har været så uheldigt at dumpe min makroøkonomi eksamen på CBS. Jeg skal op her slutning af maj,. derfor vil jeg gerne vide om der er nogen som kan hjælpe mig eller evt. undervise mig?? -
forkortning af brøker
Forumindlæghej Håber der var en der kunne hjælpe mig med hvordan jeg forkorter brøkerne: 1. -15/-39 2. 3*(c+d)*(c-d)/2*(c-d) -
Hvad gør jeg forkert ved mine beregninger?
ForumindlægJeg har fgl. delspørgsmål, hvor jeg har beregnet de første tre delsprgsmål, dog er svaret til b og c ikke korrekte når jeg tjekker facit. Hvad gør jeg forkert? Derudover ønsker jeg hjælp til de resterende d-f. https://imgur.com/a/nmjNAT6 Tak på forhånd! -
HEJ!!!
ForumindlægKÆRE ALLE SAMMEN JEG HAR BRUG FOR JERES HJÆLP. JEG ER IKKE EN KLOG STUDENT OG MIT SNIT ER KOMMET NED PÅ 1,7 :( JEG ER VIRKELIG SKUFFET OG KED AF DET, DA JEG IKKE VED HVA JEG SKAL GØRE!!! MIN SIDSTE EKSAMEN ER NU PÅ TIRSDAG OG DET ENGELSK, JEG SKAL HAVE 7 FOR AT MIT SNIT LIGGER PÅ 2. MEN ER IKKE S... -
Repition af eksamensopgaver
ForumindlægGodeftermiddag.. Forude venter en skriftlig matematik eksamen, som jeg forbereder mig på ved at løse tidligere eksamenssæt. Jeg er dog stødt på nogle vanskeligheder, som jeg godt kunne bruge lidt hjælp til. Jeg sidder med bogen, "eksamensopgaver i matematik 2" - 3årigt forløb til a-nive... -
Matematik A mundtlig?
ForumindlægSkal man vise eksempler til eksamen? eller skal man bare nøjes med at bevise? -
Addere to brøker
ForumindlægJeg ved godt, hvordan man adderer to brøker, der ikke har samme fællesnævner. Men spørgsmålet forvirrer mig, da jeg har lært at regne det ud på en helt anden måde. Skriv også reglen ved hjælp af bogstaver p/n + q/m= ?/? og a/c+ b/d= ?/? Hvad gør jeg, for jeg kan ikke komme videre.. Je... -
Trekant
ForumindlægHej.. jeg ville meget gerne have noget hjælp til at komme videre i følgende opgave. "I en trekant ABC, hvor vinkel C er spids, er |AC|=11,9 og |BC|=27,3. Desuden oplyses det at trekantens areal er 68,9" Ud fra det skal jeg så beregne vinkel C? Hvordan kommer jeg videre? da der ikke e... -
cirklen
Forumindlægjeg har fået denne opgave som jeg bare ikke kan finde ud af. jeg håber meget er er nogen der kan hjælpe mig, eller komme med nogle forslag til hvor jeg kan få mere viden om dette. opgaven lyder: Udled formlen for afstanden mellem 2 punkter, og brug dette til at opskrive cirklens ligning. Giv e... -
Faglige ting....!
ForumindlægEr startet i 9. og vil gerne være foreberedt på hvad for nogle emner man ligesom tager op i 9. altså hvilke ting vi SKAL have lært i 9. klasse. Så jeg tænker i dansk fx, ved jeg man fx skal op i Dan Turell. Men afhænger det af skole til skole hvad man skal op i? for alle 9. klasser (tror jeg) kom... -
Gennemsnitsberegner der er brugbar 2016 for HF enkeltfag
ForumindlægHej Jeg prøver at hitte mit gennemsnit ud. Der er et par ting jeg lige ville høre om nogle af jer vidste noget om. Dur denne udregner stadig http://www.softit.dk/snit.asp?page=hfenkel ? Gælder den der gange op regl for HF enkeltfag, ligegyldig hvor længe man har været om at tage sin uddannelse? ... -
Hvor godt skal man forberede sig?
ForumindlægJeg skal op i den nye mundlige spansk eksamen, hvor man trækker en ekstemporaltekst, fremlægger emne og fortæller om en anden tekst fra eksamenspensum..Lige nu er jeg i gang med at skrive noter til alle tekster fra eksamenspensum, som jeg kan komme op (altså den sidste tekst)..Jeg har f.eks. skre... -
Ret opg .
ForumindlægHej ., fik lavet noget om på teksten så hvis der er nogen som lige gider og tjek den ., og ret hvis der er noget ., My opinion I would like to write my opinion about capital punishment. In my opinion capital punishment is bad thing, because nobody should be God or judge how long other people sho... -
Rumgeometri
ForumindlægFiguren viser en pyramide OABCD i et koordinatsystem:O(0,0,0)A(1,0,0)B(1,1,0)C(0,1,0)D(0,0,2)En af delopgaverne lyder:Bestem en ligning for den kugle, som har centrum inde i pyramiden, og som tangeres af pyramidens bund og de fire sideflader.Mvh. Anna -
Års/eksamenskarakter
ForumindlægHej, Jeg skal op i samfundsfag her i juni måned. Jeg har selvfølgelig fået en årskarakter. Mit spørgsmål er om årskarakteren bliver slettet og eksamenskarakteren bliver sat ind istedet? Det siger vores samfundsfag lærer nemlig, (vores matematik lærer har sagt det samme) men ifølge denne side står... -
Oversættelse af "man"
ForumindlægEr der ik 1 der li ka rette den før jeg afleverer den ?\n\nDansk:\nDet danske Sundhedsministerium anbefaler os indtrængende at motionere i hvert fald fire timer om ugen. Mange synes måske, det lyder helt uoverkommeligt, men motion behøver ikke kun at være lig med tidsrøvende, smertefulde og svedd...
