Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 18661 til 18680 af 109300
-
Er siden kun til unge, der er i gang med deres "rigtige" uddannelse?
ForumindlægEfter at jeg havde kigget mig lidt omkring, syntes jeg, at jeg ville tilføje en opgave. Det er en engelsk artikel hvor jeg fik 11. Men da jeg skulle vælge trin stod der ikke noget med folkeskole. Skal jeg så bare lade være med at tilføje den? Hvis siden kun henvender sig til unge der er igang me... -
A Journey - vurdering!! :)
ForumindlægHej alle. Som mange andre herinde, var jeg til skriftlig engelsk eksamen idag. Jeg er dog i tvivl om, hvor godt jeg har ramt genren, og hvor god min opgave egentlig blev. Dermed må i meget gerne læse den igennem, og dernæst komme med jeres mening og vurdering. I må også gerne komme med et bud på,... -
Års karakter -Fejl.?
ForumindlægHer derude... Jeg skændes i øjeblikket med kontoret på min skole om min engelsk årskarakter. Jeg fik kun 7 skriftlig og klagede over dette, da jeg mener jeg burde få 10 bl.a. fordi jeg har fået 10 hele året og 10 til terminsprøven. Nu er jeg blevet bedt om at finde min terminsprøve frem hvori jeg... -
(SRP) Fysik / Dansk - Emnevalg?
ForumindlægMit studieretningsprojekt skal omhandle Fysik A og Dansk A (overvejer stadig Engelsk A fremfor Dansk A, men som udgangspunkt Dansk A..) Jeg kunne dog godt bruge lidt vejledning og forslag fra folk med SRP-erfaring vedrørende Fysik A. Jeg er på udkig efter et emne som man kan 'skrive sig ud af... -
Karakter i færdighedsregning
ForumindlægHej alle sammen (: Så er de skriftlige eksamner klaret for alle os, der ikke fik trukket skrifligt engelsk, og man kan i stedet nå at blive bekymret over, hvordan det mon gik. Det er allerede sket for min så jeg har et lille spørgsmål.. Er der nogen der ved hvor mange fejl man må have i færdighed... -
VIRKELIG BRUG FOR HJÆLP!
ForumindlægHej alle! Jeg sidder her men en LANG engelsk tekst som jeg skal have oversat fra dansk til engelsk. Det skal lige siges at jeg ikke er verdens bedste til engelsk. Så derfor ville jeg blive superglad, hvis bare I kunne hjælp mig med dette stykke: "Verdens ældeste tegneserie findes i byen ... -
Målet opgave 2 hjælp det er svært
ForumindlægEt fodboldtmål er 7,32 meter bredt og 2,44 meter højdt. Målene er omsætning fra engelske mål hvor målets højde er angivet til 8 engelske fod og målets bredde er angivet til 8 yard. Opgave 1. Vis ved beregning at en engelsk fod er 0,31 m ( hvordan gør jeg ) Opgave 2. Find længden af en yar... -
Forskrift for tangent til cirkel
Forumindlæghttp://vtg.dk/it_mat/opgave-b/opgave-b-opgave.htmlJeg er lost i opgave b. :("b) Bestem en forskrift for linjestykket AB idet linjen gennem punkterne A og B er tangent til cirklen i punkt B." -
Eksponentialfunktioner
ForumindlægHej er der nogen der kan fortælle (på basis niveau !) hvad eksponentialfunktioner er? jeg ved at det er noget i retning af: f(x)= y = b*ax. Men jeg ved jo ikke hvad ax,b står for. og hvad forskellen er mellem dem og eksponentielle funktioner? -
parabel
ForumindlægHejsa.Jeg har brug for hjælp til følgende opgave:en parabel har ligningen y=x^2+bx+3, hvor b er et tal.Bestem de b, for hvilke parablen har to skæringspunkter med førsteaksen.Jeg er ikke lige så god til parabelopgave, selvom den her nok ikke er så svær. Så håber nogen vil hjælpe mig. -
Potensudvikling
ForumindlægSidder her og irriterer mig over en matematikopgave hvor jeg skal bestemme x i ligningen y=b*x^a og kan simpelthen ikke huske hvordan formlen for x ser ud. er selv kommet frem til x=sqr(y/b) men det passer bare ikke :/ Nogen der kan hjælpe ? -
Funktion
ForumindlægHej, jeg har fået en funktion - som jeg skal bestemme tallet b. Jeg mindes at have set noget ligende, men kan ikke huske det. Håber nogen vil hjælpe? Grafen går igennem P(2,1) Bestem tallet b -
Isolering og reducering
ForumindlægHvordan isolerer jeg D: h=(D-d/2)+D/8 og hvordan reducerer jeg dette: (((a+2*b)^(2)-(a+2*b)*(a+b))/(b)) Jeg kan ikke få dem til at gå op -
Reducer
ForumindlægHej alle. Jeg skal reducere dette udtryk, men har problemer med at finde en fællesnævner... (1)/(ab+b^2) + (1)/(a^2-ab) - (2)/(a^2-b^2) Hvad kan fællesnævneren være, og hvad skal jeg så forlænge brøkerne med. Det skal give (a+b)/(ab)*(a+b) På forhånd tak. -
sæt en fælles faktor udenfor parents
Forumindlæghej jeg har denne ligning 5(a+b)-3a(a+b) jeg har prøvet at gange ind i parentesen men det så ikke rigtigt ud håber i kan hjælpe mig!! -
2a/b:3 = ??????
Forumindlægskrives: 2a (brøkstreg) b : 3 = -
Kun 10 sætninger (:
ForumindlægHej, er der nogen der vil kigge min engelsk oversættelse igennem? - Jeg kan sende den til jer, hvis I vil hjælpe. Det er C-niveau. -
nulreglen
Forumindlæghej er der m´nogen er jer kan foklar mig hvad er nulreglen og i hvilket sitioationer man bruger den ? og ved i hvad det hedder på engelsk ? tak -
Har du prøvet..?
ForumindlægAt være oppe i engelsk mudtlig stx a-niveau? I så fald vil jeg gerne høre lidt om det:) -
Rettelse af tiderne :-D
Forumindlæghej er der nogle der vil gøre mig den store tjeneste at rette min engelsk Press Realese på kun 220 ord?? :-D På forhånd taak
