Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 18661 til 18680 af 25465
-
Mundtlig matematik opgaver??
ForumindlægNogen der har, eller ved hvor man kan finde eksempler på mundtlige matematik opgaver til afgangsprøven??? 9. klasse*Med venlig hilsen Therackoo... -
en underlig tanke
Forumindlægher sidder vi et par og tænker lidt uden for normaliteten *S* holland / nederland hedder NL norge - N sverige - S og så er det jo vi ikke helt kan se hvorfor Danmark så er DK hvor kommer det fra??? er der nogle der har idér eller ved noget om det ?? hilsen jh123h -
!-verdenskrig
Forumindlæghvorfor var det lige at 1-verdenskrig brød ud? Hvem var med i krigen? osv... Please hjælp mig -
isomere
ForumindlægCH3COOH har et kogepunkt på 117,90 HCOOCH3, som er en strukturisomer har et kogepunkt på 31,50 1. Hvordan navngiver jeg HCOOCH3? 2. Hvorfor har den ene et højere kogepunkt end den anden? -
hurtig svar: rette nogle oversættelse og en kort stil
Forumindlægnogen som ville til en stil og en kort oversættelse ????? -
redegør for og diskuter de synspunkter der præsenteres i artiklen.
ForumindlægRedegør for og diskuter de synspunkter der præsenteres i artiklen. Jeg er altid helt lost når der kommer (Diskuter) så tænker jeg altid med hvem ??? Er jeg bindegal og dum, eller er der andre, med samme problem ? -
Oversættelsesprogram
ForumindlægHej!!!!!!!!Jeg ville gerne vide, hvor man kan købe et oversættelsesprogram, hvad det hedder, og hvor meget det koster. -
Er jeg student??
ForumindlægHmm.. tvivler lidt.. jeg har fået hue, men er bange for at jeg måske ik er blevet student.. Hvornår får man at vide, om man er dumpet eller ej?? Jeg blev student d. 13. juni.. Min årskarakter er på 6,8 og min eksamenskarakter er på 6,6...Er jeg ikke blevet student?? Vil bare være sikker :DTak på ... -
har en enkelt sætning som jeg lige skal have formuleret mest korrekt:)
Forumindlæghej er bare denne ene sætning jeg skal have hjælp med. when my heart stops,i hope i die knowing that i gave everything for those i loved.. eller siger man the once i loved?. hvad med kommaer? -
spørgsmål til folkene bag Studieportalen.dk
ForumindlægAltså - jeg kan jo være ligeglad.. men for flere måneder siden bad jeg om at få uploaded nogle opgaver, som jeg selv synes er super gode!HVORFOR er de endnu ikke kommet på siden??-Eva -
adressen på den side hvor man kan oversætte fra dansk-tysk samt tysk-dansk
Forumindlæghey en der kan huske den hjemmeside hvor man kan oversætte online...er virkelig i nød.. -
Dansk lektier... Hiphop sprog HASTER MEGET!!!
ForumindlægHej Jeg har 12 spørgsmål, som skal besvares til imorgen. Men jeg kender ikke svarende til de 6 første. De siger: 1. Hvad er betydningslån, og hvad giver det hiphoppen mulighed for? 2. Hvad er idiomer ? 3. Hvad opnår man med leg med idiomer? 4. Hvad forstås der ved målområde/kildeområde? 5. Hvad... -
oversættelse - rettelse
ForumindlægHej alle.. Tænkte på, om der er en som har lyst til at kigge den igennem og rette? Ville virkelig være en stor hjælp! Wounded Knee has become the headquarters of the American Indians’ new countermovement, because this was where their forefathers suffered the final defeat in the fight agains... -
HIMALAYA HJÆLP
ForumindlægHej Jeg skal skrive om en bjergkæde, først valgte jeg Andesbjergene men der var ikke så meget. Nu har jeg nemlig valgt Himalaya. Der er meget fordi Mount Everest ligger der. Men jeg har kun lavet en forside, en indledning, og en side med meget lidt om selve Himalaya, også om Mount Everest r... -
E=mc^2
ForumindlægEr der nogle som hved hvilke enheder der bruges i einsteins ligning: E=mc^2 -
Ligevægtspile i word
ForumindlægEr der nogen der ved om man overhovedet kan lave/ indsætte etc. ligevægtspile, og nu mener jeg pile der ligger oven på hinanden men peger hver sin vej, ikke ↔ denne pil, hver der er én streg med en pil i hver ende...Nogen der ved noget om det, vil gerne kunne bruge den i Equation Editor i w... -
Hvad betyder J'y?
ForumindlægHvad betyder "j'y suis reste" ? Har prøvet at oversætte det på forskellige måder, men er ikke rigtig kommet til hvad det HELT præcist betyder... altså det jeg ér kommet frem til er: 1. Jeg slapper stadig af.. 2. Jeg slapper allerede af.. 3. jeg slapper af 4. Her er jeg.. (... -
oversættelse
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe mig med denne sætning, Hun er sikkert allere forelsket i ham. I det mindste vil hun hjælpe ham. jeg har fået gloserne at være forelsket i: star enamorado de og i det mindste: por lo menos Håber der er en der kan hjælpe mig med at forstå dette. -
En sætning please haster
ForumindlægHej allesammen kan man sige If we play the way we have been playing lately..there is no team in the world who can win us!! "specielt Real Madrid" --> det kan jeg ikke oversætte -
negro and white
ForumindlægWhy can it be dangerous for a Negro to wear fine clothes? Why would this be less dangerous for a white man?
