Søgning på: dansk reportage. Resultater: 18701 til 18720 af 41162
-
Fejlsætninger
Forumindlæga) Will you walk with me to the bakers? b) He gave her a smaller amount of money to spend according to her wishes. Har brug for hjælp til at finde fejlene i disse to sætninger. -
2 ord
Forumindlæghvordan siger man: 1)Efter alt dette *har kigget i ordbogen, men det stod der ikke. 2)jeg tænkte (hedder det ich dachte) * det er jo uregelmæssig verbum, skal der så i 1. person ental ikke være e til sidst? -
lektiehjælp til at skrive stil
Forumindlæghej.. Jeg skal skrive en stil pg jeg ved ikke hvordan man helt gør. Jeg har foldet et papir hvor jeg har venste side og højre side så har jeg, skrevet i venstre side: satisfactorily, young, strong, unensiness, Jasper, money, good freind, Grace, Gilbert and Mack. og i højre side: Duncan, god sales... -
enstrenget handling.
Forumindlæghvad er en enstrenget handling? (føler mig virkelig dum) -
En avisartikel om mount everest
Forumindlægjeg allesammen jeg har virkelig brug for hjælp, jeg skal lave en avisartikel om mount everest. Mange taak for hjælpen :) fx. ville jeg have hjælp om hvordan man stiller artiklen op?? -
"Det" i futur proche - fransk
ForumindlægHey :) Jeg sidder med en aflevering i futur proche. Jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg skal skrive følgende sætning i futur proche. Mon der er et par kloge hoveder der kan hjælpe? "Det er morgen" MVH. -
Hjælp!? Fp9 Tysk Maj 2016 Meine schule?
ForumindlægJeg har ingen ide om hvad jeg skal gøre det er den sidste opgave hvor jeg skal skrive en stil. https://www.lystruphave.dk/wp-content/uploads/2017/02/Pr%C3%B8ve-tysk-h%C3%A6fte-2.pdf Og jeg kan ikke finde ud af tysk. hjælp søges :D -
Tysk - Han kom løbende..
ForumindlægEr kam liffent? .. - Hvordan siger man på tysk "han kommer løbende" -
Film
ForumindlægHej :) Er der nogle der kan nævne nogle titler på film, der gerne må være gode, som har med identitet og finde sig selv, at gøre. F.eks. en film som mean girls eller thirteen hvor piger desperat prøver, at passe ind. Det ville være dejligt. Skal bruge det i en opgave. -
Help 6 linjers oversættelse
ForumindlægHej, jeg håber I vil læse den nedenstående oversættelse igennem, og hjælpe mig med at rette for fejl. På forhånd mange Tak. Tekst: Først som vagabond, blandt samfundets laveste, senere som beundret debattør og forkæmper for de hjemløse og fattigste. I de mellemliggende 44 år havde han gennem si... -
Hurtig spørgsmål om Fagtekst
ForumindlægHej! Jeg har et hurtigt spørgsmål: Det er typisk for fagtekster, at de skrives i en bestemt tid. Hvilken? a) Præsens (nutid) b) Imperfektum (datid) c) Futurum (fremtid) Jeg mener det er Præsens. Altså Nutid. Men er det nu også rigtigt?? På forhånd, tak. -
Nationalisme
ForumindlægMed henblik på nationer og nationalisme . Skal jeg i historie forklare ordet : "Folk". Jeg har skrevet lidt selv, men jeg kunne godt bruge noget hjælp til at forstå det "helt korrekt", så hvis der er nogle som sidder og kender til ordet så skriv endelig. 1000 tak -
opg. 5.008: Toppen og Bolden
ForumindlægHej Jeg mangler lidt hjælp til følgende opg: Der skal laves en ny skulptur i Odense i anledningen af H.C. Andersens 200 års fødselsdag. Skulpturen skal være et symbol på forfatterens eventyr "Toppen og Bolden", og den konstrueres som en kegle med grundfladeradius r og højden h og med ... -
Halvt år i USA
ForumindlægHey Her i starten af næste år har jeg tænkt på måske at tage et halvt år til fx USA og arbejde samtidigt med at jeg lærte noget engelsk. Problemet er at jeg ikke rigtigt har noget konkret og på den måde ikke lige vil vide hvordan dette skulle foregå. For jeg har siddet og kigget på nettet efter ... -
ENKELT ANALYSE (Haster)..
ForumindlægEn sætningsanalyse til denne opgave: Han bor nu sammen med sin mor og sin far. Jeg 'bor' = o 'Han' = X med + sin + mor + og + sin + far = bølgestreg. hvad skal nu + sammen være ?? .. :) -
samtidshistorie
ForumindlægHejsa. Er der en/flere som kan fortælle mig hovedpunkterne i faget samtidshistorie?. Ikke et link med punkter om hvad i/du havde om i faget? -
Første Verdenskrigs handlingsforløb
ForumindlægHey, Jeg tænkte på om der var nogle der kunne hjælpe mig med 1. verdenskrigs handlingsforløb. Det skal være kort og præcist, dvs med vigtige årstal/datoer. (Den skal passe ind i en synopsis) :) -
lille hjælp (haster)
Forumindlægnogen som vil rette min tyskstil? så i søde Die ganze starten im 2. Klasse, wer er würde hänseln von alles anderen kinderen in die Klasse. Die kinderen hänseln ihm mit sein grosse Kopfe und sein grosse Ohre. Seit damals könnte er nicht leben kinder und er habe immer Rache in sein. Er vollte Rach... -
Tysk køn
ForumindlægHej folkens, nogen der kan sige hvilken sætning der er rigtig (begge sætninger står i sammenhæng med den markerede)? Wo steht dein Schreibtisch (m)? Er/?Es steht an dem Bett. -
Hvad er det .. ?
ForumindlægHej. Hvad er en kommentar? Jeg er stillet til opgave at skrive en kommentar, men ved ikke, hvad det er? Er det, det samme som et læserbrev? På forhånd tak
